دانستنی ها

دریافت خدمات تعمیر محصولات اپل بعد از اتمام گارانتی

خدمات تعمیر قطعات اپل

تعمیر محصولات اپل بعد از اتمام گارانتی یکی از خدماتی است که توسط کمپانی اپل در اختیار دارندگان محصولات iPhone، iPad ، iPod ، Mac یا Apple TV قرار می گیرد. این افراد می توانند از تاریخ آخرین عرضه مدل محصولات اپل برای دریافت خدمات به فروشگاه های خرده فروشی Apple و تأمین کنندگان تعمیرات قطعات آیفون مراجعه کنند.

البته توجه داشته باشید که کمپانی اپل خدمات سخت افزاری را برای برخی از محصولات منسوخ شده از نظر فناوری متوقف می کند. دستگاه شما توسط به روزرسانی های مداوم سیستم عامل پشتیبانی می شود و شعب زیادی از تعمیرگاه های اپل وجود دارد که می توانید برای پشتیبانی و در صورت بروز هر گونه مشکل به آن ها مراجعه نمایید.

منظور از محصولات منسوخ شده، محصولاتی هستند که بیش از هفت سال از فروش آن ها گذشته و در حال حاضر فروش این محصولات متوقف شده است. محصولات Beats با مارک monster صرف نظر از اینکه خریداری شده اند منسوخ در نظر گرفته می شوند. اپل تمام خدمات سخت افزاری محصولات منسوخ را متوقف می کند، بدون استثنا. ارائه دهندگان خدمات نمی توانند قطعات محصولات منسوخ را سفارش دهند.

دستگاه های اپل به دلیل برخورداری از کیفیت مرغوب برای ماندگاری بالا طراحی شده اند. محصولات اپل از مواد اولیه با دوام ساخته شده اند که در آزمایشگاه های این کمپانی با در صد اطمینان بالا آزمایش می شوند.

برای محصولات خریداری شده در فرانسه، به منظور تعمیر محصولات اپل بعد از اتمام گارانتی افراد به ضمانت نامه های قانونی فروشنده و قطعات یدکی مراجعه می کنند. همچنین دارندگان محصولات جدید نوت بوک آیفون یا مک که پس از 31 دسامبر 2020 در فرانسه خریداری شده اند، می توانند از تاریخ آخرین عرضه مدل محصول توسط اپل برای توزیع در فرانسه ، خدمات و قطعات را از اپل یا ارائه دهندگان خدمات اپل دریافت کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *