دانستنی ها

هزینه تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ چقدر است؟

رفع مشکل شکستگی صفحه نمایش مک بوک

ممکن است این وسال به ذهن شما خطور کند که هزینه تعمیر صفحه لپ تاپ چقدر است؟ برای پاسخ این سوال بهتر است با سوالات متداول افرادی که با مشکلات صفحه نمایش لپ تاپ روبرو هستند، شروع کنیم.

آیا باید فقط یک لپ تاپ جدید بخرم؟

در می یابیم که چرا این سوال اغلب از او پرسیده می شود لپ تاپ ها بسیار باریک و شکننده به نظر می رسند! مطمئناً این مشکل بیش از آن است که ارزش جایگزینی بیت های آن را داشته باشد!

در حالی که تعمیر و تعویض صفحه لپ تاپ روش های کاری مشکل است ، اما گزینه های مقرون به صرفه ای و عملی برای جایگزینی کامل هستند ، به شرطی که با یک تکنسین آموزش دیده و دارای ابزار مناسب کار کنید.

تنها زمانی که به شما توصیه می کنیم شاید بخواهید لپ تاپ قدیمی خود را به راحتی کنار بگذارید این است که لپ تاپ بسیار قدیمی است و به هر حال در آستانه خرید لپ تاپ جدید خود بودید. در این حالت ، ممکن است هزینه تعمیر صفحه نمایش بهتر از هزینه یک دستگاه برش کاملاً جدید باشد.

در سایر موارد، تعمیر صفحه لپ تاپ قطعاً ارزان تر برای شما کار خواهد کرد.

چه زمانی ضرر و زیان خود را برای یک لپ تاپ جدید کاهش دهید

بیایید با سوالات متداول درمورد افرادی که با مشکلات صفحه لپ تاپ روبرو هستند شروع کنیم.

دامنه مسئله خود را بدانید

اکنون، بدیهی است که اگر صفحه نمایش شما شکسته است یا به طور واضح آسیب فیزیکی دیگری نیز دیده است، می توانید مطمئن باشید که چرا صفحه نمایش شما کار نمی کند! با این حال، به نظر می رسد برخی از مشکلات صفحه نمایش آسیب به صفحه نمایش دارند اما در واقع علت اصلی آن در خرابی های سخت افزاری دیگر است.

به عنوان مثال می توان به سوسو زدن روی صفحه، صفحه سیاه یا صفحه منجمد کننده منظم اشاره کرد. همه این مشکلات ممکن است از قسمتهای دیگر لپ تاپ شما نشات گرفته باشد. قبل از رفتن به مسیر تعویض صفحه، هزینه این کار را می پردازید که کمی وقت صرف کارهای کارآگاهی کنید.

برخی از تشخیص های ساده

اگر اتفاقاً صاحب یک مانیتور خارجی در خانه هستید ، اولین مرحله تشخیص شما آسان است. لپ تاپ خود را به نمایشگر متصل کنید و عملکرد آن را مشاهده کنید. اگر مانیتور خارجی همان اشکالاتی را که در صفحه لپ تاپ مشاهده کردید، نشان می دهد، این یک اسلحه سیگار کشیدن است که در واقع مشکلات شما مربوط به صفحه نمایش نیست. این موارد اطلاعات ارزشمندی است که در هنگام توصیف مشکتان بهتر است به تکنسین های لپ تاپ گفته شود.

رد سایر مشکلات

بنابراین بگذارید بگوییم مشکلات نمایشگر شما در نتیجه آسیب فیزیکی آشکار نیست. شما لپ تاپ خود را به یک نمایشگر خارجی متصل کرده اید و همچنان دچار اشکالات صفحه نمایش می شوید. بعدش چی؟

یک گزینه خوب این است که اسکن کامل بدافزار را روی لپ تاپ خود انجام دهید. بسیاری از مشکلات صفحه نمایش مشکل ساز برای نرم افزارهای مخرب پرچم قرمز است، بنابراین خوب است که هرچه زودتر آنها را رد کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *