دانستنی ها

تاریخ معرفی گوشی بلک شارک 3s مشخص شد

موبایل گیمینگ

گوشی بلک شارک 3s یک گوشی گیمینگ است که قرار است در تاریخ 10 مرداد رونمایی شود. این گوشی قرار است با پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس رونمایی شود.

مدتی پیش کوالکوم پردازنده جدید و هشت هسته‌ای خود را با نام اسنپدراگون 865 پلاس معرفی کرد.

در اصل این پردازنده نسخه بهبود یافته اسنپدراگون 865 است. این پردازنده دارای 4 هسته پر قدرت و 4 هسته کم مصرف است.

در حالت کلی پردازش گرافیکی این پردازنده به نسبت باقی پردازنده‌ها 10 درصد بیشتر است به همین دلیل کمپانی‌های علاقه‌مند به ساخت و عرضه موبایل‌های گیمینگ به این پردازنده نگاهی ویژه دارند.

به عنوان مثال چندی پیش ایسوس، راگ فون 3 را با اسنپدراگون 865 پلاس رونمایی کرد.

ایسوس، لنوو و سامسونگ سه شرکتی هستند که گوشی‌های جدید خود را با این پردازنده معرفی کرده‌اند.

به نظر می‌رسد به زودی باقی کمپانی‌های بزرگ نیز به جمع آن‌ها بپیوندند و به زودی شروع به استفاده از این پردازنده بکنند.

مدیر عامل شرکت بلک شارک به تازگی پستی را در ویبو منتشر کرده است که در این پست به تاریخ انتشار گوشی جدید خود اشاره کرده‌است.

گوشی بلک شارک 3s

گوشی گیمینگ جدید با نام بلک شارک 3s (black shark 3s) قرار است در تاریخ 31 ژوئیه 2020 (10 مرداد 1399) رونمایی شود. ظاهرا بلک شارک می‌خواد مدل tencent گوشی جدید خود را نیز عرضه کند و می‌گوید یک دستگاه بلک شارک 3s مدل tencent به یکی از کاربران می‌دهد که پست را بازنشر کند.

گوشی جدید بلک شارک قطعا از اسنپدراگون 865 پلاس استفاده می‌کند. همچنین انتظار می‌رود تا از نرخ بروزرسانی چشمگیری برای صفحه نمایش خود استفاده کند.

احتمالا گوشی بلک شارک 3s از نرخ بروزرسانی 90 هرتز بهره می‌برد. البته این نرخ در مقایسه با دیگر رقبا شاید کمی کم باشد. به تازگی گوشی‌هایی با نرخ بروزرسانی 144 هرتز معرفی شده‌اند.

گوشی بلک شارک 3s از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود گوشی بلک شارک 3s از فناوری شارژ سریع 65 وات پشتیبانی می‌کند. به تازگی شیائومی گواهی فناوری 120 وات را هم دریافت کرده‌است، بنابراین انتظار می‌رود بلک شارک 3s به فناوری سریع‌تر از 65 وات نیز مجهز شود.

همچنین از نظر فیزیکی و ظاهری نیز نباید شاهد تغییرات گسترده‌ای باشیم. در پنل پشتی گوشی دو مثلث برعکس و دوربین سه گانه خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود کلید‌های فیزیکی ویژه‌ای نیز برای بهتر کردن تجربه گیمینگ قرار گرفته باشد.

اوایل امسال دو گوشی بلک شارک 3 و بلک شارک 3 پرو معرفی شدند. مدل پرو به صفحه نمایش 7.1 اینچی و مدل عادی به صفحه نمایش 6.6 اینچی مجهز شده بودند. حال قرار است گوشی بلک شارک 3s نسخه بهبود یافته بلک شارک 3 باشد. تا به اینجا مهم‌ترین نکته استفاده از پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس است.

زمان زیادی تا رونمایی از این گوشی نمانده است و باید منتظر ماند و دید ویژگی‌ دیگر و بهبود‌های این گوشی جدید چیست

دیدگاه شما کاربران ناوک در این زمینه چیست؟

منبع: gsmarena

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *