دانستنی ها

بهترین اپلیکیشن های ویرایشگر فیلم برای اندروید

بهترین اپلیکشن ویرایشگر فیلم

اگر شما هم از افرادی باشید که علاقه زیادی به تدوین و ویرایش فیلم دارند باشید این سوال ذهن شما را هم درگیر کرده که بهترین برنامه ویرایش فیلم گوشی چیست؟

اپلیکیشن iMovie در iOS وجود دارد کـه علی ‌رغم داشتن امکانات زیاد، کاملاً رایگان اسـت و حتی تبلیغات هم ندارد. اما اندروید از داشتن چنین اپلیکیشنی با این قدرت بی ­نصیب است. خوشبختانه این به معنای محدود شدن کاربران اندروید نیست چراکه تعداد زیادی اپلیکیشن در این زمینه برای اندروید وجود دارد که البته تعداد کمی از آنها امکانات مناسب و بدون هزینه ارائه می ­دهند. در این پست بـه برخی از این اپلیکیشن ‌ها نگاه می ‌اندازیم و قابلیت ­های آنها را با هم بررسی می­ کنیم.

بهترین اپلیکشن ویرایشگر فیلم

برنامه اندرویدی ویرایش فیلم  Crop & Trim Video

این اپلیکیشن­ جزء معدود اپلیکیشن­ های رایگانی است که بر روی ویدئو شما واترمارک نمی ­اندازد. و این یک حسن بزرگ است. اما از طرف دیگر امکانات پیشرفته­ ای ارائه نمی ­دهد ولی می ­توانید کارهای ابتدایی مانند برش فیلم را با آن انجام دهید.

بهترین اپلیکشن ویرایشگر فیلم 1

Kinemaster اپلیکیشن ویرایش فیلم قدرتمند

برای کسانی که به دنبال یک اپلیکیشن ویرایش فیلم حرفه­ ای هستند، Kinemaster یک پیشنهاد عالی است. این برنامه ابزارهای حرفه ­ای مانند پشتیبانی از لایه ­های مختلف را به طریقی آسان ارائه می ­دهد. همچنین رابط کاربری این برنامه بسیار جذاب است. به علاوه یادگیری طرز استفاده از آن بسیار ساده می ­باشد.

Kinemaster اپلیکیشن ویرایش فیلم قدرتمند

 

نرم افزار ویرایش ویدئو اندروید InShot

InShot یک اپلیکیشن ویرایش فیلم با رابط کاربری ساده‌ است که نسبتاً کارایی ­های خوبی هم دارد و در مقایسه با دیگر نسخه‌ هاي رایگان اپلیکیشن‌ ها، سرعت بهتری داشته و تبلیغات آن آزاردهنده نیست. از بین قابلیت‌ هاي آن می ­توان بـه مواردی مانند افزودن موسیقی، استیکر، متن، برش و بازرسی سرعت ویدیو اشاره کرد. به طور کل برای کارهای نه چندان حرفه­ ای گزینه مناسبی است.

نرم افزار ویرایش ویدئو اندروید InShot

نرم افزار محبوب ویرایش فیلم  VivaVideo

VivaVideo یکی از محبوب ‌ترین اپلیکیشن‌ هاي ویرایش فیلم اسـت. رابط کاربری آن بسیار شلوغ می ­باشد. اگرچه از لایه ­های مختلف پشتیبانی نمی ­کند اما برای بسیاری از کارهای مقدماتی ویرایش فیلم کارایی خوبی دارد.

نرم افزار محبوب ویرایش فیلم VivaVideo

Power Directorاپلیکیشن حرفه ای ویرایش ویدئو

این برنامه برای کاربرانی که در زمینه‌ ویرایش فیلم حرفه ­ای ­تر هستند مناسب است. محیط کاری زیبایی ندارد اما فاقد تبلیغات بوده و از 3 لایه پشتیبانی می­ کند. همچنین از تکنیک پیشرفته پرده سبز نیز که کمتر اپلیکیشنی از آن بهره ­مند است نیز پشتیبانی می ­کند.

Power Directorاپلیکیشن حرفه ای ویرایش ویدئو

 

 Action Directorاز بهترین برنامه های ویرایش فیلم اندرویدی

یکی از سابقه­ دارترین برنامه­ ها است و اگرچـه تایم‌ لاین آن چند لایه نیست، ولی امکانات اولیه مانند بریدن، پایش سرعت، معکوس کردن، افزودن استیکر، متون و صدا پشتیبانی می­ کند.

اما متأسفانه، رابط کاربری آن در مقایسه با دیگر اپلیکیشن ‌هاي مشابه چندان جذاب نیست و به همین خاطر در نگاه اول توجه کاربران جلب نمی ­کند.

Action Directorاز بهترین برنامه های ویرایش فیلم اندرویدی

VideoShow Video Editor یک اپلیکیشن همه کاره ویرایش فیلم در گوشی

این برنامه نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. رابط کاربری آن نیز تا حد زیادی مشابه برنامه VivaVideo می ­باشد. رابط کاربری VideoShow بسیار شلوغ است و البته در این میان انواع افکت ها برای فروش دیده می ­شود. باید یادآور شد که بعد از اتمام زمان استفاده آزمایشی یا باید برنامه را پاک کنید یا هزینه ادامه یافتن ارائه آن امکانات جذاب را بپردازید چون دیگر نسخه کارایی چندانی در غیر این صورت نخواهد داشت.

VideoShow Video Editor یک اپلیکیشن همه کاره ویرایش فیلم در گوشی

شما نیز از یکی از این برنامه­ ها یا برنامه­ های مشابه استفاده کرده ­اید؟ بهترین این برنامه ­ها از نظر شما کدام است؟

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای
بازگشت به لیست

4 دیدگاه در “بهترین اپلیکیشن های ویرایشگر فیلم برای اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *