تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات تخصصی لپ تاپ توسط مجرب ترین مرکز تعمیر لپ تاپ در تهران با مناسب ترین قیمت در کمترین زمان ممکن را از مرکز تعمیرات تخصصی ناوک مطالبه نمایید. تعمیرات لپ تاپ در مرکز تعمیرات ناوک شامل عیب یابی لپ تاپ و بررسی و شناسایی مشکل دستگاه و سپس اعلام هزینه می‌شود. پس از تایید شما، متخصصان ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک وارد عمل شده و بسته به نوع مشکل لپ تاپ، دستگاه به قسمت تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری یا هردو تحویل داده می شود و در آخر عملکرد لپ تاپ تعمیر شده توسط کارشناسان ما کنترل و تست و سپس تحویل مشتری می شود. تعمیرات تخصصی انواع لپ تاپ٬ نوت بوک و نت بوک با استفاده از تجهیزات به روز در مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک انجام می‌شود. تجربه و تخصص همکاران ما در مرکز تعمیرات ناوک، تضمینی بر کیفیت خدمات ما خواهد بود.

تعمیرالت لپ تاپ اچ پی HP به صورت تخصصی
یکی از عالی ترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران لپ تاپ های اچ پی هستند. متخصصان مجرب تعمیرات ناوک، تعمیرات لپ تاپ HP را به صورت تخصصی با به روز ترین تجهیزات انجام میدهند.

تعمیرات لپ تاپ HP

تعمیرات لپ تاپ ایسر Acer به صورت تخصصی
لپ تاپ های ایسر به دلیل کم بودن فروش و تنوعشان در ایران نیاز به تعمیرکاران متخصص دارند. ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک، تعمیرات لپ تاپ ایسر را به صورت کاملا تخصصی انجام میدهدیم.

تعمیرات لپ تاپ ایسر

تعمیرات لپ تاپ لنوو Lenovo به صورت تخصصی
لپ تاپ های لنوو دارای تنوع فراوانی هستند. تعمیرات کلیه لپ تاپ های لنوو Lenovo فارق از اینکه چه مدلی هستند، توسط متخصصین مجرب ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک صورت میگیرد.

تعمیرات لپ تاپ لنوو

تعمیرات لپ تاپ ایسوس به صورت کاملا تخصصی
تعمیرات لپ تاپ ایسوس مخصوصا محصولات جدید ایسوس که دارای ظرافت خاصی هستند به صورت کاملا تخصصی توسط تعمیرکاران مجرب و حرفه ای در مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک صورت میگیرد.

تعمیرات لپ تاپ ایسوس

مرکز تعمیرات لپ تاپ

مرکز تعمیرات لپ تاپ یا نمایندگی ها معمولا خدمات مناسب عیب یابی، سرویس، تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انواع برندها و مدل های لپ تاپ را به کاربران ارائه می دهند. تعمیرات لپ تاپ نو و تعمیرات لپ تاپ استوک با یکدیگر تفاوتی ندارند و در صورت داشتن مشکل، هر کدام از این دستگاه ها را باید به مرکز تعمیرات لپ تاپ ببرید تا عیب یابی درست انجام شود. در مرکز تعمیرات لپ تاپ اگر متخصص با داشتن مهارت، دانش و تخصص به درستی عیب یابی لپ تاپ را انجام دهد و با دسترسی به قطعات مورد نظر لپ تاپ شما را تعمیر کند، خیالتان آسوده خواهد بود.
هرگونه مشکل نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ، می تواند در انجام کارهایتان خلل ایجاد کند پس با تعمیرات لپ تاپ خود در مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک و استفاده از تخصص کارشناسان ما، می‌توانید در زمان کوتاهی خرابی لپ تاپ خود را رفع کنید.

تعمیرات لپ تاپ در تهران

تعمیرات لپ تاپ در تهران و به صورت کلی در ایران معمولا جزو حساس ترین انتخاب ها می باشد. چرا که اکثر لپ تاپ ها در ایران از گارانتی جهانی محروم هستند. از این رو چنانچه لپ تاپ شما دچار مشکل شد باید به یک مرکز تعمیرات لپ تاپ معتبر مراجعه کنید. اما انتخاب یک مرکز تعمیرات لپ تاپ حرفه ایی و سرشناس از اهمیت بالایی برخوردار است. ولی خوشبخاته برای شما که ساکن شهر تهران هستید ناوک سرویس بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران مطمئن ترین انتخاب است. چرا که مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک به صورت کاملا تخصصی تعمیرات لپ تاپ لنوو، تعمیرات لپ تاپ ایسوس، تعمیرات لپ تاپ سامسونگ، تعمیرات لپ تاپ ایسر، تعمیرات لپ تاپ ریزر، تعمیرات لپ تاپ دل، تعمیرات لپ تاپ HP و سایر لپ تاپ ها از جلمه تعمیرات سرفیس، دل و اپل را برای شما انجام میدهد.

مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک سرویس با برخورداری از کادر فنی متخصص، تعمیرات لپ تاپ از همه برند ها را به صورت کاملا حرفه ایی انجام می دهد.

تعمیرات لپ تاپ در محل

گاهی اوقات شرکت ها و سازمان ها و یا حتی برخی افراد امکان مراجعه حضوری برای تعمیر لپ تاپ خود را ندارند و ترجیح میدهند خدمات تعمیرات لپ تاپ در محل کار و یا منزل ایشان صورت گیرد. خدمات تعمیرات لپ تاپ در محل ناوک یک راهکار مناسب، ایده آل و کاربردی برای این افراد است تا در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاهشان امکان عیب یابی و تعمیر سریع لپ تاپ خود را داشته باشند.
با استفاده از خدمت تعمیرات لپ تاپ در محل می توانید در صورت نیاز تعمیر و تعویض کارت گرافیک لپ تاپ، تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ، تعمیر مادربرد لپ تاپ، تعمیر کارت شبکه لپ تاپ را انجام داد.
همچنین تعمیر و تعویض فن لپ تاپ یا بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ یا به طور کلی تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ با این روش قابل انجام است.

تعمیرات فوری لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ در سریع ترین زمان ممکن یکی دیگر از خدمات مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک است. از آنجاییکه خیلی از افراد که در جامعه it فعال هستند یا کسانی که به دلایل کاری و شغلی به لپ تاپ خود وابستگی دارند و اگر لپ تاپ آنها خراب شود نیاز به تعمیرات فوری لپ تاپ دارند، ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک خدمات تعمیرات فوری لپ تاپ را نیز ارائه میدهیم. البته باید در نظر داشته باشید که در برخی موارد خرابی به نحوی است که امکان استفاده از این خدمت میسر نیست.

هزینه تعمیر لپ تاپ

هزینه تعمیر لپ تاپ به موارد زیادی بستگی دارد. برای تخمین درست هزینه تعمیر لپ تاپ ابتدا باید علت اصلی خرابی لپ تاپ مورد بررسی قرار بگیرد. سپس قیمت قطعات مورد نیاز بررسی شود. بعد از شناسایی علت خرابی لپ تاپ و محاسبه قطعات مورد نیاز و هزینه تعمیر لپ تاپ قیمت نهایی مشخص و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

تعمیرات انواع لپ تاپ
تعمیر لپتاپ

مهمترین علل خرابی لپ تاپ

خرابی شارژر لپ تاپ

یکی از مهمترین علل خرابی لپ تاپ آسیب دیدن شارژر لپ تاپ می باشد. پس از مراجعه مشتریان اولین بررسی که توسط همکاران ما در ناوک سرویس صورت می پذیرد بررسی کابل شارژر لپ تاپ می باشد. اکثر مشکلاتی که برای شارژر لپ تاپ پیش می‌آید به علت تحت فشار بودن، حمل و نقل غیر استاندارد شارژر، ضربه خوردن و قطعی احتمالی در مسیر سیم شارژر می باشد. شما می توانید با خیالی آسوده شارژر لپ تاپ خود را بررسی و در صورت نیاز از بهترین شارژر های بازار در ناوک سرویس خرید انجام دهید.

خرابی باتری لپ تاپ

مشکل عمده دیگری که برای لپ تاپ پیش می آید خراب شدن باتری لپ تاپ می باشد. باتری لپ تاپ پس از گذراندن سیکل استاندارد خود رو به خرابی می رود. همچنین ممکن است به علت استفاده از شارژر غیر اصل باتری لپ تاپ شما آسیب ببیند. چنانچه نیاز به تعویض باتری لپ تاپ دارید ناوک سرویس باتری اورجینال اکثر برند های معروف جهانی را به شما ارائه می کند.

خرابی هارد لپ تاپ

هارد لپ تاپ یکی از حساس ترین قطعات لپ تاپ می باشد. طبق آمار خراب شدن هارد لپ تاپ یکی از بیشترین علل خرابی لپ تاپ می باشد. مواردی که معمولا در درخواست های اولیه ثبت می گردد شامل سوختن هارد لپ تاپ، کند بودن هارد و پاک شدن اطلاعات هارد می باشد. همکاران ما در ناوک سرویس اطلاعات هارد شما را به حرفه ایی ترین شکل ممکن ریکاوری خواهند کرد. همچنین با تعویض هارد های قدیمی با هارد های ssd یا سرعت بالا خیلی از مشکلات شما در زمینه کند بودن سرعت لپ تاپ حل خواهد شد. همچنین در مواردی که هارد لپ تاپ سوخته باشد زیر نظر کارشناسان ناوک سرویس عملیات تعویض هارد صورت می پذیرد.

تعویض کارت گرافیک لپ تاپ

کارت گرافیک لپ تاپ یکی از مهمترین و حیاطی ترین قطعات لپ تاپ است. خوشبختانه کارت گرافیک اکثر لپ تاپ های بازار قابل تعویض می باشد. شاید کارت گرافیک بعضی از لپ تاپ های بازار را به راحتی بتوان عوض کرد اما خیلی از لپ تاپ های دیگر اگر چیپ کارت گرافیک روی مادربرد آنها لحیم شده باشد کار فنی و پیچیده ایی دارند. از این رو نیاز به تیمی حرفه ایی و تمام عیار می باشد تا بتواندد کارت گرافیک لپ تاپ را تعویض نمایند. ناوک سرویس به صورت حرفه ایی کارت گرافیک لپ تاپ را تعویض می نماید.

برخی مواقع ممکن است خرابی دستگاه صرفا به دلیل مشکلات نرم افزاری باشد و نیازی به تعمیرات سخت افزاری وجود نداشته باشد. در این مواقع با شناسایی مشکل مربوطه توسط متخصصین امر٬ این مشکلات برطرف شده و بعد از آن تست های مربوطه انجام می‌شود و پس از حصول اطمینان از برطرف شدن کامل مشکل دستگاه تحویل مشتری خواهد شد.

پس از انجام بررسی ها لازم و تست های دقیق به کمک تجهیزات مدرن و مشخص شدن مشکل دقیق لپ تاپ در صورت وجود مشکل در یکی از قطعات برد٬ متخصصین مرکز خدمات و تعمیرات ناوک با استفاده از دانش و تجهیزات به روز قطعه معیوب را از روی برد تعویض کرده و پس از انجام تست های دقیق آن را آماده بره برداری مجدد می نمایند. این حساسیت ها در خصوص تعمیرات سرفیس به صورت خاص چندین برابر است٬ که ما در این مجموعه این حساسیت و تخصص را به خوبی داریم.

گاها در برخی از مراجعات مشاهده می‌شود که مشکل لپ تاپ از قطعه ای می‌باشد که هزینه خرید یک عدد نوی آن از تعمیر سخت افزاری آن بسیار به صرفه تر است٬ مخصوصا در مورد تعمیرات سرفیس. در این موارد پس از انجام مشاوره کامل با مشتری و اعلام شرایط و هزینه ها٬ قطعه به صورت کامل تعویض می‌شود. از این قبیل مشکلات می‌توان به خرابی درایو های نوری -دی وی دی درایو- اشاره کرد که به دلیل نحوه ساخت آن٬ تقریبا می‌توان گفت غیر قابل تعمیر بوده و هزینه خرید نوی آن بسیار به صرفه تر است و از نظر زمانی هم تعویض کلی٬ بسیار منطقی تر خواهد بود.

آیا لپتاپ شما خراب شده ؟

با مراجعه حضوری به دفتر خدمات ناوک واقع در میرداماد مجتمع کامپیوتر پایتخت طبقه سوم واحد ۳۱۵ و یا از طریق شماره های تماس مرکز خدمات و تعمیرات ناوک ۸۸۶۴۵۴۷۵ و یا ثبت فرم درخواست بررسی و اعلام هزینه تعمیرات می‌توانید برای تعمیر لپ تاپ خود اقدام نمایید.

سایر مشتریان مرکز تعمیرات تخصصی ناوک این سوالات را پرسیده اند شاید پاسخ شما نیز در این سوالات باشد !

شما با مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات ناوک واقع در تهران٬ خیابان ولیعصر٬ بالاتر از ونک٬ ابتدای میرداماد٬ مجتمع کامپیوتر پایتخت٬ برج A طبقه ۳ واحد ۳۱۵ و یا شماره گیری تلفن : ۸۸۶۴۵۴۷۶-۰۲۱ میتوانید برای حل مشکل نرم افزاری و یا مشکل سخت افزاری سرفیس و یا لپ تاپ خود اقدام فرمایید.

خرابی لپ تاپ شما پس از بررسی توسط کارشناسان مرکز تعمیرات تخصصی ناوک شناسایی شده و بعد از آن بسته به نوع خرابی، هزینه به شما اعلام میشود.

زمان مورد نیاز برای تعمیر لپ تاپ دیگری کامل بستگی به نوع خرابی آن دارد و پس از شناسایی خرابی زمان مورد نیاز به صورت حدودی اعلام ‌می‌شود.

شما میتوانید از طریق چت آنلاین مرکز تعمیرات ناوک و یا شماره تلفن ۸۸۶۴۵۴۷۶-۰۲۱ و یا مراجعه حضوری به تهران٬ خیابان ولیعصر٬ بالاتر از ونک٬ ابتدای میرداماد٬ مجتمع کامپیوتر پایتخت٬ برج A طبقه ۳ واحد ۳۱۵ با ما در تماس باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۳ رای