دانستنی ها

حل مشکلات گوشی ال جی G4

حل مشکلات گوشی lg g4

ال جی G4 یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب کمپانی ال جی است که با طراحی فوق العاده و دوربین و صفحه نمایش با کیفیت توانسته است کاربران خود را راضی نگه دارد.

البته این گوشی با وجود تمام ویژگی‌های مثبتی که دارد بازهم همه‌ی کاربران را نمی‌تواند راضی نگه دارد و برخی دچار مشکلاتی می‌شوند. در ادامه به بررسی مشکلات رایج گوشی ال جی G4 و راه حل‌ آن می‌پردازیم.

البته این ایرادات برای همه‌ کاربران گوشی‌های ال جی G4 بوجود نخواهد آمد و ممکن است تنها با بخشی از این مشکلات رو به رو شوند.

حل مشکلات گوشی lg g4

مشکلات رایج ال جی G4

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که کاربران را مجبور می‌کند تا به مراکز تعمیرات تلفن همراه مراجعه کنند مربوط به تاخیر یا عدم پاسخ‌گویی صفحه تاچ گوشی است. به این معنا که با لمس کردن آن یا پاسخی دریافت نمی‌شود و یا با تاخیر فرمان داده شده را اجرا می‌کند.

همچنین برخی از کاربران نیز از کندی گوشی ال جی G4 شکایت دارند. در برخی موارد دیگر فلش LED گوشی بدون دریافت نوتیفیکشن به خودی خود روشن می‌شود.

در برخی دیگر از موارد کاربران از هنگ کردن گوشی و یا مشکلاتی در زمینه اتصال دستگاه به بلوتوث و وای‌فای نیز شکایت دارند.

کمپانی ال جی برخی از این مشکلات را پذیرفته و آن‌ها را اختلالات نرم افزاری می‌داند که با ارائه بروزرسانی سعی در حل این مشکلات داشته است. برای رفع مشکلات گوشی ال جی G4 راه حل‌های خاصی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

ریستارت

برخی از این ایرادها بر اثر فریز شدن و یا هنگ کردن گوشی به وجود می‌آید که برای حل این مشکل کافیست گوشی خود را ریستارت کنید

ریست فکتوری

در برخی موارد به دلیل حجم بالای اطلاعات و یا آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار و فایل‌های مخرب گوشی ال جی G4 شما هنگ می‌کند که برای حل این مشکلات می‌توانید گوشی خود را ریست فکتوری کنید. البته باید بدانید که تمام اطلاعاتی که بر روی حافظه داخلی دستگاه دارید پاک خواهد شد.

فلش کردن

گاهی اوقات مشکلات نرم افزاری گوشی بسیار جدی است و با ریستارت و یا حتی ریست فکتوری این مشکلات حل نخواهد شد. در این مواقع نیاز است گوشی خود را فلش کنید و رام جدیدی برای گوشی خود نصب کنید. البته لازم به ذکر است نصب فلش اصول و روش خود را دارد به همین دلیل پیشنهاد می‌شود به مراکز تعمیرات تخصصی تلفن همراه مراجعه کنید.

اگر مشکل گوشی شما حتی با فلش کردن نیز حل نشود، احتمالا مشکل سخت افزاری دارید و نیاز است گوشی شما توسط متخصصین تلفن همراه بررسی شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *