دانستنی ها

معرفی بهترین اپلیکیشن های مبدل واحد برای اندروید

اپلیکیشن های مبدل واحد

 

تبدیل واحد کاری است که همه ما در زندگی روزمره به آن نیاز داریم، موقع خرید خصوصا از کمپانی‌هایی که ایرانی نیستند و طبیعتا از واحدهایی به جز واحدهای معمول در کشور ما استفاده می‌کنند، خرید اینترنتی، برنامه نویسی، درس خواندن، حتی آشپزی…

 

همانطور که می‌دانید اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که می‌توانند تبدیل واحد را برای شما بسیار آسان کنند تا شما مجبور نباشید برای هر مقدار در اینترنت سرگردان شوید. امروز می‌خواهیم شما را با بهترین اپلیکیشن‌هایی که در این زمینه وجود دارند آشنا کنیم.

بهترین مبدل واحد برای اندروید: Unit Converter

علیرغم وجود اطلاعات کامل Unit Converter یک رابط کاربری خوب و ساده به شما عرضه می‌دارد تا کاربرانش به هیچ عنوان گیج نشوند. در این اپلیکیشن رایگان ۱۵ دسته برای تبدیل واحد وجود دارد که برای شما در چهار بخش قرار گرفته‌اند: Basic، Life، Science و Misc. شما در Unit Converter می‌توانید با واحدهای طول (مسافت)، محیط، جرم، حجم، نرخ ارز، دما، زمان، سرعت، فشار، نیرو، انرژی، قدرت، زاویه، اطلاعات و مصرف سوخت  کار کنید و اگر تبلت اندرویدی دارید بابت نمایشش روی این صفحه نمایش بزرگ نگران نشوید. چون به محض اجرا شدن روی این دستگاه اپلیکیشن هم بزرگتر می‌شود. شما می‌توانید این اپلیکیشن ۲.۸ مگابایتی را هم از گوگل پلی هم از بازار دانلود کنید.

خواندن این مطلب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: از ماشین حساب ویندوز ۱۰ چه می‌دانید؟

اپلیکیشن های مبدل واحد

بهترین اپلیکیشن های مبدل واحد برای اندروید

 

ConvertPadاز مبدل‌ های خوب اندروید

ConvertPad ممکن است در زمینه تبدیل واحد قدیمی باشد ولی کاربردی بودنش ماندگارش کرده است. این اپلیکیشن هم ماشین حساب خوبی دارد که می‌تواند عملیات نسبتا پیچیده را انجام دهد هم مبدل واحدی دارد که می‌تواند نرخ ارز بیش از ۱۶۰ کشور را به هم تبدیل کند، واحدهای متفرقه‌ای مثل سایز کفش را هم به واحدهای دیگر تبدیل کند، اطلاعاتی تکمیلی از ویکی پدیا نشان بدهد و جداول علوم شیمی و ترمودینامیک را هم نشان دهد. در ConvertPad شما می‌توانید واحد‌های اندازه‌گیری را به علاقه‌مندی‌های‌تان هم اضافه کنید یا تم و فونت را هر طور که دل‌تان خواست تعیین کنید.

اپلیکیشن ایرانی سنجه برای تبدیل واحدهای ایرانی

شما در هر اپلیکیشنی نمی‌توانید تبدیل واحدهای مربوط به فرسنگ، ذرع، چارک، گره، بهر، خروار، سیر، من، ری و… را پیدا کنید! یک چنین چیزهایی باید حتما در یک اپلیکیشن ایرانی ارائه شده باشند. اپلیکیشن رایگانی که که جز این واحدها می‌تواند با کمیت‌های دیگری مثل تاریخ، مسافت، زمان، جرم، سرعت، حجم، مساحت و دما هم کار کند و تنها یک مگابایت حجم داشته باشد.  سنجه تنها برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است.

مطالعه این مطلب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: بهترین اپلیکیشن مدیریت فایل در اندروید

اپلیکیشن تبدیل واحدها برای تبدیل واحد تخصصی

این اپلیکیشن رایگان هم برای مهندس‌ها و دانشجویان ریاضی و فیزیک کاربردی است. چون درش می‌توان با تبدیل واحدهای شتاب زاویه ای، سرعت زاویه ای، غلظت جرمی و مولی، حافظه دیتا، سرعت انتقال داده ها، چگالی، شار، پتانسیل و مقاومت الکتریکی، دبی، فرکانس، لزجت سینماتیکی و دینامیکی سر و کله زد!

شما چه اپلیکیشن های دیگری برای تبدیل واحد برای گوشی های اندروید می‌شناسید که خوب و کاربردی باشند؟ آن‌ها را در بخش نظرات به ما معرفی کنید!

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *