لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ hp

تعمیر لپ تاپ اچ پی

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از لپ تاپ hp برای انجام کار‌ها و امورات خود استفاده می‌کنید، باید اطلاعات کاملی در خصوص این لپ‌تاپ‌ داشته باشید و این که بدانید شرایط و نحوه تعمیر لپ تاپ hp چگونه است؟ هر لپ تاپی فرقی ندارد برند آن چه باشد، بعد از استفاده و طی گذر زمان با مشکلات مختلفی مواجه می‌شود.ما در این بخش قصد داریم کلیه خدمات موجود در مجموعه ناوک را با شما کاربران گرامی در میان بگذاریم و شما با  کوچک‌ترین نشانه به خرابی دستگاه پی ببرید و بهترین تصمیم را برای تعمیر لپ تاپ یا تعویض قطعه خرابی در نظر بگیرید.

تعمیر لپ تاپ hp

تعمیر لپ تاپ hp توسط متخصصین

 تعمیر لپ تاپ HP در محل

لپ‌ تاپ‌های hp امروزه به عنوان یک دستگاه چند کاره مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه ابعاد بزرگ لپ‌تاپ جابجایی آن برای برخی کاربران دشوار است.‌ بدین صورت یکی از قطعات آن از کار بیفتد، نمی‌توان آن را به مدت چند روز نزد تعمیرکار نگه داشت بلکه کار‌ها نیمه تمام می‌ماند.

ما در مجموعه ناوک همراه شما هستیم تا دستگاه شما را از تمام جهات بررسی کنیم و به نحوه احسنت بدون اندکی سختی در منزل به تعمیر لپ تاپ hp  بپردازیم. تیم حرفه‌ای ما با تجهیزات پیشرفته و تکنسین ماهر به محل کار یا منزل شما حضور یافته مشکل ایجاد شده رو رفع می‌کنند.

 تعمیرات لپ تاپ HP در تهران

کاربران تهرانی که از لپ تاپ hp استفاده می‌کنند می‌توانند در صورت خرابی, بروز هرگونه مشکل یا بهره‌گیری از خدمات فروش و تعمیرات تخصصی لپ تاپ hp یکی از شعبه‌های لپ تاپ hp (مجموعه ناوک) در تهران مراجعه کنند. شعبه‌های زیادی در مناطق سعادت آباد، ستارخان، پیروزی، تجریش، میرداماد، ولیعصر و… وجود دارد که خدمات مربوط به تعمیر لپ تاپ hp را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

مجموعه ناوک با برخورداری از تکنسین‌های متخصص و کارشناسان می‌توانند شما را به خرید بهترین لپ تاپ اچ پی راهنمایی کنند و با خیالی آسوده از خدمات فروش و تعمیرات لپ تاپ و تعمیر لپ تاپ های دیگر مانند تعمیر لپ تاپ لنوو، در مرکز بهره ببرید.

 تعمیرات لپ تاپ HP در تهران

تعمیرات لپ تاپ HP در تهران توسط تکنسین

 خدمات تعمیر لپ تاپ HP

یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار لپ تاپ hp است. این دستگاه‌ها در مدل و سری‌های مختلف تولید و روانه بازار و فروشگاه‌ها شده‌اند. استفاده عمومی در سطوح مختلف موجب به وجود آمدن مشکلاتی در دستگاه شده است.

از مهم‌ترین خدمات تعمیر لپ تاپ اچ پی می‌توان به، رفع مشکل خرابی کیبورد، ال‌سی‌دی، تاچ پد، فن، هنگ کردن صفحه نمایش، تعمیر رم و… اشاره کرد که توسط نمایندگی‌های لپ تاپ hP برطرف می‌شود.

1.تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ اچ پی

شارژ نشدن و روشن نشدن لپ تاپو حتی در برخی موارد داغ شدن و هنگ کردن این دستگاه، می تواند نشان دهنده خرابی باتری باشد. در صورت خرابی باتری، باید آن را به سرعت تعمیر یا تعویض کرد. چون تداوم ایرادات این قطعه می تواند دیگر قطعات و اجزاء دستگاه را نیز در معرض خطر قرار دهد.

البته معمولا امکان تعمیر باتری لپ تاپ اچ پی و یا هر برند دیگری وجود ندارد و بهتر است که این قطعه تعویض شود. در این صورت حتما باید از باتری اصل استفاده شود تا عملکرد لپ تاپ یا نوت بوک مورد نظر به حالت عادی باز گردد. تیم تعمیر لپ تاپ hp پس از عیب یابی دقیق دستگاه و تست باتری، تصمیم به ترمیم یا تعویض این قطعه می گیرند.

تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ اچ پی

تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ اچ پی در مرکز تعمیر لپ تاپ ناوک

نشانه های خرابی باتری hp

یکی از بیشترین خرابی های مربوط به لپ تاپ، خرابی مربوط به باتری می‌باشد. شما زمانی که با لپ تاپ کار کنید متوجه ایراد در دستگاه می‌شوید. این نشانه های خرابی در لپ تاپ اچ پی به شرح زیر است:

نشانه های خرابی باتری hp

گرم بیش از حد باتری

خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ

عدم شارژ شدن باتری لپ تاپ

کاهش ظرفیت ناشی از خرابی باتری لپ تاپ

کاهش ظرفیت ناشی از خرابی باتری لپ تاپ

البته به طور معمولا امکان تعمیر باتری لپ تاپ اچ پی و یا دیگر برند های لپ تاپ  همچون تعمیر لپ تاپ ایسر وجود ندارد و بهتر است که این قطعه تعویض شود. در این صورت حتما باید از باتری اصل و مناسب دستگاه خود استفاده کنید. متخصصین ناوک سرویس در تعمیر لپ تاپ hp پس از عیب یابی دقیق دستگاه و تست باتری، تصمیم به ترمیم یا تعویض این قطعه می گیرند.

2.تعویض ال سی دی لپ تاپ hp

تعویض ال سی دی لپ تاپ hp نیز در لیست خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ hp قرار دارد. ال سی دی لپ تاپ اچ پی یکی از بخش های سخت افزاری این دستگاه است. با خرابی ال سی دی راه ورودی به دستگاه مسدود می شود. حتی با وجود سالم بودن تمام قطعات دیگر و نبود هیچ گونه مشکل نرم افزاری. اگر ال سی دی خراب باشد و تصویری را نشان ندهد یا هر مشکل دیگری داشته باشد. امکان دسترسی به هیچ یک از اطلاعات در لپ تاپ اچ پی وجود ندارد.

یعنی به هیچ محتوایی در لپ تاپ دسنرسی نخواهید داشت. برای تعمیر این بخش از لپ تاپ اچ پی ابتدا باید تست های مختلفی از ال سی دی انجام شود. در ادامه پس از عیب یابی دقیق، برای تعمیر درست لپ تاپ بهترین تصمیم انتخاب خواهد شد.

تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی

تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی در مرکز تعمیر لپ تاپ ناوک

3.تعمیر فن لپ تاپ hp

فن قطعه بسیار مهمی در لپ تاپ است که اگر درست کار نکند، منجر به افزایش دمای دستگاه شده و قطعاتی همچون مادربرد، پردازنده، هارد و … در معرض خطر قرار می دهد. صدا دادن فن، گیر کردن مواد خارجی بین پره ها و از کار افتادن این قطعه، بخشی از مشکلاتی هستند که تعمیر فن لپ تاپ را ضروری می کنند.

اگر فن درست کار نکند، لپ تاپ خنک نمی شود و حرارت بالا به قطعات آن آسیب می رساند. اگر پره ها شکسته باشند، فرایند تعمیر فن لپ تاپ اچ پی مشکل تر شده و هزینه بیشتری هم خواهد داشت. تکنسین های مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ hp تلاش می کنند که فن را تا حد امکان ترمیم کنند. اما در صورت نیاز به تعویض این قطعه، تنها از نمونه اورجینال استفاده می کنند.

تعمیر فن لپ تاپ اچ پی

تعمیر فن لپ تاپ اچ پی در مرکز تعمیر لپ تاپ ناوک

نشانه های خرابی فن لپ تاپ اچ پی

زمانی که فن لپ تاپ hp شما خراب شود، یک سری نشانه ها دارد که با توجه به آن می‌ توانید متوجه شوید مشکل از فن شما است که این نشانه ها در جدول زیر آورده شده است.

نشانه های خرابی فن لپ تاپ  hp

دمای بیش از اندازه لپ تاپ

عملکرد نادرست لپ تاپ

عدم جریان هوایی

صدای فن لپ تاپ

متخصصین ناوک سرویس با توجه به نیاز فن تلاش در تعمیر آن می کنند و در صورت لزوم با قطعه ی اورجینال تعویض میکنند.

4.تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی

یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط مرکز تعمیر لپ تاپ ناوک تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی است. مادربرد، بخش اصلی و حیاتی لپ تاپ است که مسئول کنترل پردازشگر مرکزی و ارتباط با سایر اجزا می‌باشد. در صورت بروز مشکلات در مادربرد، عملکرد لپ تاپ قطع و ناتوان در انجام وظایف خود می‌شود. مادربرد همچنین تعداد و نوع پورت‌های ورودی و خروجی لپ تاپ را مشخص کرده و نقش ستون فقرات لپ تاپ اچ پی را ایفا می‌کند.

اشکالاتی مانند جریان کشیدگی، قطعه‌های سوخته، پاره شدن قطعات، ترک خوردگی، نشت و تغییر حالت خازن، سوختگی در اسلات‌های حافظه، مشکلات صوتی، نقص در شیارهای گسترش گرافیک، مشکلات در شیارهای گسترش PCI و مسائل مشابه می‌توانند باعث خرابی در مادربرد لپ تاپ گردند. برای تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ‌پی، حتماً به متخصصان با تجربه در این زمینه مراجعه کنید.

تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی

تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی در مرکز تعمیر لپ تاپ ناوک

5.تعمیر تاچ‌ پد لپ تاپ HP

تعمیر تاچ پ لپ تاپ HP نیز از خدمات مهم در تعمیر لپ تاپ HP است. تاچ‌ پد به عنوان جایگزین موس در لپ تاپ عمل می‌کند. این قطعه ممکن است به دلیل مشکلات نرم‌افزاری، مانند حمله ویروسی یا نصب بدافزار، از کار بیافتد. با رفع این اشکالات نرم‌افزاری، مشکلات تاچ‌پد قابل حل خواهد بود. در صورت آسیب به تاچ‌پد ناشی از ضربه و شکستگی یا خطوط و خش‌ها، نیاز به تعویض آن وجود دارد. مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک با تکنسین‌های ماهر و ابزارهای حرفه‌ای، خدمات تعمیر یا تعویض تاچ‌ پد را با دقت ارائه می‌دهد.

در هر موقعیتی که با مشکلات تاچ‌ پد لپ تاپ خود روبرو شدید، بهتر است به مرکز تعمیر لپ تاپ ناوک مراجعه کرده و از خدمات تعمیر حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید. تعمیرکاران ما با انجام عیب‌یابی دقیق، خدمات بهینه را برای شما فراهم می‌آورند.

نشانه های خرابی تاچ پد لپ تاپ اچ پی

حتما شما هم زمانی به این مشکل مواجه شدید که تاچ پد لپ تاپ شما کار نمی‌کند و نمی دانید که نشانه های مربوط به آن چیست. در ادامه به بیان نشانه های خرابی تاچ پد لپ تاپ اچ پی می‌پردازیم:

نشانه های خرابی تاچ پد لپ تاپ  hp

غیر فعال شدن اتفاقی تاچ پد

فریز شدن سیستم

ویروسی شدن سیستم

6.تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ اچ‌ پی

مشکلات مختلفی از جمله اختلالات نرم‌افزاری، تأثیر ضربه، تماس با رطوبت، و تجمع گرد و غبار می‌توانند باعث از کار افتادن کیبورد لپ تاپ اچ پی گردند و شما را وادار به تعمیر و یا تعویض کیبود لپ تاپ اچی پی کنند، به عنوان مثال، نصب یک نرم‌افزار ویروسی می‌تواند باعث ایجاد مشکلات جدی در کارکرد کیبورد شود. در این شرایط، حذف نرم‌افزارهای مشکوک و اجرای ویروس‌کشی لپ تاپ می‌تواند به حل مشکل کمک کند. همچنین، عدم بروزرسانی درایور کیبورد و اختلال در آن نیز ممکن است باعث نقصان عملکرد کیبورد گردد، که با نصب مجدد یا بروزرسانی درایور، مشکل قابل حل است.

علاوه بر این مسائل نرم‌افزاری، آسیب‌های سخت‌افزاری نیز ممکن است باعث نیاز به تعمیر یا حتی تعویض کیبورد شوند. ضربه‌خوردگی، آب‌خوردگی، و تجمع گرد و غبار از جمله این عوامل هستند که ممکن است کیبورد را ناکارآمد کنند. در صورت مواجهه با هر یک از این مشکلات، بهتر است تعمیرات را به مرکز تعمیر لپ تاپ ناوک ارجاع داده و از خدمات تخصصی و کارآمد این مرکز تعمیر لپ تاپ hp بهره‌مند شوید.

نشانه های خرابی کیبورد لپ تاپ اچ پی

کیبورد لپ تاپ بعد از یک مدت دچار خرابی می‌شود که دارای یک سری نشانه ها است که این نشانه های خرابی در جدول زیر آمده است که به شرح زیر می‌باشد:

نشانه های خرابی کیبورد لپ تاپ  hp

خاموش شدن LED وقطع و وصل شدن در بک لایت

از کار افتادگی در بعضی یا همه دکمه‌ها

رفتن آشغال به زیر دکمه‌ها و گیر کردن آن‌ها

شکستگی شاسی دکمه

 

ارتقا لپ تاپ HP

ارتقا لپ تاپ HP همانند تعمیر لپ تاپ hp، یکی از خدمات با کیفیت و تخصصی مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک است. این خدمت باعث افزایش عملکرد و کارایی لپ تاپ می‌شود و می‌تواند برخی از مشکلات آن را حل کند. اما برای تصمیم‌گیری درباره امکانات و انجام این ارتقا، نیاز به بررسی دقیقی بر روی لپ تاپ مشتری داریم. بسیاری از کاربران در نظر دارند لپ تاپ خود را ارتقا دهند به جای خرید یک دستگاه جدید.

مسیر ارتقا لپ تاپ همراه با چالش‌ها و مسائل مختلفی است که تنها یک متخصص می‌تواند نظر معتبری درباره موفقیت یا عدم موفقیت این عملیات ارائه دهد. ارتقا لپ تاپ در دو زمینه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری امکان‌پذیر است، که پس از این اقدام، کاربران قابلیت افزایش سرعت پردازش لپ تاپ خود را در هر دو زمینه را تجربه خواهند کرد. اما این عملیات نیازمند بررسی‌ها و ارزیابی‌های دقیق توسط متخصصین مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک است.

ارتقا لپ تاپ اچ پی در مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک

ارتقا لپ تاپ اچ پی در مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک

مشکلات رایج در لپ تاپ‌های HP

مشکلات متعددی وجود دارد که در بسیاری از لپ‌تاپ‌ها قابل مشاهده است. این مشکلات فقط برای لپ تاپ hp نیست بلکه مدل‌های دیگری هم شامل می‌شود. البته بروز چنین مشکلاتی بیشتر به طرز استفاده کاربر بستگی دارد برای مثال مراقبت نادرست از دستگاه و…

اما برخی مشکلات ناخواسته و خارج از اراده کاربر اتفاق می‌افتد که می‌توان به سیاه شدن صفحه نمایش لپ‌تاپ hp، کار نکردن کلیدهای کیبورد، خاموش شدن ناگهانی و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

1.سیاه شدن صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی

یکی از مشکلات رایج در لپ تاپ hp سیاه شدن صفحه نمایش است. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که شما سیستم را روشن می‌کنید و فن آن شروع به کار می‌کند اما خبری از روشن شدن صفحه نمایش وجود ندارد و جویای علت روشن نشدن لپ تاپ اچ پی می‌شوید. این مشکلات ممکن است به علت خرابی کابل فلت، گرافیک، ال سی دی، متصل بودن کیبورد، ماوس، رم یا منبع تغذیه لپ تاپ باشد. اگر پیش از روشن کردن سیستم این وسایل به آن متصل باشند صفحه نمایش لپ تاپ سیاه خواهد شد. برای تعمیر لپ تاپ hp از متخصصان ناوک درخواست کمک کنید.

2.کار نکردن کلیدهای کیبورد

از دیگر قطعات لپ تاپ که بیشتر در معرض آسیب قرار دارد، کیبورد است. این قطعه نسبت به اجزای دیگر لپ‌تاپ پر استفاده بوده و تحت تاثیر دو عامل مهم یعنی کار کردن مداوم با کیبورد و آسیب‌های فیزیکی به مرور زمان دچار آسیب می‌شود که یکی از مشکلات احتمالی آن کار نکردن کلیدهای کیبورد است.

زمانی که کلیدها کنده شوند کاربر قادر به تایپ کاراکترها نخواهد بود. معمولا با خرابی کیبورد احتمال آن که بتوان آن را تعمیر کرد اندک است. از این رو در صورت وقوع چنین مشکلاتی در صفحه کلید تاپ باید به فکر تعویض آن باشید‌.

3.خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ HP

شاید تاکنون بارها و بارها این اتفاق برایتان افتاده باشد که هنگام کار با لپ تاپ با خاموش شدن ناگهانی آن مواجه شده باشید. این مشکل دلایل مختلفی دارد که یکی از آن به سیستم خود صیانتی و Self-Protecting  مرتبط می‌شود که در شرایط حساس لپ تاپ را خاموش می‌‌کند. اما خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ دلایل دیگری هم دارد که به سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، ولتاژ نامناسب شارژر، از کار افتادگی درایور گرافیک، بد افزار‌ها و… مربوط می‌شود. در صورت بروز چنین مشکلاتی با واحد تعمیرات لپ تاپ hp تماس بگیرید.

مشکلات لپ تاپ

حل کردن مشکلات لپ تاپ توسط متخصص

روند تعمیر لپ تاپ hp

متخصصین ناوک برای تعمیر کردن لپ تاپ hp، از یک روندی استفاده می‌کنند که این روند تعمیر در شش مرحله  خلاصه می‌شود که عبارت است از:

  1. در مرحله اول کارشناسان ما از صاحب دستگاه در خصوص عیوب و مشکلات لپ تاپ سوال‌هایی می‌پرسند.
  2. مشکلات ایجاد شده توسط مجموعه ما عیب یابی و تشخیص داده شده سپس با کارشناسان و صاحب دستگاه در میان گذاشته می‌شود.
  3. اقداماتی که قرار است توسط دستگاه شما صورت بگیرد ابتدا با صاحب دستگاه در میان گذاشته و در صورت رضایت روند تعمیر توسط تکنسین ناوک آغاز می‌گردد.
  4. در صورت نیاز به تعویض قطعات مختلف دستگاه، نوع اورجینال آن جایگزین خواهد شد. تعویض هر قطعه خراب با اجازه صاحب لپ تاپ hp انجام می‌شود.
  5. بعد از آن که فرایند تعمیر لپ تاپ hp و تست دستگاه توسط مجموعه به اتمام رسید کارشناسان ما در نمایندگی با صاحب دستگاه جهت تحویل لپ تاپ hp تماس می‌گیرند.
  6. با حضور صاحب دستگاه لپ تاپ در حضور او تست شده تا از صحت و سالم بودن آن مطمئن شود.

دیگر خدمات لپ تاپ hp

در مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک علاوه برخدماتی که بالاتر به آن شاره شد، خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهد که این خدمات در جدول زیر آورده شده است:

دیگر خدمات تعمیر لپ تاپ HP

  • باز کردن و به‌روزرسانی متنوع پسورد بایوس و هارد 
  • تعمیر و بازسازی شکستگی‌ها در نواحی لولا و قاب، همچنین تعویض قاب 
  • بررسی جامع از لحاظ صحت سیلندر و مکانیک هارد 
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث 
  • بررسی و کنترل تمام اتصالات، فن‌ها، درایوهای نوری، منبع تغذیه و کابل‌های اتصال 
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد، کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • روغن‌کاری تمام فن‌ها به همراه شستشوی هیت‌سینک پردازنده و کارت گرافیک
  • گردآوری تمامی منافذ ورودی هوا به داخل لپ‌تاپ HP
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی 
  • تعمیرات گرافیکی لپ‌تاپ HP و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیک لپ‌تاپ
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ‌تاپ (Modem)

دیگر خدمات تعمیر لپ تاپ HP

  • تعویض انواع چیپ، رفع مشکلات مدار صدا و مدار LAN، رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK

  • رفع مشکلات مدار POWERING، رفع مشکلات مدار PWM و مدار تأمین‌کننده ولتاژ سی‌پی‌یو

  • نصب ویندوز، درایورها و تمامی نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی HP

  • تعمیر مادربرد لپ‌تاپ HP

  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض LCD و LED

  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ‌تاپ (مکانیکی و الکترونیکی)…

  • تعمیرات تخصصی شارژر HP

  • تعمیرات تخصصی آداپتور لپ‌تاپ HP

  • تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد HP

  • نصب نرم‌افزارهای متناسب با لپ‌تاپ HP

  • تعمیر باتری لپ‌تاپ اچ‌پی

هزینه تعمیر لپ تاپ hp

هزینه تعمیر لپ تاپ اچ پی به مشکلات ایجاد شده در سیستم، میزان خرابی آن، قابل تعمیر بودن، میزان تایمی که صرف تعمیر لپ تاپ می‌شود و مواردی از این قبیل بستگی دارد. برای مثال هزینه لپ تاپ اچ پی که دچار رطوبت شده با هزینه تعویض ال سی دی دستگاه متفاوت است.برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص هزینه تعمیر لپ تاپ اچ پی کافیست با نمایندگی‌های این برند در سطح کشور تماس بگیرید و سوال خود را از کارشناسان پاسخگو جویا شوید.

هزینه تعمیر لپ تاپ

هزینه تعمیر لپ تاپ در ناوک

مرکز تعمیر لپ‌تاپ HP ناوک

لپ تاپ hp از انواع لپ‌تاپ‌ها به شمار می‌رود که به مدل‌های مختلفی تقسیم می‌شود. این لپ تاپ‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند می‌توان از آنها به مدت طولانی استفاده کرد.اما در صورت خرابی باید به یک مرکز تعمیرات تخصصی مراجعه کنید تا لپ تاپ شما به درستی و با کیفیت بالا تعمیر شود؛ زیرا در صورت تعمیر بی‌کیفیت دستگاه کارایی لازم را نخواهد داشت و ممکن است که حتی مجدد خراب شده و به فکر تعویض قطعات آن باشید، در چنین شرایطی هزینه زیادی به بار خواهد آمد.

به این منظور یکی از مراکز تعمیر لپ تاپ hp که به طور تخصصی به انجام این کار می‌پردازند، مرکز تعمیرات ناوک است. در این مرکز تکنسین‌ها و تعمیرکاران ماهری فعالیت دارند که قطعات لپ‌تاپ‌های hp را با کیفیت بالا و البته قیمت مقرون به صرفه تعمیر و تعویض می‌کنند.

 

« سوالات متداول »

  • خدمات تعمیر لپ تاپ hp شامل چه مواردی است؟

رفع مشکل خرابی کیبورد، ال‌سی‌دی، تاچ پد، فن، هنگ کردن صفحه نمایش، تعمیر رم و…

  • علت سیاه شدن صفحه نمایش لپ تاپ hp چیست؟

متصل بودن لوازم جانبی، کابل فلت، گرافیک، ال سی دی، متصل بودن کیبورد، ماوس، رم یا منبع تغذیه لپ تاپ.

  • در چه شرایطی مجبور به تعویض ال سی دی لپ‌تاپ hp می‌شوید؟

در شرایطی که کلیه قطعات لپ تاپ سالم باشد اما نتوان به سیستم دسترسی پیدا کرد، نبود تصویر سالم، شکستگی و ضربات محکم به ال‌سی‌دی.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *