دانستنی ها

بررسی تبلت سرفیس پرو 6 مایکروسافت

بررسی تبلت سرفیس پرو 6 مایکروسافت

 

امروز به بررسی تبلت سرفیس پرو 6 مایکروسافت پرداخته‌ایم. تبلتی که می‌تواند یک گزینه عالی برای افرادی باشد که نیاز به یک دستگاه قابل حمل و خوش دست دارند.

اگر با ما از داستان اولین سرفیس پرو ها همراه بودید امروز وقت آن رسیده که با سرفیس پرو ۶ آشنا شوید. سرفیسی که  گویا به جز مجهز شدن به پردازنده نسل هشتم اینتل و رنگ بدنه تفاوتی با سرفیس ۵ ندارد. بیایید با مشخصات سرفیس پرو ۶ بیشتر آشنا شوید.

 

مشخصات سرفیس پرو ۶

  • سرفیس پرو 6 در سال ۲۰۱۸ با پردازنده‌های Intel Core i5-8250U و Intel Core i7-8650U، سیستم عامل ویندوز ۱۰ هوم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت SSD و ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم عرضه شد.
  • این تبلت مایکروسافت یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی پیکسل سنس دارد که می‌تواند تا ۱۰ لمس را به طور همزمان دریافت کند. قابلیت پیکسل سنس باعث می‌شود که نمایشگر دستگاه در زوایای تند و تیز کمتر دچار کاهش روشنایی و طراوت رنگ‌ها شود. همین باعث شده سرفیس پرو 6 حتی زیر نور خورشید هم بتواند به طور قابل قبولی تصاویر را نمایش بدهد. نمایشگر سرفیس پرو ۶ نسبت تصاویرش ۳:۲ است و ۱۸۲۴ در ۲۷۳۶ پیکسلی است. کارت گرافیک این تبلت Intel UHD Graphics 620 است.
  • دوربین پشت سرفیس پرو ۶، ۸ مگاپیکسلی است، می‌تواند به طور اتوماتیک فوکوس کند و با کیفیت HD فیلم بگیرد. دوربین جلو هم ۵ مگاپیکسلی است و علاوه بر توانایی گرفتن فیلم با کیفیت HD از قابلیت تشیخص چهره Windows Hello هم پشتیبانی می‌کند.
بررسی تبلت سرفیس پرو 6 مایکروسافت

بررسی تبلت سرفیس پرو 6 مایکروسافت

  • اسپیکرهای سرفیس پرو 6، اسپیکرهای استریو ۱.۶ واتی به‌همراه فناوری Dolby Audio Premium برای پردازش صدا هستند که در طرفین دستگاه جاسازی شده‌اند. این تبلت ویندوزی یک پورت USB 3.0 سایز کامل، یک پورت مینی دیسپلی، یک جک ۳ میلی‌متر هدفون، پورت (برای شارژ یا اتصال سرفیس هاب) Surface Connect و یک درگاه برای کارت حافظه دارد.
  • وزن سرفیس پرو 6 بین ۷۷۰ تا ۷۸۴ گرم است. ضخامتش هم ۸.۵ میلی‌متر است که برای یک دستگاه با این قابلیت‌ها خیلی خوب است. ابعاد این دستگاه ۲۰۱ در ۲۹۲ میلی‌متر است و طراحی‌اش کاملا مشابه نسل‌های قبلش است. در واقع می‌توان گفت بدنه این سرفیس با دو نسل قبلش هیچ تفاوتی ندارد. فقط پایه کیک استند به جای ۱۵۰ درجه حالا تا ۱۶۵ درجه باز می‌شود.
  • شاید حاشیه‌های نسبتا ضخیم دستگاه در نگاه اول کمی توی ذوق بزند. اما می‌توان از این خصوصیت با وجود مزیت‌های دیگر استفاده از سرفیس پرو 6 چشم‌پوشی کرد. اما دیگر نداشتن پورت USB-C و تاندربولت ۳ را نمی‌توان نادیده گرفت! آن هم در حالی که کل صنعت موبایل و کامپیوتر دارند به این سمت حرکت می‌کنند.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: مراقبت های نرم افزاری از سرفیس های مایکروسافت

شما تا به حال با تبلت سرفیس پرو ۲۰۱۸ یا سرفیس پرو ۶ کار کرده‌اید؟ نظرتان در مورد این تبلت چیست؟ نظرات و تجربیات‌تان را از طریق بخش نظرات سایت ناوک با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “بررسی تبلت سرفیس پرو 6 مایکروسافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *