دانستنی ها

با بهترین اپلیکیشن های مدیریت ایمیل در موبایل آشنا شوید

مدیریت ایمیل

 

اکثر ما بر روی گوشی‌های هوشمندمان از نرم افزار Gmail برای مدیریت ایمیل‌ ها استفاده می‌کنیم. اما برای مدیریت ایمیل اپلیکیشن های دیگری هم وجود دارند که در میان‌شان برخی‌ از آن‌ها امکانات جالبی دارند. بیایید با اپلیکیشن های Blue Mail، Spark Email، Nine، K-9 Mail و Aqua Mail آشنا شوید.

 

اپلیکیشن Blue Mail برای مدیریت ایمیل

این اپلیکیشن یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مدیریت ایمیل رایگان هم در اندروید و هم در آی او اس است که درش می‌توان ایمیل‌های جیمیل، یاهو، اوت لوک، آفیس ۳۶۵ و… را مدیریت کرد. در Blue mail شما می‌توانید نوتیفیکیشن‌های متنوعی برای هر یک از اکانت‌های خود تنظیم کنید و حالت تاریک داشته باشید.

ارسال زمانبندی ایمیل با اپلیکیشن Spark Email

اپلیکیشن Spark Email یک اپلیکیشن جدید در این زمینه است و درش امکاناتی مثل امکان زمانبندی کردن ایمیل، پین کردن ایمیل‌ها، تنظیم یادآور، لغو ارسال شدن یک ایمیل وجود دارد. همین امکانات کاربردی باعث شده با اینکه چیز زیادی از عرضه Spark Email نمی‌گذرد ولی در بین کاربران برای خودش طرفدارانی داشته باشد. ضمنا رابط کاربری این اپلیکیشن رایگان که هم برای اندروید ارائه شده هم برای آی او اس ارائه شده، بسیار تمیز است.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: معرفی بهترین نرم افزارهای مدیریت زمان و پروژه

مدیریت ایمیل

اپلیکیشن های مدیریت ایمیل

امنیت ایمیل ها با اپلیکیشن Nine

اپلیکیشن Nine می‌تواند امنیت خوبی برای ایمیل‌های شما فراهم کند. این اپلیکیشن که هم برای اندروید ارائه شده هم برای آی او اس هیچ سرور یا کلود جداگانه‌ای نداد و فقط شما را به کلاینت‌ سرویس‌های ایمیل‌تان متصل می‌کند. البته در Nine امکانات دیگری هم دارید. مثلا اینکه می‌توانید فولدرهای خاصی را برای به روزرسانی انتخاب کنید. تنها چیزی که در ارتباط با اپلیکیشن Nine وجود دارد این است که رایگان نیست و شما می‌توانید فقط تا دو هفته از امکانات رایگانش استفاده کنید.

اپلیکیشن با سابقه K-9 Mail فقط برای اندروید

این اپلیکیشن از اپلیکیشن‌های رایگان و با سابقه لیست ماست که عمرش با عمر سیستم عامل اندروید برابر است! البته K-9 Mail سال به سال پیشرفت کرده و همواره امکاناتش را به روزرسانی کرده است. این اپلیکیشن رایگان و سریع رابط کاربری ساده‌ای دارد و از نظر حجم هم بسیار سبک است. به جز این‌ها متن باز است و از IMAP، POP3 و Exchange 2003/2007 هم پشتیبانی می‌کند. فقط فراموش نکنید که تنها برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است.

معرفی اپلیکیشن Aqua Mail

در میان اپلیکیشن های مدیریت ایمیل Aqua Mail یک اپلکیشن رایگان باسابقه است که در آن می‌توان اکانت های جیمیل، هات میل، اپل، یاهو، فست میل و… را یک جا مدیریت کرد و حتی از آن‌ها بک آپ گرفت و روی دراپ باکس، وان درایو و گوگل درایو این بک آپ را نگه داشت. به جز این با Aqua Mail شما ویجت نمایش تعداد و لیست ایمیل و اسمارت فولدر خواهید داشت. تنها مشکلی که Aqua Mail دارد این است که فقط برای اندروید ارائه شده است و تعدادی پرداخت درون‌برنامه‌ای هم دارد.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: بهترین اپلیکیشن های مدیریت فایل در اندروید

 شما برای مدیریت ایمیل های خود از چه اپلیکیشنی استفاده می‌کنید و در رابطه با استفاده از اپلیکیشن های بالا چه تجربه‌ای دارید؟ نظرات و تجربیات خود را از طریق بخش نظرات سایت ناوک با ما در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *