دانستنی ها

معرفی یک ویجت کاربردی برای یادگیری 504 words: ویجت ۵۰۴

504 words

 

اگر به دنبال یاد گرفتن زبان انگلیسی یا توسعه مهارت‌های خود در آن هستید حتما می‌دانید که یکی از مهم‌ترین چیزها در این زمینه دانش لغوی شماست. دانش لغوی شما در زبان انگلیسی به طور مستقیم با مهارت‌های شما در Reading، Writing و Listening در ارتباط است. یک کتاب که اصولا منابع آزمون‌های بسیاری است و برای غنی کردن دانش لغات افراد پیشنهاد می‌شود کتاب 504 Absolutely Essential words است که می‌خواهیم در این مطلب به شما یک ویجت کاربردی برای یاد گرفتن لغاتش معرفی کنیم.

 

ویجت ۵۰۴ برای اندروید

  • یکی از تکنیک‌های ثابت شده برای به خاطرسپاری لغات انگلیسی تکنیک جعبه لایتنر است که تضمین می‌کند لغات را به حافظه بلندمدت شما منتقل کند. ویجت 504 Words هم برای آموزش لغات زبان انگلیسی به شما دقیقا از همین تکنیک استفاده می‌کند.
  • رابط کاربری و گرافیک این برنامه بسیار حرفه‌ای طراحی شده است. رنگ‌های به کار رفته در برنامه جذاب هستند، فونت‌ها مناسب هستند و عناصر هم چیدمان خوبی دارند. این برنامه در سال ۹۳ برنده جایزه بهترین برنامه آموزشی جشنواره موبایل ایران از نگاه مردمی شده است.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: اپلیکیشن Dorun: یادگیری زبان انگلیسی با موسیقی

  • کار کردن با ویجت ۵۰۴ برای کاربران نباید چندان سخت باشد. چون پیچیدگی خاصی ندارد. با این حال شما می‌توانید قبل از شروع کار راهنمای آن را مطالعه کنید.
  • این برنامه هم در نسخه رایگان طراحی شده و هم در نسخه پولی. در نسخه رایگان شما به تمامی امکانات برنامه دسترسی خواهید داشت. فقط امکان تلفظ طبیعی، افزایش سرعت یادگیری و تنظیم زمان یادآوری نیاز به پرداخت پول دارد.
504 words

504 words

  • البته همین نسخه رایگان اگر به طور منظم استفاده شود می‌تواند در حداقل ۳ ماه به شما تمام لغات 504 Absolutely Essential words را آموزش بدهد.
  • در نسخه پولی برنامه ویجت ۵۰۴ سرعت یادگیری برای شما ۳ حالت دارد. با تنظیم سرعت یادگیری تعداد کارت‌هایی که قرار است هر روز مرور کنید فرق می‌کند. تنظیم کیفیت تلفظ هم ۳ نوع مختلف خواهد داشت.
  • برای دسترسی به این گزینه‌ها و گزینه‌های بیشتری چون تغییر در مکانیزم آموزش، فعال کردن یادآور و ریست کردن جعبه لایتنر و… کافی است به تنظیمات برنامه بروید.
  • در برنامه ویجت ۵۰۴ برای شما یک بخش دیگر هم وجود دارد که درش می‌توانید وضعیت روند یادگیری خود را ببینید. این بخش، بخش آمار نام دارد و وضعیت کلی بر حسب درصد، تعداد کارت‌هایی که دارید یادشان می‌گیرید و تعداد کارت‌هایی که یادشان گرفته‌اید را به شما نشان می‌دهد.
  • این ویجت را هم اکنون می‌توانید از کافه بازار سرچ کرده و برای گوشی‌های اندرویدتان دانلودش کنید.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: پرگار؛ برنامه آموزشی برای همه

شما تاکنون برای یادگیری زبان انگلیسی و گسترش دانش لغات خود متوسل به چه روش‌هایی شده‌اید؟ اگر از اپلیکیشن خاصی برای این مساله استفاده کرده‌اید و جواب گرفته‌اید آن را از طریق بخش نظرات سایت ناوک با ما در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *