دانستنی ها

بهترین برنامه ها و اپلیکیشن های تماس تصویری کدامند؟

تماس تصویری

 

با افزایش سرعت اینترنت ارتباط های تصویری با کیفیت بالاتر روز به روز بیشتر متداول شدند. اپلیکیشن های زیادی برای این منظور موجود است. در این مقاله ما به شما برخی از بهترین برنامه های برقراری تماس تصویری را معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید.

بهترین نرم افزارهای تماس تصویری

  • تماس تصویری با Whatsapp

واتساپ همواره پیشتاز برنامه های تماس تصویری بوده است یکی از دلایل آن رنج وسیع کاربران آن است. روش کار با واتساپ برای برقراری تماس تصویری بسیار ساده است و کافی است در قسمت تماس ها مخاطب مورد نظر را پیدا کنید و علامت دوربین فیلمبرداری را لمس کنید تا ارتباط برقرار شود. البته اگر مخاطب مورد نظر آفلاین باشد تماس شما به عنوان یک تماس از دست رفته Missed Call برای او ثبت می شود.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: زنگ موبایل ویدئویی روی اندروید با اپلیکیشن VYNG Video Ringtones

تماس تصویری

اپلیکیشن های تماس تصویری

  • تماس تصویری با Skype

اسکایپ یکی از برنامه هایی است که نیاز به معرفی ندارد و مختص تماس تصویری ساخته شده است و قابلیت های فراوانی دارد همچنین بخاطر پشتیبانی توسط مایکروسافت از امنیت بالایی برخوردار است و در سراسر جهان مورد اقبال واقع شده است. پس از ساخت حساب کاربری و فعال سازی آن، اسکایپ لیست مخاطبان گوشی شما که دارای اسکایپ هستند و شما می توانید با آنها تماس تصویری برقرار کنید را نمایش می دهد.

 

  • تماس تصویری با Google Dou

این برنامه به تازگی توسط گوگل معرفی شده و  در سال ۲۰۱۸ در بین بهترین اپلیکیشن‌ ها قرار گرفت. کار با آن بسیار آسان است. وارد برنامه شده، شماره خود را تایید کرده و تماس تصویری سریع، مشابه تماس تلفنی استاندارد برقرار کنید. این برنامه در دو حالت تلفنی و تصویری فعال است.

  • تماس تصویری با IMO

برنامه ایمو بسیار سبک و ساده می باشد و برای هر دوی سیستم عامل های اندروید و iOS ارائه شده است. این برنامه دارای جلوه های خاص نیست و حتی می تواند به اینترنت سرعت پایین نیز کار کند. این برنامه قابلیت ساخت تماس گروهی، ارسال عکس، استیکر و غیره را دارد.

  • تماس تصویری با Tango

این برنامه کاربران زیادی دارد و تماس تصویری با کیفیت بالا بر قرار می کند. همچنین امکان تماشا و ایجاد ویدئو زنده Live را هم دارد. افکت ها و فیلترها و ماسک های متنوع نیز در این برنامه قرار داده شده است.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: معرفی بهترین اپلیکیشن های ویدئو پلیر اندرویدی

  • تماس تصویری با Hangouts

اگر می خواهید همزمان با چندین نفر تماس تصویری برقرار کنید Hangouts این امکان را به شما می دهد. داشتن حساب کاربری گوگل برای ورد به برنامه اجباری می باشد. شما می توانید پیام های خود را در فضای ابری برای دسترسی بعدی ذخیره کنید.

شما از کدامیک از برنامه های پیشنهادی ما و یا دیگر اپلیکیشن های تماس تصویری استفاده می کنید؟ تجربیات و پیشنهاد خود را در ارتباط با برقراری تماس تصویری با اپلیکیشن های موبایل با ما به اشتراک بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “بهترین برنامه ها و اپلیکیشن های تماس تصویری کدامند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *