دانستنی ها

برای تعمیر گوشی موبایل خود چه کنیم؟

تعمیر گوشی موبایل

تعمیر گوشی موبایل موضوعی است که به طور حتم با آن مواجه شده اید. اولین نسخه مدرن یک گوشی موبایل هوشمند در سال 2007 با راه اندازی آیفون اپل وارد بازار شد. از آن زمان تاکنون تقریبا 14 سال می گذرد. از آن موقع تا به امروز گوشی هوشمند به عنوان همراه همیشگی ما محسوب می شود. موبایل چیزی که همه جا آن را با خود می بریم و تقریباً برای همه کارها و فعالیت هایمان از آن استفاده می کنیم.  تماس تلفنی، ایمیل ، وبگردی، خرید، یافتن مکانی برای غذا خوردن، ارسال پیام کوتاه به دوستان و مرور شبکه های اجتماعی. ممکن است وسوسه انگیز باشد که فکر کنید از آنجا که شما بسیار از تلفن خود استفاده می کنید و اطلاعات زیادی در مورد آن دارید ، می توانید خودتان تعمیرات موبایل خود را انجام دهید.

مشکلی که در تعمیر گوشی های موبایل هوشمند DIY وجود دارد این است که برای اکثر مردم استفاده روزانه از تلفن به دانش عمیق عملکرد داخلی تلفن تبدیل نمی شود. هنگامی که صدها دلار برای چیزی خرج می کنید ، می خواهید آن برای شما دوام داشته باشد، اما تعمیرات DIY با خراب کردن تلفن و لغو ضمانت احتمالی که با سازنده دارید، نتیجه عکس خواهد داد.

بیشترین مشکلات مربوط به تعمیر گوشی موبایل هوشمند

از آنجایی که ما تلفن های خود را همه جا با خود می بریم – و منظور ما همه جا است – در معرض خطرات جدی قرار دارند. برای یک کامپیوتر کوچک که در کف دست شما قرار می گیرد، خطرناک احتمالی بسیاری وجود دارد. علاوه بر احتمال آسیب، تلفن های هوشمند دارای قطعات الکترونیکی کوچکی نیز هستند که می توانند از بین بروند. رایج ترین موضوعاتی که مردم با تلفن های هوشمند تجربه می کنند عبارتند از:

  •     صفحه های ترک خورده
  •     مشکلات جک هدفون
  •     مسائل مربوط به درگاه شارژ
  •     دوربین آسیب دیده
  •     دکمه هایی که کار نمی کنند
  •     باتری خیلی زود از بین می رود
  •     گرم شدن بیش از حد
  •     منجمد کردن برنامه ها و برنامه ها
  •     مشکلات بارگیری یا به روزرسانی نرم افزار

برای اینکه حتی خودتان مراحل تعمیر گوشی موبایل را شروع کنید، باید بدانید که چگونه تلفن خود را بدون خراب کردن باز کنید (کاری که انجام آن دقیقاً آسان نیست). سپس باید عملکرد داخلی تلفن خود را درک کنید تا بدانید چه قطعاتی را باید تعویض یا تعمیر کنید. برای دسترسی به قسمت های مختلف تلفن بدون آسیب رساندن به مناطق دیگر ، به ابزارهای مناسب نیز نیاز خواهید داشت. در نتیجه، برای تهیه قطعات جایگزین به یک منبع معتبر نیاز خواهید داشت تا بدانید که آنها به درستی کار خواهند کرد. هر فروشگاه آنلاین فروش قطعات جایگزین آیفون یا آندروید نمایندگی معتبری نیست که بتوانید قطعات با کیفیت را از آن ها خریداری کنید.

واقعیت برای اکثر مردم این است که تعمیر گوشی موبایل DIY بسیار دردسر ساز است، پس برای رفع مشکلات احتمالی بهتر است گوشی هوشمند خود را به تعمیرگاه تخصصی تعمیر تلفن همراه ببرید. لپ تاپ های رایانه ای می توانند به سرعت مشكلی را با تلفن هوشمند iPhone یا Android شما تشخیص دهند، ما در فروشگاه اینترنتی ناوک ابزارهایی را برای تعمیر آن و تخصص لازم در این زمینه را داریم بدون اینكه آسیب بیشتری ببینیم یا ضمانت های تولیدكننده را از بین ببریم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *