دانستنی ها

اطلاعات جدید درباره گلکسی تب S7

گلکسی تب S7

 

به گزارش سرویس خبری گروه ناوک سرویس، جدیدترین اطلاعات منتشر شده از گلکسی تب S7 توانسته است نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. در این نوشته نگاهی گذرا به بهترین ویژگی های جدید این تبلت خواهیم انداخت. با انتقال به صفحه نمایش 11 اینچی در سال جاری، می دانستیم که احتمالاً گلکسی تب S7 کمی بزرگتر از نسخه قبلی 10.5 اینچی خود یعنی Galaxy Tab S6 است. اما اگر این مشخصات دقیق باشند، Tab S7 نه تنها عریض تر و گسترده تر از Tab S ، بلکه ضخیم تر است. با توجه به اخبار جدید، Galaxy Tab S7 در مقایسه با گلکسی تب S6 ابعاد بیشتری در طول، عرض و ارتفاع دارد. ضخامت جالب ترین قطعه این معما است زیرا این شایعه را پشتیبانی می کند که ممکن است گلکسی تب S7 باتری کمی بزرگتر و با ظرفیت 7،760 میلی آمپر ساعتی داشته باشد.

 

تغییرات دیگر Galaxy Tab S7

بقیه طرح، همانطور که گمان می کردیم، فقط با چند تغییر قابل توجه مانند مدل قبلی باقی مانده است. از جمله این موارد، افزودن فلش یا لنز سوم در پشت تبلت است. در حالی که خبرگذاری ها معتقد هستند که این یک فلاش است،زیرا حس می کنند که سامسونگ لنز سوم را به تبلت اضافه نمی کند. به گفته آن ها، به هیچ وجه شواهد سختی برای حمایت از این امر وجود ندارد.

ماژول دوربین نیز بیش از آنچه که در گلکسی تب S6 وجود دارد، تحول پیدا کرده است. این امر باید بیشتر کاربران را به انتخاب موردی برای رایانه لوحی تشویق کند تا از لرزیدن یا خراشیدن لنز هنگام قرار دادن روی یک سطح صاف جلوگیری کند. تغییر دیگر مربوط به دوربین جلوی آن است که در جهت افقی از بالای تبلت در جهت عمودی به سمت بالای تبلت حرکت می کند. این چیزی است که خیلی ها امیدوارند در iPad های آینده نیز ببینند. در حالی که احتمالاً این طراحی توسط محصول بزرگتر سامسونگ Galaxy Tab S7 + کپی خواهد شد، اما خبرگذاری ها هنوز حرف خاصی برای گفتن در مورد مدل شایعه شده 12.4 اینچی ندارد. البته بیشتر مدل های پلاس سامسونگ به جز از لحاظ اندازه، از بقیه ی موارد مشابه مدل کوچک تر هستند.

گلکسی تب S7

اطلاعات جدید درباره گلکسی تب S7

هنوز اطلاعات بیشتری درباره ی این مدل جدید تبلت سامسونگ ارائه نشده است اما عکس های سه بعدی نشان از طراحی چشم نواز این دستگاه می دهند. سامسونگ همیشه برای راه اندازی تبلت های پرچمدار جدید با پردازنده های نسل قدیمی استفاده می کرد. سرانجام سال گذشته پایان یافت، زیرا Galaxy Tab S6 با Snapdragon 855 آمد، همان پردازنده ای که در سری پرچمداران Galaxy S10 2019 پیدا شد. احتمال زیادی وجود دارد که این شرکت برای تولید تبلت های آینده خود اقدام مشابهی انجام دهد. بنابراین انتظار داشته باشید که گلکسی تب S7 دارای Snapdragon 865 است. علاوه بر گزینه های ذخیره سازی 128 / 256GB ، حداقل 8 گیگابایت رم نیز وجود دارد. این تبلت همچنین باید دارای یک اسلات کارت حافظه microSD، دوربین عقب دوگانه، اسپیکرهای چهار تنظیم شده AKG با پشتیبانی Dolby Atmos، سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش و پشتیبانی 5G باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *