دانستنی ها

توصیه های جالب برای استفاده از تبلت آی پد

تبلت آی پد

 

وقتی کسی می گوید تبلت، بیشتر مردم آی پد به نظرشان می آید. تبلت های آی پد بهترین تبلت های موجود در سیستم عامل iOS و سیستم عامل موبایل اپل هستند که دارای بسیاری از ویژگی های ویژه می باشند. در حقیقت، اگر ترفندهای درست این دستگاه را بشناسید، می توانید ازiPad ، iPad Mini یا iPad Pro خود برای کارهای واقعی استفاده کنید. آی پد ها یکی از بهترین تبلت های موجود در بازار هستند و معمولا عملکرد مناسبی را ارائه می دهند. گروه ناوک سرویس تمام قطعات و خدمات مرتبط با لپ تاپ ها را با بهترین کیفیت به مخاطبان ارائه می کند.

 

نکته ی 1: نحوه ی ریبوت کردن iPad

اگر iPad گیر کرد و فشار دادن کلیدها باعث درست شدن این حالت نشد، می توانید بدون از دست دادن داده دوباره دستگاه، آن را مجددا راه اندازی کنید. دکمه Sleep / Wake و دکمه Home را همزمان فشار دهید و نگه دارید تا صفحه خالی شود. آی پد به طور خودکار دوباره روشن می شود و لوگوی سفید اپل در مرکز صفحه نمایش داده می شود. برای شروع حداقل 30 ثانیه به آن زمان دهید.

نکته 2: جابه جا کردن متون در تبلت آی پد

کپی، انتخاب و چسباندن متن در iPad بسته به نوع برنامه یا منطقه ای که کاربر در آن کار می کند، متفاوت است. در اینجا چند نکته سریع برای آسانتر کردن روند ارائه شده است.در برنامه هایی که بهره برداری مضاعف از عملکرد ویژه ای دارند (مانند صفحه وب در Safari)، برای انتخاب یک کلمه یا پاراگراف متن، دو بار ضربه زدن کار نمی کند. برای انتخاب متن: متن مورد نظر برای کپی را فشار داده و نگه دارید. بعد از گذشت 2 ثانیه نمای بزرگنمایی ظاهر می شود و کلمه مورد نظر برای انتخاب آن به رنگ آبی برجسته می شود. ذره بین را دور آن حرکت دهید تا کلمه مورد نظر شما برجسته شود و سپس رها کنید. روی دکمه Copy که در بالای متن انتخاب شده است ضربه بزنید.

تبلت آی پد

نکاتی در خصوص استفاده از تبلت آی پد

نکته 3: انتقال تصاویر در آی پد

اگرچه برنامه iTunes برای کپی کردن آهنگ های موسیقی و ویدیو از تبلت آی پد مورد نیاز است، انتقال تصاویر مجزا که از طریق برنامه Photos در iPad ذخیره کرده اید به آسانی نیست. اگر بیش از دو یا سه مورد از این تصاویر داشته باشید، ارسال ایمیل برای هر تصویر خسته کننده می شود، و اگر فقط چند مورد از عکس ها را بخواهید ممکن نیست بخواهید کل کتابخانه My Photos را در دستگاه همگام سازی کنید. خوشبختانه، راهی سریعتر وجود دارد.1. iPad را از طریق سیم USB به کامپیوتر وصل کنید.2. در iPad ، “گزینه اجازه” را فشار دهید  تا پاپ آپ درخواست اجازه به رایانه شخصی خود را برای دیدن پرونده ها را بدهد. در غیر این صورت، دستگاه فقط شارژ می شود. 3. ویندوز iPad را به عنوان یک هارد دیسک تشخیص می دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “توصیه های جالب برای استفاده از تبلت آی پد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *