دانستنی ها

چگونه مصرف باتری آیفون را بهبود ببخشیم؟

تعویض باتری آیفون

اپل یکی از کمپانی‌های معروف در زمینه تولید تلفن همراه می‌باشد و توانسته است با آیفون محبوبیت بسیاری را بدست بیاورد. گوشی‌های آیفون بسیار محبوب هستند و برخی افراد خرید گوشی‌های آیفون را بر هر چیز ترجیح می‌دهند. با اینکه این گوشی‌ها بسیار محبوب هستند اما معمولا باتری آیفون دچار مشکلاتی می‌شود و در این زمینه خیلی خوب عمل نمی‌کند. گاها دیده شده است که باتری گوشی‌های آیفون به یک باره خالی می‌شوند و به همین دلیل تعویض باتری آیفون امری شایع می‌باشد.

همچنین چنانچه باتری شما آسیب دیده است می‌توانید از طریق لینک زیر برای تعویض باتری آیفون خود اقدام کنید.

[av_button label=’جهت تعویض باتری آیفون کلیک نمایید’ link=’manually,https://navakservices.com/product-category/%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%82%d8%b7%d8%b9%d8%a7%d8%aa/%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%82%d8%b7%d8%b9%d8%a7%d8%aa/’ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ label_display=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-stkeoy’ admin_preview_bg=”]

در این مطلب قصد داریم با ارائه پنج راهکار به شما کمک کنیم تا از باتری آیفون خود بهتر مراقبت کنید تا از آسیب دیدن آن تا جایی که ممکن است جلوگیری کنید.

1.یکی از عواملی که باعث تخریب باتری گوشی‌های آیفون می‌شود استفاده از گوشی در هوای سرد می‌باشد. از طرفی استفاده در هوای بسیار گرم زیر پرفورمنس (Performance) گوشی را بسیار بالا می‌برد و این مورد خود باعث تخریب باتری می‌شود. اصولا دمای مناسب برای گوشی‌های آیفون، دمای 20 درجه می‌باشد اما با این حال نمی‌توان همیشه گوشی را در این شرایط نگه داشت به همین دلیل باید سعی شود معمولا گوشی را در دمای اتاق شارژ نمود.

2.روشنایی صفحه نمایش نیز امری بسیار مهم در مصرف باتری می‌باشد. امروزه تلفن‌های همراه معمولا با روشنایی بسیار زیادی عرضه می‌شوند که این مورد به شدت باتری را تخریب می‌کند. بهترین راه حل برای این موضوع استفاده از گزینه Auto Brightness می‌باشد که می‌تواند روی عمر باتری موثر باشد.

تعمیر باتری آیفون

3.آنتن دهی نیز یکی از عواملی است که باعث مصرف بی رویه باتری می‌شود. یکی از دلایلی که اپل تا سال‌ها به دنبال دو سیم کارته کردن گوشی‌های خود نبود، همین مورد است. اگر در مکانی هستید و گوشی‌ شما به خوبی آنتن نمی‌دهد بهتر است آن‌ را روی حالت Airplane قرار دهید تا از مصرف بی رویه باتری جلوگیری کنید.

همچنین چنانچه گوشی آیفون شما آسیب دیده است می‌توانید از طریق لینک برای تعمیر آیفون خود اینجا کلیک کنید.

 4.اپ‌های غیر حرفه ای که توسط برنامه نویسان مبتدی نوشته می‌شود معمولا استانداردهای اپل را رعایت نمی‌کنند و به همین جهت اکثر مواقع باعث مصرف بی رویه باتری می‌شود. شما می‌توانید از طریق تنظیمات گزارش مصرف باتری را ملاحظه کنید و هر برنامه و یا اپی که مصرف بی رویه دارد را ببندید و یا آن را پاک کنید.

نوتیفیکیشن‌های زیادی مروبط به انواع اپ‌ها می‌تواند باعث باتری خوری شود به همین دلیل باید به آن دسته از هشدارها و اعلاناتی که نیاز ندارید آن‌ها را غیر فعال کنید. این کار را می‌توانید از طریف فعال کردن show on lock screen انجام بدهید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “چگونه مصرف باتری آیفون را بهبود ببخشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *