دانستنی ها

تعویض و تعمیر ال سی دی گلکسی A70

سامسونگ گلکسی A70 یکی از گوشی‌های میان‌رده و محبوب سامسونگ است. این گوشی مجهز به صفحه نمایش سوپرآمولد است و کیفیت بسیار بالایی دارد اما در عین حال بسیار حساس است. معمولا خرابی صفحه نمایش امری معمول بوده و ممکن است به هر دلیلی صفحه نمایش شما خراب شود و نیاز به تعمیر و یا تعویض ال سی دی داشته باشید. در مراکز تعمیرات تلفن همراه ، تعمیر و تعویض ال سی دی امری شایع است.

تعمیر ال سی دی A70

عوامل خرابی ال سی دی گلکسی A70

1. ضربه و برخورد اجسام تیز یا سنگین

از نظر متخصصین تعمیرات موبایل یکی از شایع‌ترین علل خرابی ال سی دی برخورد شی تیز و یا سنگین به دستگاه است. معمولا این مورد بیش از سایر موارد باعث خرابی ال سی دی می‌شود و افراد را مجبور به تعمیر و یا تعویض آن می‌کند.

2. آبخوردگی

آبخوردگی نیز یکی دیگر از عوامل خرابی صفحه نمایش است البته این مورد می‌تواند به سایر قطعات آسیب برساند. همچنین در اکثر مواقع پس از نفوذ آب به دستگاه، متخصصین تعمیرات مجبور می‌شوند ال سی دی و تاچ را به طور کلی تعویض کنند که در این صورت هزینه‌ی آن نیز بسیار بیشتر می‌شود.

3 . مشکلات نرم افزاری

برخی اوقات نیز ممکن است باگ‌های نرم افزاری باعث مشکلاتی در گوشی شما شود. به عنوان مثال ممکن است فرمان‌های داده شده به خوبی انجام نشود و یا سیستم تاچ گوشی با تاخیر و یا خطا روبه‌رو شود. در این مواقع معمولا پس از عرضه بروزرسانی این مشکلات برطرف می‌شود و نیازی به تعویض و یا تعمیر ال سی دی وجود ندارد.

تعمیر ال سی دی A70

هزینه تعویض ال سی دی A70 در مراکز تعمیرات تخصصی تلفن همراه

معمولا هزینه تعمیر ال سی دی بستگی به عوامل مختلفی دارد. به عنوان مثال صفحات آمولد نسبت به دیگر صفحات گران‌تر هستند و یا چنانچه گوشی شما EDGE باشد، به این معنا که لبه داشته باشد یا نداشته باشد، قیمت ال سی دی نیز به طبع تغییر می‌کند.

علاوه بر این موارد باید بررسی شود که کدام بخش از صفحه نمایش گوشی شما آسیب دیده است. چنانچه تاچ گوشی با دقت و سرعت سابق کار کند و تنها گلس گوشی آسیب دیده باشد معمولا هزینه کمی دارد. اما چنانچه ال سی دی شما آسیب دیده باشد و تاچ گوشی به مانند سابق کار نکند و دقت سابق را نداشته باشد و یا تاخیر و یا خطا داشته باشد، نیاز است تا LCD و تاچ آن تعویض گردد که در این شرایط هزینه آن بیشتر خواهد بود.

علاوه بر آن برند گوشی نیز بسیار مهم است و قیمت قطعات سامسونگ با هواوی متفاوت است. همچنین این نکته نیز مهم است که شما از قطعات اورجینال استفاده کنید و یا قطعات HIGH COPY و یا فیک. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌شود به مراکز تعمیرات معتبر مراجعه کنید. زیرا برخی از این مراکز از قطعات فیک استفاده می‌کنند اما هزینه‌ای در حد قطعه اورجینال از شما دریافت می‌کنند.

چنانچه LCD تلفن همراه شما آسیب دیده است و نیاز به تعویض آن دارید می‌توانید گوشی خود را به مرکز تعمیرات انواع تلفن همراه ناوک سرویس بسپارید تا توسط کارشناسان و متخصصین این حوزه، LCD گوشی شما با قطعات اورجینال و با حداقل هزینه تعویض شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *