لپ تاپ

برای تمیز کردن صفحه نمایش لپ تاپ چه باید کرد؟

با انواع صفحه نمایش لپ تاپ بیشتر آشنا شوید

صفحه نمایش لپ تاپ شاید مهم‌ترین قسمت از این دستگاه معرفی شود. به دلیل اینکه تمام فعالیت‌ها با لپ تاپ مستلزم نمایش آن است. پس طبیعتا اگر صفحه نمایش در Lap top با مشکل و خرابی مواجه شود، رسما فعالیت با این محصول دیجیتالی مختل می شود‌. راه‌های مختلفی وجود دارد که بتوانید نسبت به افزایش سلامت ال‌سی‌دی لپ تاپ اقدام کنید. یکی از این موارد تمیز نگه داشتن صفحه نمایش لپ‌تاپ است.

صفحه نمایش لپ تاپ اگر تمیز نشوند به مرور زمان کثیف می شود و زیبایی و کیفیت خود را از دست خواهد داد. در این مطلب چند روش ساده برای تمیزکردن  صفحه نمایش کامپیوتر به شما بیان خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

آشنایی با راه های تمیز نگاه داشتن صفحه نمایش لپ تاپ

در زمینه تمیز نگه داشتن صفحه نمایش لپ تاپ، راهکارهای زیر می‌تواند کاربردی باشد. اما انجام درست موارد زیر اهمیت زیادی دارد. چرا که اگر این راهکارها به درستی انجام نشوند، شاید خرابی در ال‌سی‌دی لپ‌تاپ به وجود آید. به همین منظور اگر در اجرای فرامین گفته شده با مشکلی روبرو شدید می‌توانید به راحتی با کارشناسان و تکنسین‌های مرکز تخصصی تعمیراتی ناوک سرویس موضوع را مطرح کنید. در ادامه کارشناسان کاربلد مرکز تعمیراتی تخصصی ناوک سرویس، حتما با راهکارها و راهنمایی‌های کاربردی شما را راهنمایی خواهند کرد.

۱- ابتدا لپتاپ را خاموش کنید!

۲- از پارچه مناسب استفاده کنید. هرگز از دستمال کاغذی استفاده نکنید چون به صفحه نمایش و شیشه آن آسیب زده و آن را خش‌دار میکند.

۳- به طور ملایم و آهسته بر روی صفحه نمایش دستمال بکشید.

۴- برایی تمیز کردن لبه صفحه نمایش Lap top بهتر است از دستمال کاغذی و کمی زبر استفاده کنید چرا که اصولا جنس بدنه لپتاپ ضد خش می‌باشد. اگر بدنه لپتاپ شما ظریف است بهتر است از این کار صرف‌نظر کنید.

۵- استفاده از محلول پاک کننده

دقت کنید در صورتی که صفحه نمایش لپ تاپ شما خیلی لکه‌دار می‌باشد بهتر است از این محلول استفاده کنید. محلول پاک کننده شیشه در بازار موجود است و می توانید نسبت به تهیه و خریداری آن اقدام کنید. توجه داشته باشید که محلول های پاک کننده از پاک کنندگی کافی بهره مند هستند و به شما کمک می کنند تا لکه ها بخوبی پاک شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *