دانستنی ها

رونمایی از Nitro xz2-نمایشگرهای خمیده گیمینگ ایسر

نمایگشر خمیده گیمینگ ایسر

نمایشگرهای خمیده گیمینگ ایسر از سری خانوداه Nitro XZ2 معرفی شدند.

این نمایشگرها مختص به گیم هستند و با نرخ بروزرسانی بالا و پشتیبانی از AMD Radeon FreeSync و DisplayHDR 400 با قیمت پایه 199.99 دلار عرضه می‌شوند.

خانواده جدید ایسر شامل یک نمایشگر 31.5 اینچی با نام Nitro SZ322QU است و نمایشگر دیگر آن نیز 27 اینچ است و با نام Nitro XZ272 منتشر می‌شود.

نمایشگر 31.5 اینچی از نرخ بروزرسانی 165 هرتز و نمایگشر 23.6 اینچی از نرخ بروز رسانی 144 هرتز بهره می‌برد.

نمایشگرهای جدید به لطف فناوری Visual Response Boost زمان پاسخ یک میلی ثانیه دارند که باعث می‌شود تصاویر با نویز و خرابی کمتر رندر شوند.

نمایشگرهای خمیده گیمینگ ایسر از HDMI و فناوری AMD Radeon FreeSync پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود فریم‌ ریت نمایشگر و گرافیک همگام شود و حتی در صحنه‌های شلوغ، مثل صحنه‌های نبرد‌، شاهد افت فریم و یا پارگی تصاویر نباشیم.

همچنین این نمایشگر از DisplayHDR 400 بهره می‌برد که همین فناوری روشنایی 400 نیتی را به نمایشگر‌های جدید ایسر اضافه کرده است.

نرخ کنتراست تصاویر نیز 1:1000000 است که مجموع این فناوری‌ها باعث می‌شود تا شاهد تصاویر با رنگ‌ طبیعی‌تر و کیفیت بهتر باشیم. علاوه بر این موارد شاهد انحنای 1500 نیز در نمایشگر هستیم که باعث می‌شود زاویه دید و عمق تصاویر نسبت به نمایشگرهای فلت بیشتر باشد.

نمایشگر خمیده گیمینگ ایسر

رزولوشن این نمایشگر Full HD است و تصاویر با جزئیات بالا نمایش می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند با انتخاب بین 11 مدل رنگ مشکی حتی در نواحی تاریک مانند سایه‌ها تمام جزئیات را مشاهده کنند و چیزی را از دست ندهد.

این نمایشگرها برای گیم، ویرایس عکس و مشاهده انواع فیلم بسیار مناسب است و کاربران خود را قطعا راضی نگه می‌دارد.

نمایشگرهای خمیده گیمینگ ایسر با قیمت پایه 199.99 دلار عرضه می‌شوند

ایسر در نمایشگر‌های خمیده گیمینگ خود از قابلیتی اختصاصی به نام Display Widget استفاده می‌کند که کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت محدوده نما در نمایشگر را به همراه تنظیمات دیگر، سفارشی سازی کند.

حتی میتوان برای هر برنامه تنظیم خاصی را در نظر گرفت. همچنین ایسر از حالتی به نام Gaming-Mode نیز استفاده می‌کند که با 8 حالت به کاربر کمک می‌کند تا بهترین حالت را برای خود پیدا کند.

این 8 حالت شامل:

  • اکشن
  • مسابقه ای
  • ورزشی
  • استاندراد
  • اقتصادی
  • گرافیکی
  • فیلم
  • تنظیم اختصاصی

می‌باشد.

همچنین این نمایشگر دارای دو پورت HDMI نیز می‌باشد که می‌توان آن را به سرعت به لپتاپ و کامپیوترهای شخصی متصل کرد.

تنظیمات نمایشگر نیز از طریق منو در دسترس به سادگی قابل تنظیم است.

نمایشگرهای جدید ایسر از فناوری VA استفاده می‌‎کنند. این فناوری ضدتابش بوده و تا 178 درجه به صورت عمودی و افقی قابل تنظیم است.

پایه نمایشگر نیز را میتوان جدا کرد و باعث می‌شود تا کاربران تجربه‌ی بهتری داشته باشند.

نمایشگر خمیده گیمینگ

همچنین ایسر از فناوری دیگری به نام VisionCare استفاده می‌کند که باعث کاهش پرش تصویر می‌شود.

تمام مانیتور‌های NITRO XZ2 با دو اسپیکر سه واتی عرضه می‌شود.

هم اکنون Nitro XZ322QU با قیمت 499.99 دلار ، Nitro XZ272 259.99 دلار و Acer Nitro XZ242Q به قیمت 199.99 دلار قابل خرید است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *