دانستنی ها

مشخصات سخت افزاری گوشی هواوی y9a فاش شد

به تازگی تصویری از بنر تبلیغاتی گوشی هواوی y9a منتشر شده است که برخی از ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی هوشمند را فاش می‌کند.

در طی چند هفته گذشته شاهد انتشار تصاویری از گوشی هواوی اینجوی 20 پلاس بودیم. تصاویر منتشر شده نشان از گوشی هوشمندی داده بود که به دوربین کشویی مجهز شده است و تمامی پنل جلویی به نمایشگر اختصاص داده شده است.

حال به تازگی تصاویری از گوشی هوشمند هواوی y9a منتشر شده است که مارا با ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی تا حدودی آشنا می‌سازد. این تصویر مربوط به بنر تبلیغاتی شرکت هواوی در کردستان عراق است.

مشخصات سخت افزاری هواوی y9a

در تصویر منتشر شده، می‌توان طراحی ظاهری هواوی را مورد بررسی قرار داد. گوشی هواوی y9a از جهاتی شبیه به اینجوی 20 پلاس است. در این گوشی نیز شاهد حفره و یا بریدگی در بالای صفحه نمایشگر وجود ندارد و در این گوشی نیز شاهد دوربین کشویی هستیم. تفاوت اصلی این گوشی در پنل پشتی است. در پنل پشتی شاهد طراحی دایره‌ای شکلی هستیم که در آن دوربین‌ چهارگانه و فلش و حسگرها قرار داده شده است. به نظر می‌رسد دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل است و در کنار آن یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، دوربین 2 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و یک دوربین دیگر برای سنجش میزان عمق تصویر قرار گرفته است.

حسگر اثر انگشت گوشی y9a بر خلاف گوشی‌های دیگر احتمالا در لبه کناری قرار گرفته است و این مورد می‌تواند برای بعضی کاربران ناخوشایند باشد زیرا معمولا حسگر اگر در پنل پشتی و یا بر روی نمایشگر باشد بسیار راحت‌تر است.

متاسفانه هنوز مشخصات باتری این گوشی مشخص نشده است اما با توجه به آن‌چه در بنر تبلیغاتی مشخص شده است این گوشی به فناوری شارژ سریع 40 واتی مجهز شده است.

همچنین در این بنر به ظرفیت 128 گیگابایتی حافظه داخلی و حافظه رم 8 گیگابایتی نیز اشاره کرده است.

به نظر می‌رسد هواوی در نظر دارد این گوشی را در دو رنگ عرضه کند، با این حال هنوز مشخص نیست که گوشی هواوی y9a در چه تاریخی و به چه قیمتی عرضه خواهد شد. با توجه به بنر تبلیغاتی باید به زودی شاهد عرضه و معرفی رسمی y9a باشیم.

دیدگاه شما کاربران ناوک در این زمینه چیست؟

منبع: gsmarena

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *