دانستنی ها

وقتی نیازی نیست که لپ تاپ مک بوک خود را تعمیر کنید

تعمیر مک بوک

هدف از تعمیرات سخت افزاری و تعمیر مک بوک این است که اطمینان حاصل کنید دستگاه های شما تا حد ممکن قابل استفاده است و در شرایط مناسب این تعمیر به ماندگاری لپ تاپ شما کمک می کند، بنابراین مجبور نیستید در صورت مشکل در مک بوک خود مبلغ زیادی را برای یک محصول جدید هزینه کنید. حتی اگر صفحه نمایش لپ تاپ شما ترک خورده یا دچار شکستگی شده باز هم تعمیر مک بوک ترک خورده ، گزینه بسیار بهتری نسبت به خرید صفحه جدید است، به خصوص اگر دستگاه های شما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

 لوک تالی کانادایی، توسعه دهنده نرم افزار  اخیراً موضوعی را در خصوص پشتیبانی کمپانی اپل و تعمیر مک بوک در مورد هزینه های تعمیر بالقوه آن ها ثبت کرده است. یک مک بوک پرو 13 اینچی 2015 که به صفحه نمایش و تعویض باتری نیاز دارد هزینه تعمیر آن تقریباً 1557.44 دلار آمریکا می شود و به جای آن خرید جایگزین را پیشنهاد می دهند. پس هزینه تعمیر اگر تقریبا برابر با قیمت کالای اصلی باشد بهتر است لپ تاپ جدیدی خریداری شود.

همچنین لوک تالی بیان می کند که اپل و سایر شرکت های فن آوری در حال بررسی رفتارهای ضد مصرف کننده و ضد رقابتی هستند که آیا هزینه بالای تعمیرات نسبت به خرید یک مک بوک جدید مقرون به صرفه هست یا خیر.

همچنین می توان اطمینان حاصل کنید که دفعه دیگر که قصد ارسال دستگاه برای تعمیرات را دارید ، هزینه تخمینی تعمیرات را با قیمت مک بوک جدید یا دست دوم مقایسه کنید. اگر تقریباً به تعمیرات بزرگ یا بیشتر نگاه می کنید ، می توانید کل لپ تاپ را جایگزین کنید. به خصوص اگر مک بوک فعلی شما قدیمی باشد و نیاز باشد لپ تاپ جدیدی بخرید این کار بسیار مناسب است.

از طرف دیگر، اگر خسارات وارده سطحی است و عملکرد را تحت تأثیر قرار نمی دهد، تا زمانی که قادر هستید، صفحه های ترک خورده یا قاب های تراشه را تحمل کنید. و اگر با صفحه تعویض شده با کیفیت پایین مشکلی ندارید، حتی ممکن است بتوانید به تعمیرگاه های مجاز و مراکز تعمیر مک بوک مراجعه کنید.

اگر می خواهید مک بوک خود را به طور کامل جایگزین کنید، لازم نیست که از آن لپ تاپ قدیمی خلاص شوید فقط به این دلیل که یک لپ تاپ جدید دریافت می کنید. روش های متعددی وجود دارد که می توانید لپ تاپ قدیمی را به یک وسیله ثانویه مفید – یا حتی پول نقد اضافی تبدیل کنید. صفحه شکسته و مشکل دار در اینجا معنی ندارد و برای مصارف دیگری می توانید از آن استافده کنید. به عنوان مثال می توانید از راه دور با استفاده از کامپیوتر رایانه دیگر کاملاً از راه دور به لپ تاپ وصل شوید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *