دانستنی ها

تعمیر و تعویض ال سی دی گلکسی A20

تعمیرات تلفن همراه

امروزه تعویض ال سی دی و یا تعمیر آن امری شایع است و بسیاری از افراد گوشی‌های خود را برای تعمیر به این مراکز می‌سپارند. گلکسی A20 یکی از گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است که با توجه به قمیت مناسب آن، بسیاری از کاربران از این گوشی استفاده می‌کنند. سامسونگ برای این گوشی از یک ال سی دی سوپرآمولد 6.4 اینچی استفاده کرده است. همانطور که می‌دانید صفحات سوپرآمولد بسیار حساس هستند و با کوچک‌ترین ضربه‌ای امکان آسیب دیدن آن‌ها وجود دارد.

در این مقاله به بررسی عواملی که به تاچ و ال سی دی گلکسی A20 آسیب می‌رساند می‌پردازیم.

چگونه در مراکز تعمیرات موبایل ال سی دی تعویض می‌شود؟

برای پاسخ به این پرسش ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشیم که تاچ و ال سی دی با گلس تفاوت دارد.

در بسیاری از مواقع هنگامی که گوشی آسیب می‌بیند و یا ضربه‌ای به آن وارد می‌شود تنها گلس گوشی می‌شکند و یا بر روی آن ترک‌هایی ایجاد می‌شود. در این مواقع متخصصین تعمیرات تخصصی تلفن همراه دقت و سرعت تاچ را مورد بررسی قرار می‌دهند. چنانچه تاچ گوشی از دقت کافی برخوردار باشد و محتوا در نمایشگر به خوبی نمایش داده شود، تنها گلس گوشی با قیمتی بسیار مناسب تعویض می‌شود و نیازی به تعویض ال سی دی گلکسی A20 ندارید.

البته گاهی اوقات پس از ضربه خوردن به صفحه نمایش، تمام یا قسمتی از آن سیاه می‌شود و محتوایی دیده نمی‌شود و یا تاچ گوشی دقت و سرعت خود را از دست می‌دهد در این مواقع معمولا تاچ و ال سی دی تعویض می‌شود که به نسبت هزینه بیشتری دارد.

به طور کلی ضربه خوردن، فشار بیش از اندازه به صفحه نمایش و یا آب خوردگی باعث آسیب رسیدن به صفحه نمایش می‌شود. همچنین خوب است بدانید گلکسی A20 از استاندراد مقاومت در برابر آب و سقوط پشتیبانی نمی‌کند به همین دلیل در برابر آبخوردگی مقاومت ندارد.

تعمیر و تعویض ال سی دی گلکسی A20

آیا تعویض ال سی دی گلکسی A20 کار درستی است؟

امروزه با توجه به قیمت بسیار بالای گوشی‌های هوشمند، تعویض ال سی دی در مراکز معتبر تعمیرات تخصصی تلفن همراه کار مناسبی است و توصیه می‌شود. البته باید توجه داشته باشید تا به مراکز معتبر تعمیرات انواع تلفن همراه مراجعه کنید زیرا استفاده از قطعات اورجینال و درجه یک امری مهم است.

همانطور که می‌دانید قطعات در بازار به سه بخش تقسیم می‌شود. بخش اول قطعات درجه 1 و اصل هستند که دقیقا همان قطعاتی است که کمپانی سازنده از آن استفاده کرده است.

بخش دیگر قطعات درجه 2 یا طرح اصلی است که این قطعات به HIGH COPY نیز معروف هستند و فقط در صورتی پیشنهاد می‌شود که قطعه درجه 1 و اورجینال موجود نباشد.

و در نهایت قطعات درجه 3 و4 که این دسته از قطعات اصلا پیشنهاد نمی‌شود زیرا کیفیت مناسبی ندارند و خیلی زود دچار مشکل می‌شوند.

تعمیر و تعویض ال سی دی گلکسی A20

برای تعویض ال سی دی به کدام مرکز تعمیرات تلفن همراه مراجعه کنیم؟

همانطور که گفته شد مراجعه به مراکز معتبر بسیار مهم است. چنانچه ال سی دی شما آسیب دیده است و نیاز به بررسی و یا تعویض دارید می‌توانید به خدمات ناوک مراجعه کنید. خدمات ناوک با بیش از یک دهه تجربه کاری، این اطیمان را به شما می‌دهد تا ال سی دی شما با حداقل هزینه و در کمترین زمان ممکن با قطعات اورجینال تعویض شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “تعمیر و تعویض ال سی دی گلکسی A20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *