دانستنی ها

مشکلات سامسونگ نمایشگر گلکسی S20 FE برطرف شد

حل مشکل نمایشگر s20 fe

چندی پیش برخی از کاربران سامسونگ از عملکرد نادرست و آزار دهنده صفحه نمایش S20 FE شکایاتی را مطرح کردند. این موضوع آنقدر شدید شده بود که برخی بر این باور بودند که مشکلات سخت افزاری عامل این موضوع است و برخی از متخصصین تعمیرات تلفن همراه نیز بر این باور بودند. اما به تازگی سامسونگ آپدیتی را منتشر کرده است که ظاهرا تمام به حل مشکلات نمایشگر S20 FE کمک کرده است و این مشکلات را به طور کامل برطرف کرده است.

گوشی گلکسی S20 FE محصول جدید سامسونگ است که به تازگی منتشر شده است و قیمت به نسبت کمتری دارد. این گوشی مجهز به سخت افزار قدرتمندی است و توجه کاربران را در سراسر دنیا جلب کرده است. اما چندی پیش برخی کاربران از نمایشگر آن شکایت کرده بودند. عمده ایرادات و شکایاتی که از طرف کاربران مطرح شده بود عملکرد نادرست فرمان‌های لمسی صفحه نمایش S20 FE بود.

بسیاری از کاربران در ردیت و فروم‌های معتبر نوشته بودند که این گوشی فرمان‌های لمسی را به درستی تشخیص نمی‌دهد و حتی گاهی خود به خود فرمانی را اجرا می‌کند. همچنین حرکات لمسی و سوایپ نیز به درستی تشخیص نمی‌دهد.

حل مشکل نمایشگر s20 fe

حال به تازگی سامسونگ ادعا کرده است که مشکلات پیش آمده صرفا باگ نرم افزاری است و سخت افزار دستگاه هیچ مشکلی ندارد. همچنین سامسونگ در طی دو روز گذشته، دو بروزرسانی منتشر کرده است که بروزرسانی دوم G78xxXXU1ATJ5 نام دارد که برای بازار اروپا منتشر شده است. به ادعای SamMobile مشکلات دستگاه مورد بررسی پس از بروزرسانی به طور کلی حل شده است و تمامی فرمان‌های لمسی و سوایپ به درستی انجام می‌شود.

از مشکلات فرمان‌های لمسی گلکسی اس 20 اف ای که بگذریم، عرضه اولیه این گوشی موفقیت آمیز بوده است و توانسته است فروش خوبی داشته باشد. بسیاری از کاربران نگران بودند که سامسونگ به دلیل کاهش قیمت پایین آن ، کم کاری کرده باشد که حال با توجه به عرضه آپدیت و حل مشکل صفحه نمایش این نگرانی نیز دیگر وجود ندارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *