دانستنی ها

ترفند افزایش سرعت حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایشگر سامسونگ

افزایش سرعت حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایشگر

کمپانی کره‌ای سامسونگ ، جزو اولین کمپانی‌هایی است که از اثر انگشت التراسونیک-اپتیکال استفاده کرده است. این نوع سیستم اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار می‌گیرد و نظر بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کرده است. در این مطلب سعی می‌شود با ارائه ترفندهایی شاهد افزایش سرعت اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی‌های سامسونگ باشید.

البته برخی از افراد از سرعت تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایشگر گوشی‌های سامسونگ رضایت ندارد حتی برخی از آن‌ها تصور می‌کنند این مشکلات به دلیل نقص سخت افزاری است و به همین دلیل به مراکز تعمیرات تلفن همراه مراجعه می‌کنند در صورتی که این مشکلات تنها به دلیل خطاهای نرم افزاری است.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که ترفند‌های گفته شده تنها در برخی گوشی‌های کاربرد دارد و در برخی مدل‌ها تاثیر خاصی ندارد. اما با این حال به شما پیشنهاد می‌شود تا این راهکارها را امتحان کنید و تاثیر آن را بررسی کنید.

ترفند افزایش سرعت اثر انگشت گوشی‌های سامسونگ

در این ترفند ما باید تنظیماتی را اعمال کنیم تا پردازش مربوط به حسگر اثرانگشت به حالت خواب نرود. به این منظور که زمانی که تلفن همراه شما به مدت چندساعت خاموش باشد و اسکرین شما روشن نباشد، دستگاه فرمان کاهش مصرف باتری را صادر می‌کند و به محض این اتفاق شاهد تاخیر در پردازش شناسایی اثر انگشت هستیم. این مورد را متخصصین تعمیرات تلفن همراه نیز ناشی از نقص سخت افزاری نمی‌دانند و تنها با تنظیمات می‌توان آن‌ها را برطرف کرد.

برای تغییر تنظیمات و رفع این مشکل کافی است به منوی تنظیمات گوشی گلکسی سامسونگ خود و مسیر اپلیکیشن‌ها بروید. در بالای صفحه نمایش سه نقطه می‌بینید، روی آن لمس کنید تا لیستی از گزینه‌های برای شما باز شود. سپس گزینه Show System apps را انتخاب کنید.

افزایش سرعت حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایشگر

حالا در کادر جست و جو عبارت bio را نوشته و به دنبال پردازش com.samsung.android.biometrics.app.setting باشید.

حال به دنبال battery بگردید و سپس گزینه Optimize Battery usage را انتخاب کنید.

حال باید دکمه لغزان را در حالت خاموش قرار دهید تا بهینه سازی مصرف باتری شما به هنگام پردازش از بین برود. متخصصین تعمیرات تلفن همراه دلیل اصلی از کار افتادن و کند شدن سرعت اثر انگشت را از بین می‌برد. همچنین تاثیر چشمگیری در مصرف باتری شما ندارد اما در عوض حسگر اثر انگشت بلافاصله فعال می‌شود و می‌توانید از سرعت بالاتر بهره مند شوید.

افزایش سرعت حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایشگر

البته در پایان مجددا تاکید می‌شود ممکن است تغییر دادن این تنظیمات باعث تاثیر چشم‌گیری نشود و حتی شاید بی تاثیر باشد اما در به هر حال اگر این مشکل برای شما آزار دهنده شده است پیشنهاد می‌کنیم این تنظیمات را بررسی کرده و آن‌ها را اعمال کنید.

تجربه شما کاربران سایت ناوک سرویس چیست؟

منبع: appuals

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *