دانستنی ها

ترفندهای استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام

همانطور که قبلا در مورد ترفندهای استاتوس در واتساپ صحبت کردیم، امروز را هم می‌خواهیم به ترفندهایی که برای استوری اینستاگرام (story) وجود دارد اختصاص دهیم تا شما بتوانید از این امکان دوست داشتنی اینستاگرام استفاده بهینه‌تری کنید و با مخاطبان خود ارتباطی قوی بسازید.

 

اضافه کردن رنگ به پس زمینه استوری اینستاگرام

برای اینکه بتوانید رنگی به پس زمینه استوری اینستاگرام خود اضافه کنید کافی است برای گذاشتن یک استوری اقدام کنید، پس از انتخاب عکس استوری روی آیکون مداد در بالا بزنید، بعد از جعبه‌ رنگ‌ها برای پس زمینه رنگی انتخاب کنید. حالا هر نقطه از تصویر را که نگه دارید رنگ شما آن نقطه را پر می‌کند.

اضافه کردن استیکر تعاملی به استوری اینستاگرام

استیکرهای تعاملی استیکرهایی هستند که مخاطب شما را به تعامل با شما وامی‌دارند و برای ارتباط بهتر شما با مخاطبان‌تان بسیار عالی هستند، مثلا به استیکرهای رای‌گیری، کامنت‌گذاری و اسلایدر استیکر تعاملی گفته می‌شود. برای داشتن این استیکرهای در استوری اینستاگرام خود باید از گزینه جستوجویی که در بالای منوی برچسب ها وجود دارد استفاده کنید.

استوری اینستاگرام

ترفندهای استوری اینستاگرام

مطالعه این مطلب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: پست گذاری خودکار در کانال تلگرام با روبات بدون برنامه نویسی

حذف تاریخ از عکس های قدیمی در استوری اینستاگرام

وقتی عکسی قدیمی را برای استوری اینستاگرام‌تان انتخاب می‌کنید اینستاگرام خودش به صورت خودکار تاریخی که روی عکس برچسب خورده را به عکس اضافه می‌کند. چیزی که شما باید بدانید این است که این تاریخ قابل حذف و تغییر است. کافی است برچسب تاریخ را برداشت و به سمت سطل زباله بکشید که پایین صفحه نمایش گوشی شما ظاهر می‌شود.

اشتراک گذاری پست های اینستاگرام در استوری

اگر می‌خواهید پست‌تان در استوری خودتان با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید کافی است به آن پست رفته و روی آیکونی که مخصوص فرستادن پست به مخاطبان (در دایرکت) است بزنید. حالا از منویی که برای شما باز می‌شود روی گزینه افزودن پست به داستان‌تان بزنید. این گزینه درست بالای لیست مخاطبانی که برای شما ظاهر شده است وجود دارد. بعد دیگر می‌توانید استوری خود را با استیکر، متن و… ویرایش کنید.

درست کردن متن رنگین کمانی در استوری اینستاگرام

برای این کار شما باید پس از نوشتن متن خود در استوری همه آن را انتخاب کنید (Select All) و در همین حالت یکی از انگشتان خود را روی نوار رنگی که در پایین صفحه برای شما وجود دارد نگه دارید. با این کار یک اسلایدر طیف رنگ برای شما ظاهر می‌شود و شما می‌توانید همانطور که با یکی از انگشت‌های خود متن را نگه‌داشته‌اید با همان انگشت هم روی اسلایدر رنگ به سمت چپ یا راست جابه‌جا شوید تا رنگ متن تغییر کند.

شما چه ترفندهای دیگری برای استوری اینستاگرام می‌دانید که برای ما و مخاطبان سایت ناوک مفید باشد؟ آن را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “ترفندهای استوری اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *