دانستنی ها

از مشخصات تبلت سرفیس پرو ۴ چه می‌دانید؟

مشخصات تبلت سرفیس پرو ۴

 

در این مطلب از سری مطالب معرفی سرفیس های مایکروسافت به سراغ تبلت سرفیس پرو ۴ می‌رویم. مشخصات تبلت سرفیس پرو ۴ در این مطلب برای شما به تفصیل بیان شده است. امیدواریم اگر قصد خرید سرفیس پرو ۴ را دارید بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

اگر از طرفداران سرفیس های مایکروسافت باشید حتما سرفیس پرو ها را هم می‌شناسید. در مطالب قبلی سایت ناوک سرفیس پروهای ۱ تا ۳ را معرفی کردیم. امروز می‌خواهیم از مشخصات سرفیس پرو ۴ بگوییم. سرفیسی که قیمت منصفانه‌ای دارد و امکانات بهتری در مقایسه با مبلغی که می‌پردازید به شما ارائه می‌دهد.

 

مشخصات سرفیس پرو ۴

  • سرفیس پرو ۴ با پردازنده Core M، Core i5 و Core i7 عرضه شد و در نسخه‌های ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایتی به فروش رسید. پس همانطور که می‌بینید گزینه‌های شما بسته به نیازتان در این مدل دستگاه زیاد هستند. دستگاهی که با وجود حافظه زیادش شیار کارت حافظه هم دارد و می‌تواند تا حداکثر ۱۲۸ گیگابایت کارت حافظه را بخواند.
  • ابعاد سرفیس پرو ۴ تفاوت چندانی با ابعاد سرفیس پرو ۳ ندارد. البته ضخامت آن ۰.۶ میلی‌متر کمتر شده و وزنش هم کمی کاهش یافته است. وزن سرفیس پرو ۴ دارای پردازنده Core M، ۷۶۶ گرم و وزن سرفیس پرو ۴ مجهز به پردازنده Core i5 و Core i7، ۷۸۶ گرم است. ابعادش هم ۸.۴۵ در ۲۰۱.۴۲ در ۲۹۲.۱۰ میلی‌متر است.
  • صفحه نمایش این سرفیس ۱۲.۳ اینچ است و ۱۸۲۴ در ۲۷۳۶ رزولوشن دارد. دوربین اصلی دستگاه هم ۸ مگاپیکسل است. البته دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم شما را کاملا سورپرایز می‌کند.
  • سرفیس پرو ۴ اسکنر اثر انگشت دارد، از وای فای و بلوتوث نسخه ۴ پشتیبانی می‌کند و سیستم عاملش هم ویندوز ۱۰ است. این دستگاه با قابلیت ویندوز هلو و پین کد امنیتی شکست‌ناپذیر پیدا می‌کند.
مشخصات تبلت سرفیس پرو ۴

از مشخصات تبلت سرفیس پرو ۴ چه می‌دانید؟

  • طراحی این سرفیس مشابه تبلت های قبلی سرفیس است. در بدنه این دستگاه از آلیاژ منیزیم استفاده شده که ظاهری لوکس به آن می‌دهد در عین حال که مقاوم است. حاشیه صفحه نمایش این تبلت نسبت به مدل‌های قبلی کاهش یافته و به همین خاطر اندازه نمایشگر ۰.۳ اینچ افزایش داشته است.
  • اسپیکرهای استریو سرفیس پرو ۴ در طرفین نمایشگر قرار دارند. شبکه‌های خروجی هوا هم در طرفیس و بالا سرفیس هستند. به این ترتیب هیچ اشکالی در ظاهر دستگاه پیش نمی‌آید در عین حال که هم صدا رسا و باکیفیت است هم سیستم خنک‌کننده کارش را انجام می‌دهد.
  • سمت راست دستگاه ورودی شارژر و پورت USB 3 و مینی دیسپلی قرار دارد. ضلع بالایی دستگاه هم جایگاه کلید پاور و تنظیم صداست. جک ۳.۵ میلی‌متری را هم در سمت چپ سرفیس خود می‌توانید ببینید. ضلع پایین سرفیس هم ورودی مخصوص تایپ کاور یا کیبورد سرفیس است.
  • کیک استند سرفیس پرو ۴ هیچ محدودیتی در تنظیم ندارد. یعنی شما می‌توانید با کمک پایه، زاویه نمایشگر سرفیس را هر اندازه که می‌خواهید تنظیم کنید و خیال‌تان از بابت فیکس شدنش راحت باشد.
  • فاصله میان کلیدهای کیبورد سرفیس پرو ۴ نسبت به مدل‌های قبلی بیشتر شده تا احتمال تایپ حروف اشتباه کاهش یابد.
  • قلم سرفیس پرو ۴ هم می‌تواند تا ۱۰۲۴ سطح فشار را تشخیص دهد و انتهایش هم یک پاک‌کن دارد. پس از قلم سرفیس پرو ۳ حساس‌تر و دقیق‌تر است. این قلم می‌تواند برای نوشتن عالی باشد اما برای طراحی اگر خیلی حرفه‌ای باشید کافی نیست.
  • رم سرفیس پرو ۴ هم ۴ گیگابایت است که می‌توانید آن را تا ۱۶ گیگابایت هم ارتقا بدهید. پردازنده گرافیکی این دستگاه هم اچ دی ۵۲۰ است.
  • باتری سرفیس پرو ۴ می‌تواند ۹ ساعت کار کند. البته این زمان حین پخش مداوم فیلم به ۵ ساعت و ۵۲ دقیقه می‌رسد. اما اگر با تبلت سرفیس خود کارهای معمولی و روزمره‌تان را انجام دهید می‌توانید انتظار داشته باشید که بین ۶ تا ۸ ساعت شارژ نگه دارد. این باتری اگر خالی شود برای کامل شارژ شدن ۱۵۵ دقیقه زمان می‌خواهد.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: از مشخصات تبلت سرفیس پرو ۲ چه می‌دانید؟

شما تا به حال با سرفیس پرو ۴ کار کرده‌اید؟ چه تجربه‌ای از کار کردن با این تبلت مایکروسافت دارید؟ نظرات و تجربیات‌تان را از طریق بخش نظرات سایت ناوک با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “از مشخصات تبلت سرفیس پرو ۴ چه می‌دانید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *