دانستنی ها

نرم افزار آب و هوا MyWeather، جذاب و زیبا

نرم افزار آب و هوا my weather

نیاز به اطلاع داشتن از وضعیت جوی جهت برنامه ریزی فعالیت های روزانه همچون سفرهای شخصی، استفاده از نرم افزار آب و هوا MyWeather آن را بسیار گسترده کرده است.

همه کسانی که این نیاز به داشتن یک نرم افزار آب و هوا را در گوشی هوشمند خود حس کرده­ اند احتمالاً هنوز مشغول حذف برنامه پیشین خود و نصب برنامه جدیدتر که حس کنند دقت بالاتری دارد هستند! اگه قصد دارید از این سردرگمی خارج شوید، با ما همراه باشید با برنامه ه­ای را به شما معرفی کنیم که همیشه از داشتن آن لذت ببرید.

قابلیت ­­ها

اپلیکیشن آب‌ و هوا MyWeather برنامه ­ای است که از لحاظ پیش‌بینی وضعیت جوی عملکرد مطلوبی دارد؛ اما آنچه این اپلیکیشن را از سایر رقبا متمایز می‌کند، تم‌ها متعدد و زیبا و امکانات جذاب آن است. در این مقاله به تمامی امکانات جذاب این برنامه می­پردازیم پس با ما همراه باشید. این برنامه طراحی ساده و بهینه دارد. در صفحه آغازین (Today)، می­توانید وضعیت هوای شهر انتخاب شده خود را برای امروز و تا 10 روز آینده را مشاهده کنید. همچنین، می­توانید دمای با مشاهده حداقل و حداکثر دمای روز قبل مقایسه­ای بین دمای هر روز با روز قبل داشته باشید.

نرم افزار آب و هوا MyWeather مرحله-دوازدهم MyWeather--مرحله-اول (1)

اپلیکیشن-آب_وهوای-MyWeather--مرحله-دوم

 

اگه به بخش­های پایین این صفحه نگاه کنید جزییات بیشتری از شرایط جوی را می­توانید داشته باشید؛ مانند وزش باد، رطوبت هوا و میزان تابش اشعه UV. همچنین موارد دیگری نیز مشاهده می­کنید که می‌توانید با کلیک کردن بر دکمه‌ Edit از قسمت بالا سمت راست این بخش، ترتیب نمایش آنها را تغییر داده و یا حتی هر کدام را مایل بودید غیرفعال کنید. این قسمت مواردی چون محدودیت تردد خودروها، شاخص کیفیت هوا، احتمال سرماخوردن، پیشنهاد لباس مناسب برای امروز، طلوع و غروب خورشید و ماه، محافظت مورد نیاز برای UV، پیش‌بینی ساعتی امروز و پیش‌بینی دقیق‌تر روز‌های پیش رو را شامل می‌شود. همچنین با کشیدن صفحه به طرفین اطلاعات ذکر شده برای شهرهای دیگر اضافه شده در برنامه نمایش داده می­شود.

اپلیکیشن-آب_وهوای-MyWeather--مرحله-سوم اپلیکیشن-آب_وهوای-MyWeather--مرحله-چهارم

انتخاب شهر

برای انتخاب شهرهای موردنظر خود به صفحه My World بروید تا در آنجا با انتخاب شهر مورد نظر خود، صفحه‌ و اطلاعات جوی آن شهر برای شما نمایش داده ‌شود. همچنین، در این قسمت موقعیت مکانی دوستان، آشنایان و یا مقصد سفر خود را نیز می‌توانید اضافه کنید تا از هوای آنجا نیز مطلع شوید. همچنین در صفحات یاد شده، به راحتی می­ توانید با کشیدن صفحه به‌سمت پایین، اطلاعات را در این نرم افزار آب و هوا به‌روزرسانی کنید.

اپلیکیشن-آب_وهوای-MyWeather--مرحله-ششم

اشتراک ­گذاری

با انتخاب دکمه‌ اشتراک‌گذاری در همه‌ صفحه‌ها، می‌توانید اطلاعات مدنظرتان را به صورت متنی یا تصویری با قالبی زیبا برای دیگران ارسال کنید. همچنین در صفحه Share، با انتخاب شهر مدنظر، می‌توانید اطلاعات جوی آن شهر را به طور کامل به ‌اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن-آب_وهوای-MyWeather--مرحله-هفتم اپلیکیشن-آب_وهوای-MyWeather--مرحله-هشتم

کنترل نرم افزار آب و هوا

درنهایت، در بخش تنظیمات این برنامه که در صفحه ی More قرار دارد می‌توان همه قابلیت­های جذاب این نرم افزار آب و هوا را کنترل کرد. در بالای صفحه، می­توان تم‌های مختلف را انتخاب کرد همچنین با انتخاب تم Life، با هربار باز کردن اپلیکیشن، به‌صورت تصادفی تم جدیدی انتخاب می‌شود. امکانی برای تغییر آیکون برنامه وجود دارد. معنای آیکون‌های آب‌ و هوای تم انتخاب‌شده را با انتخاب «?» از بالا سمت راست می­توانید ببینید. نهایتاً در قسمت Settings می‌توانید به تنظیمات مختلف مانند هشدارها، فهرست شهرها، اطلاعات و واحدها قابل نمایش، ویژگی‌های ویجت، ساعت اپل، تنظیمات 3D Touch و میان‌برهای سیری، دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن-آب_وهوای-MyWeather--مرحله-نهم اپلیکیشن-آب_وهوای-MyWeather--مرحله-دهم اپلیکیشن-آب_وهوای-MyWeather--مرحله-یازدهم

ویجتها

نرم افزار آب و هوا MyWeather ویجت­های همچون اطلاعات کیفیت هوا، هوای شهرها، هوای امروز و اطلاعات هفتگی نیز دارد. همچنین با لمس سه‌بعدی آیکون برنامه در آیفون، قابلیت دسترسی سریع که اطلاعات مفیدی دارد نمایان می­شود.

نرم افزار آب و هوا MyWeather مرحله-دوازدهم نرم افزار آب و هوا

جمع بندی

درمجموع، نرم ­افزار MyWeather به‌دلیل قابلیت­های کاربردی و ظاهر زیبایش می‌تواند جایگزین مناسبی برای سایر نرم­افزارهای از این دست باشد. به طور خلاصه نکات مثبت این اپلیکیشن عبارتند از:

v تم‌های متعدد طراحی زیبا

v اطلاعات جوی کامل و مفید

v امکان افزودن مکان های مختلف

v امکان اشتراک‌گذاری به ‌شکل متنی و تصویری

v قابلیت تغییر آیکون برنامه

v ویجت‌های فراوان کاربردی

تجریبات خود را درباره‌ کار با اپلیکیشن MyWeather با ما و دیگر کاربران ناوک به‌ اشتراک بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “نرم افزار آب و هوا MyWeather، جذاب و زیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *