دانستنی ها

مشخصات احتمالی موتورلا موتو G Stylus 2021 فاش شد

مشخصات موتو g stylus 2021

موتورولا، کمپانی موفق آمریکایی ، قصد دارد در آینده نزدیک از گوشی جدید خود رونمایی کند. موتورلا موتو جی استایلوس احتمالا محصول جدید این کمپانی خواهد بود که قرار است سال 2021 منتشر شود. حال به تازگی مشخصات موتو G Stylus 2021 فاش شده است.

موتورولا چندی پیش اعلام کرده بود که گوشی بعدی خود از قلم استفاده خواهد کرد. همچنین گفته شده بود که از پردازنده اسنپدراگون 655 در گوشی نسل بعدی خود استفاده می‌کند. حال به تازگی یکی از افشاگران به نام ایوان بلاس ویژگی‌های اصلی گوشی موتو 2021 G Stylus را فاش کرده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

بلاس گفته است که این گوشی از یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ 6.81 اینچی با ابعاد 20:9 بهره می‌برد. همچنین موتورولا قول یک نمایشگر با کیفیت را داده است و به نظر می‌رسد کیفیت آن FULL HD + خواهد بود.  همچنین سنسور اثر انگشت نیز اینبار در قاب پشتی قرار ندارد به لبه‌ی کناری گوشی انتقال یافته است.

مشخصات موتو g stylus 2021

بلاس در ادامه به باتری گوشی موتو G Stylus 2021 اشاره کرده است و طبق گفته او این گوشی به یک باتری 4000 میلی‌آمپری مجهز شده است اما در مورد وجود یا عدم قابلیت شارژ سریع اطلاعاتی منتشر نشده است. همچنین این گوشی از 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و در مورد پشتیبانی این گوشی از SD CARD چیزی بیان نشده است.

دوربین سلفی موتو جی استایلوس 16 مگاپیکسلی است که در حفره بالا سمت چپ نمایشگر قرار دارد. در پنل پشتی نیز شاهد دوربین چهارگانه خواهیم بود که دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسل خواهد بود. در کنار این دوربین ، یک ماژول 8 مگاپیکسلی با لنز اولترا واید، یک لنز 2 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز در نظر گرفته شده است. همچنین در مورد قیمت این گوشی نیز هنوز خبری منتشر نشده است.

دیدگاه شما کاربران ناوک سرویس در این باره چیست؟

منبع: gsmarena

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *