دانستنی ها

تعویض باتری گوشی سامسونگ گلکسی A80

تعویض باتری گلکسی A80

گوشی سامسونگ گلکسی A80 جز میان‌رده‌های کمپانی سامسونگ است که کاربران بسیاری سرار دنیا دارد. این گوشی در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. باتری گلکسی A80 از نوع لیتیوم پلیمری و فست شارژ است. این باتری 4000 میلی آمپری بعد از گذراندن دوره‌ای شارژ کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهد و در نگه داشتن شارژ به خوبی گذشته عمل نمی‌کند. در این مواقع کاربران به مراکز تعمیرات تلفن همراه مراجعه می‌کنند تا باتری گوشی آن‌ها تعویض شود.

عمر باتری گلکسی A80 چقدر است؟

عموما عمر باتری گلکسی A80 بین 1 الی 2 سال است که البته این زمان بسته به نوع استفاده کاربران می‌تواند تغییر کند. ولی معمولا کاربرانی هم که استفاده خیلی زیاد از گوشی خود نمی‌کنند پس از 3 سال باید نسبت به تعویض باتری خود اقدام کنند. پیشنهاد می‌شود باتری این گوشی را خود تعویض نکنید و این کار را به مراکز تعمیرات تلفن همراه بسپارید.

به هنگام تعویض باتری توجه داشته باشید از باتری اورجینال استفاده کنید. زیرا تنها باتری اورجینال است که ظرفیت کاملی دارد و از نظر کیفیت مانند باتری فابریک عمل می‌کند.

باتری‌های درجه دو و سه اگر چه ارزان‌تر هستند اما از نظر کیفیت و ظرفیت در سطح مطلوبی قرار ندارند و معمولا پس از مدت کوتاهی مجددا باید آن‌ها را تعویض کرد. همچنین ممکن است به گوشی شما نیز آسیب وارد کند.

تعویض باتری گلکسی A80

هزینه تعویض باتری A80

قیمت تعویض باتری A80 نسبت به دیگر تعمیرات مانند تعویض ال سی دی A80 ، قیمت بسیار کمتری دارد. البته این نکته نیز بسیار مهم است که از چه نوع باتری استفاده می‌شود. چنانچه از باتری اورجینال استفاده شود، طبیعتا هزینه بیشتری باید پرداخت کنید.

برای تعویض باتری A80 نیاز است گوشی شما باز شود به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که این کار را خودتان انجام ندهید زیرا کوچک‌ترین اشتباهی می‌تواند گوشی شما را دچار مشکلات جدی کند. برای تعویض باتری تلفن همراه خود می‌توانید به مرکز تعمیرات تلفن همراه ناوک سرویس مراجعه کنید. این اطمینان به شما داده می‌شود با حداقل هزینه و در کمترین زمان ممکن باتری گوشی شما تعویض شود. جهت اطلاع بیشتر می‌توانید با کارشناسان ناوک سرویس تماس بگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *