دانستنی ها

حل مشکل سیاه شدن صفحه نمایش A50

سیاه شدن صفحه نمایش A50

سیاه شدن صفحه نمایش یکی از مشکلاتی است که برخی از کاربران با آن رو به رو می‌شوند و کاربران گلکسی A50 نیز از این موضوع به دور نیستند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند سیاه شدن صفحه نمایش ناشی از مشکلات سخت افزاری است و سریعا به مراکز تعمیرات تلفن همراه مراجعه می‌کنند در صورتی که این مشکل می‌تواند ناشی از مشکلات و باگ‌های نرم افزاری نیز باشد.

البته چنانچه صفحه نمایش گلکسی A50 شما ضربه خورده باشد یا از دستتان افتاده باشد، ممکن است به تاچ و ال سی دی شما آسیب وارد شده باشد که در این صورت تنها راه تعویض تاچ و ال سی دی که باید توسط مراکز تعمیرات موبایل انجام شود.

اما اگر گوشی شما ضربه‌ای نخورده و مشکل فیزیکی ندارد در ادامه با ما همراه باشید تا عواملی که می‌تواند باعث سیاه شدن صفحه نمایش گوشی A50 شود را با یکدیگر بررسی کنیم.

حل مشکل سیاه شدن صفحه نمایش A50

در اکثر مواقع سیاه شدن صفحه نمایش گلکسی A50 ناشی از مشکلات نرم افزاری و یا باگ‌هایی است که در سیستم عامل آن وجود دارد. بهترین راه برای حل این مشکل راه اندازی مجدد دستگاه است. برای این کار کافی است دکمه‌ی پاور را فشار داده تا گزینه RESTART ظاهر شود. با فشردن این گزینه گوشی شما مجددا راه اندازی می‌شود.

اما اگر گوشی شما به گونه‌ای است که هنگ کرده و دستورات داده شده را اجرا نمی‌کند می‌توانید دکمه ولوم پایین را فشار داده و نگه دارید. همزمان با نگه داشتن ولوم پایین دکمه پاور را هم نگه دارید. هر دو دکمه را به مدت 15 ثانیه نگه دارید تا لگوی A50 ظاهر شود.

چنانچه این راهکار جوابگو نبود می‌توانید گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید. فقط باید توجه داشته باشید که این کار باعث پاک شدن اطلاعات دستگاه شما می‌شود پس بهتر است یک نسخه بکاپ تهیه کنید.

برای Factory Reset می‌توانید دکمه بالا ولوم و Home را نگه داشته و سپس دکه پاور را نگه دارید. زمانی که گزینه‌های موجود ظاهر شدند بر روی wipe data رفته و آن گزینه را انتخاب کنید. سپس گزینه yes را زده و منتظر بمانید تا گوشی شما به تنظیمات کارخانه بازگردد.

سیاه شدن صفحه نمایش A50

بررسی آپدیت سیستم عامل گوشی A50

بسیاری از مشکلات نرم افزاری سامسونگ با آپدیت سیستم عامل برطرف می‌شود. در هر بار آپدیت یک سری مشکلات برطرف می‌شود و امکانات جدیدی به آن اضافه می‌شود. در نتیجه هر بار که سامسونگ آپدیتی را منتشر می‌کند بهتر است گوشی خود را در اسرع وقت بروزرسانی کنید.

اما باید توجه داشته باشید چنانچه گوشی شما ضربه خورده و یا از دستتان افتاده است ممکن است تاچ و ال سی دی شما آسیب دیده باشد و سیاه شدن ال سی دی نیز به همین دلیل باشد. اگر این اتفاق افتاده است می‌توانید به مرکز تعمیرات انواع تلفن همراه ناوک سرویس مراجعه کنید.

مرکز تعمیرات ناوک در کم‌ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه گوشی A50 شما را تعمیر می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعویض و تعمیر باتری سامسونگ گلکسی A50

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *