دانستنی ها

معرفی چند لپ تاپ مناسب بازی

معرفی چند لپ تاپ مناسب بازی

 

لپ تاپ ها کاربردهای متعددی دارند و برای گروه های مختلفی طراحی می شوند. می توان گفت قوی ترین لپ تاپ ها برای عاشقان بازی های ویدیویی طراحی می شود بنابراین این دسته از افراد باید در هنگام خرید لپ تاپ به خصوصیات مختلف توجه نمایند. لپ تاپ های بازی بسیار جذاب هستند. در بعضی موارد، آنها دارای نمایشگرهای قدرتمند قابل تنظیم با بازی های مختلف هستند و بعضی از انواع دیگر آن ها،  ماشینهای معامله ای هستند که فقط به اندازه کافی فضا و انرژی را برای بازی در جدیدترین و بهترین بازی های رایانه شخصی ارائه می دهند. اما در هنگام خرید یک لپ تاپ مناسب بازی چیزهای زیادی باید در نظر بگیرید و این شامل مارک تجاری نیز می شود. در این نوشته چند لپ تاپ مناسب را معرفی خواهیم کرد.

 

1)لپ تاپ MSI

لپ تاپ جدیدی در بازار وجود دارد و نام آن Micro-Star International ، با نام MSI است. این شرکت به لطف لپ تاپ هایی با طراحی های جدید و خیره کننده مانند ultraslim GS65 Stealth Thin و GE63 Raider RGB با نمایش نور جذاب خود، یک حرکت جدی را به خود جلب کرده و به صدر جدول گروه لپ تاپ مناسب بازی رسیده است. بهتر است بدانید که MSI دارای یک کتابخانه عظیم از نرم افزارهای گیمریک محور و یک لیست بزرگتر از سیستم با لپ تاپ برای تقریباً هر اندازه و بودجه است.

2)لپ تاپ ACER

با داشتن پد لمسی در بالای صفحه کلید و صفحه ی 21 اینچی، ایسر امسال خطرات زیادی را در پیش گرفت و بیشتر آنها باعث شدند کاربران از محصول جدید این شرکت استقبال زیادی کنند و این شرکت در لیست لپ تاپ های مناسب بازی قرار گرفته است. ایسر علاوه بر به کارگیری طراحی خلاقانه، همانطور که در Predator 21 X و Predator Triton 700 مشاهده می شود، سیستم های با قیمت مناسب را که دارای درجه ارتقاء هستند، ارائه می دهد، مانند Predator Helios 300 (17 اینچی).

معرفی چند لپ تاپ مناسب بازی

چند لپ تاپ مناسب بازی

3)لپ تاپ Alienware

امسال Alienware در لیست گروه لپ تاپ مناس بازی افت کرده است، اما با این حال هنوز هم نمایش خوبی را نشان داده است. طراحی کمی باریک صفحه نمایش آن در هر دو Alienware 17 R5 و 15 R4 همراه با عملکرد فوق العاده قدرتمند برای بازی و چند وظیفه ای باعث عملکرد مناسبی شده است. این شرکت همچنین برخی از محبوب ترین نرم افزارهای خود را مجدداً بازسازی کرده و استفاده از آن را آسان تر کرده و چند ویژگی جدید را نیز اضافه کرده است. اما این شرکت اگر بخواهد دوباره به راس لیست بازگردد باید تلاش بیشتری از خود نشان دهد.

4)لپ تاپ Razer

Razer همچنان به ساخت گروهی از نوت بوک های جالب بازی در بازار می پردازد. این شرکت به لطف طراحی جدید و یکپارچه سازی با سیستم عامل Futuristic Razer Blade 15 اینچی در جایگاه چهارم قرار گرفته است. صفحه نمایش و صفحه کلید دائمی زیبا Blade Pro ، همراه با مشخصات قدرتمند، به تبدیل آن به یک سیستم ایستا کمک می کند.

گروه ناوک سرویس مفتخر است که قطعات و لوازم مرتبط با لپ تاپ های مناسب بازی و تجهیزات لازم برای ارتقا دادن لپ تاپ ها را با بهترین کیفیت ارائه کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *