دانستنی ها

لپ تاپ Thinkbook 15 Gen 2 لنوو معرفی شد

لپ تاپ Thinkbook 15 Gen 2

لنوو روز گذشته از محصولات و لپ تاپ‌های جدید خود رونمایی گرد که هر کدام از آن‌ها ویژگی و مشخصات خاص خود را دارند و هر کدام به نحوی برای کاربران جذاب هستند. در میان‌ آن‌ها لپ تاپ Thinkbook 15 Gen 2 دارای یک قابلیت منحصر به فرد است که آن را از دیگر لپ تاپ‌های لنوو متمایز می‌کند.

این لپ تاپ از یک جفت ایرپاد TWS استفاده می‌کند و کاربران می‌توانند پس از استفاده آن را در بدنه‌ی لپ تاپ خود قرار دهند و از این جهت دیگر نگران گم شدن ایرپاد‌های خود نخواهند بود. علاوه بر این ویژگی، قیمت این لپ تاپ نیز به نظر مناسب و رقابتی خواهد بود و قرار است زیر 600 دلار باشد.

لنوو علاوه بر  Thinkbook 15 Gen 2 از دیگر لپ تاپ‌ها نیز رونمایی کرد و به نظر می‌رسد لنوو برای امسال برنامه‌های جذابی در نظر دارد و قرار است محصولات این شرکت عرضه شوند.

لپ تاپ Thinkbook 15 Gen 2 در سمت راست بدنه‌ی خود یک محفظه کشویی دارد که در این محفظه ایرپاد‌های قرار دارد و به کاربر اجازه دسترسی آسانی را می‌دهد.

ایرپاد‌های لنوو دارای گوشی‌های سیلیکونی هستند. علاوه بر آن، ایرپادهای لپ تاپ جدید لنوو از دستورهای لمسی نیز پشتیبانی می‌کنند و مجهز به فناوری حذف نویز نیز هستند. برای شارژ این ایرپادها کافیست تا آن‌ها را در جای خود قرار دهید.

لپ تاپ Thinkbook 15 Gen 2

مشخصات سخت افزاری لپ تاپ Thinkbook 15 Gen 2

لپ تاپ Thinkbook 15 Gen 2 دارای یک نمایشگر 15 اینچی Full HD است و در صورت نیاز می‌توان از حالت تاچ اسکرین آن نیز استفاده کرد. این نمایشگر می‌تواند تا 180 درجه باز شود و برای کاربرانی که به حالت تاچ اسکرین عادت دارند می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی باشد.

این لپ تاپ مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و یا مجهز به پردازنده‌های AMD Ryzen 4000 u هستند و در دو مدل تولید می‌شوند. همچنین این حافظه‌ی رم این دستگاه تا 40 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی آن تا 2 ترابایت قابل ارتقا است که این موارد خود جزو ویژگی‌های جذاب لپ تاپ جدید لنوو است.

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به حسگر اثرانگشت ، 2 پورت USB-C 3.2 ، پورت USB-A 3.2، خروجی HDMI، وای فای 6 و بلوتوث 5 اشاره کرد.

فروش نسخه مجهز به پردازنده اینتل لپ تاپ Thinkbook 15 از نوامبر با قیمت پایه 569 دلار آغاز می‌شود، اما نسخه AMD آن 20 دلار ارزان‌تر بوده و با قیمت 549 دلار از همین ماه عرضه خواهد شد. البته در نظر داشته باشید که ایرپاد در انحصار نسخه اینتل می‌باشد و در نسخه AMD خبری از این ویژگی نخواهد بود.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “لپ تاپ Thinkbook 15 Gen 2 لنوو معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *