دانستنی ها

ساخت ۶ آیفون در سال ۲۰۲۰ توسط اپل

ساخت ۶ آیفون در سال ۲۰۲۰ توسط اپل

 

اینطور که پیداست کمپانی اپل می‌خواهد کم کم رو به تولید دستگاه‌های ارزان‌تر بیاورد. طبق اخبار این کمپانی قصد دارد ۶ آیفون در سال ۲۰۲۰ آماده کند که شامل آیفون ۹، آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو می‌شوند و قرار است بین ۴۰۰ تا ۱۱۵۰ دلار باشند. بیایید ببینیم کمپانی بزرگ این بار چه نقشه‌ای در سرش دارد.

 

تولید آیفون ۹ و آیفون ۹ پلاس

چند سال پیش اپل یک گوشی به نام آیفون SE وارد بازار کرد که ابعاد کوچکی داشت و بسیار هم خوش درخشید. حالا اپل می‌خواهد مدل بعدی این دستگاه را وارد بازار کند و انتظار می‌رود که آیفون SE 2 همان آیفون ۹ باشد.

طبق چیزی که DigiTimes منتشر کرده کمپانی اپل می‌خواهد از ۲ گوشی هوشمند با نمایشگر LCD رونمایی کند و آن‌ها را اوایل سال ۲۰۲۱ روانه بازار کند. احتمالا یکی از این دو گوشی آیفون ۹ پلاس باشد و نمایشگری بزرگ داشته باشد.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: کدام آیفون اپل از مودم 5G اختصاصی بهره خواهد برد؟

آیفون ۹ که طراحی مشابه آیفون ۸ پلاس خواهد داشت یا اینکه اصلا نسخه بهبودیافته‌ای از آیفون XR خواهد بود. قیمتش هم به احتمال زیاد ۴۹۹ دلار باشد و درش از چیپست اپل A13 Bionic و ۳ گیگابایت رم استفاده کنند. صفحه‌اش هم احتمالا ۴.۷ اینچی است و تاچ آیدی دارد.

ساخت ۶ آیفون در سال ۲۰۲۰ توسط اپل

ساخت ۶ آیفون در سال ۲۰۲۰ توسط اپل

گزارش‌های اولیه از آیفون ۹ پلاس هم حاکی از این بود که این دستگاه یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی دارد و قرار است یک دکمه Home و حاشیه‌های ضخیمی اطرافش داشته باشد. اما حالا احتمال اینکه این گوشی نمایشگر ۶.۱ اینچی با حاشیه‌ای کم داشته باشد قوت گرفته است. این گوشی قرار است درش از چیپست اپل A13 Bionic یا A14 Bionic و ۳ گیگابایت رم استفاده شود. قیمت پایه‌اش هم ۵۰۰ دلار باشد. از آیفون ۹ پلاس هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است اگرچه به احتمال زیاد این گوشی خیلی شبیه به آیفون ۹ باشد.

تولید  آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پلاس

آیفون ۱۲ قرار است نمایشگر ۵.۴ اینچی OLED داشته باشد. برای آیفون ۱۲ پلاس هم صفحه نمایش ۶.۱ اینچی پیش‌بینی کرده‌اند. هر دوی این دستگا‌ه‌ها دوربین اصلی دوگانه و فیس آیدی خواهند داشت و قرار است در هر دوشان از چیپست اپل A14 Bionic استفاده شود. قیمت آیفون ۱۲ احتمالا ۶۵۰ دلار و قیمت آیفون ۱۲ پلاس احتمالا ۷۵۰ دلار خواهد بود.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: ایراد فنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس (مشکل IC Sound)

تولید آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس

آیفون ۱۲ پرو هم نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED دارد. برای آیفون ۱۲ پرو مکس هم صفحه نمایش ۶.۷ اینچی پیش‌بینی کرده‌اند. این دو دستگاه حاشیه بسیار کمی اطراف نمایشگر خواهند داشت و احتمالا از دوربین اصلی سه‌گانه و سیستم سه‌بعدی بهره خواهند برد. قیمت پایه آیفون ۱۲ پرو، ۱۰۵۰ دلار و قیمت پایه آیفون پرو مکس هم ۱۱۵۰ دلار خواهد بود.

حالا به نظر شما قیمت این آیفون‌ ها چطور است؟ اگر آیفون‌باز هستید آیا قصد دارید از محصولات جدید کمپانی اپل خرید کنید یا نه؟ نظرات و تجربیات‌تان را از طریق بخش نظرات سایت ناوک با ما در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “ساخت ۶ آیفون در سال ۲۰۲۰ توسط اپل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *