دانستنی ها

لنوو از لپ تاپ Yoga slim 7i رونمایی کرد

لپ تاپ yoga slim 7i

لنوو شرکت رایانه‌ای چینی و چند ملیتی است که از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های لپ تاپ ، رایانه‌های شخصی و لوازم جانبی و دیجیتالی در دنیا است. لنوو در تولید لپ تاپ یکی از معروف‌ترین شرکت‌ها می‌باشد و لپ‌ تاپ‌های مختلفی، با ویژگی و مشخصات مختلف عرضه می‌کند تا نیاز تمام کاربران از هر قشری را پوشش دهد.

حال امروز لنوو از جدیدترین عضو خود رونمایی کرده است. لپ تاپ Yoga slim 7i لنوو جدیدترین لپ تاپ این شرکت می‌باشد. این لپ تاپ از پرازنده نسل 10 اینتل که بر پایه 10 نانومتری طراحی شده است بهره می‌برد. کارت گرافیک این لپ تاپ Geforce MX350 انویدیا بوده از فناوری تشخیص چهره Windows Hello پشتیبانی می‌کند.

لپ تاپ Yoga slim 7i از یک نمایشگر 14 اینچی IPS بهره ‌می‌برد. رزولوشن این نمایشگر FULL HD بوده که از استاندراد Dolby vision و فناوری Lenovo super resolution پشتیبانی می‌کند. آن‌گونه که به نظر می‌رسد حاشیه‌های اطراف این نمایشگر بسیار باریک بوده و نسبت به لپ ‌تاپ‌های اسلیم لنوو در این لپ تاپ روی این موضوع بیشتر کار شده است.

لپ تاپ yoga slim 7i

همچنین این لپ تاپ از پردازنده نسل دهمی CORE I7 با فناوری 10 نانومتری استفاده می‌کند. کارت گرافیک این لپ تاپ نیز Nvidia Geforce Mx350 بوده که بالاترین مدل موجود در سری MX می‌باشد. این کارت گرافیک 2 گیگابایت از نوع GDDR5 بوده که برای اجرای بازی‌های ویدیویی سبک و برنامه‌ها کاملا مناسب هست.

از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از WIFI 6 ، بلندگوهای دالبی اتمس و گرافیک Intel Iris Plus اشاره کرد.  همچنین به 512 گیگابایت حافظه پرسرعت SSD نیز مجهز می‌باشد.

 لپ تاپ لنوو Yoga slim 7i از فناوری جدیدی تحت عنوان Glance نیز پشتیبانی می‌کند. این فناوری توسط Mirametrix توسعه یافته است. این فناوری به این گونه است که با استفاده از هوش مصنوعی تشخیص می‌دهد که کاربر چه زمانی به صفحه نمایشگر با دقت نگاه می‌کند و حواسش به صفحه نمایش است، تا بتواند امنیت اطلاعات نمایش داده شده را برای کاربر حفظ کند. از دیگر قابلیت‌های این لپ تاپ می‌توان به سنسور اثر انگشت و قابلیت تشخیص چهره Windows Hello اشاره نمود.

به اعتقاد مدیران لنوو، لپ تاپ Yoga slim 7i، ادامه دهنده راه موفقیت آمیز خلاقانه آن‌ها در این زمینه است که پشتیبانی از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی همراه شده است. لنوو تصمیم دارد تا این لپ تاپ را تنها در یک رنگ خاکستری (Slate Gray) عرضه کند..

همچینین گفتنی است لپ تاپ فوق باریک جدید لنوو در تاریخ 20 آگوست (30 مرداد) از طریق وبسایت لنوو، آمازون و فلیپکارت به قیمت 1070 دلار در دسترس خواهد بود.

ناوک سرویس، مرکز تعمیرات تخصصی انواع لپ تاپ

منبع: gadgets

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “لنوو از لپ تاپ Yoga slim 7i رونمایی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *