دانستنی ها

راهنمای انتخاب بهترین گارانتی برای اپل و آیفون (iPhone)

گارانتی برای اپل

 

همانطور که همه می‌دانیم هزینه تعمیر آیفون بسیار بالاست و بهتر است هنگام خرید آیفون یک گارانتی خوب که تعهداتش را انجام می‌دهد انتخاب کنیم. پس این سوال که بهترین گارانتی اپل و آیفون در ایران کدام است برای هر کاربری پیش می‌آید. در این مطلب در این باره شما را راهنمایی کرده‌ایم.

 

گارانتی اپل اصل

خب، اینکه دیگر بدیهی است که اپل در ایران نمایندگی رسمی ندارد. پس گارانتی‌ هایی که برای هر یک از دستگاه‌های اپل در ایران ارائه می‌شود با خود کمپانی اپل بی‌ارتباط است. درست مثل بیمه کردن که شما می‌توانید با هر شرکتی برای بیمه شدن قرارداد ببندید گارانتی هم به همین شکل است. شرکت‌های خاصی هستند که در قبال گرفتن هزینه‌ای از شما گوشی شما را گارانتی می‌کنند و تعهد می‌دهند که در قبال آسیب‌دیدگی‌های خاصی به شما خدمات رایگان یا ارزان ارائه دهند.

خواندن این مطلب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم:

ایراد فنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس (مشکل IC SOUND)

گارانتی برای اپل

انتخاب بهترین گارانتی برای اپل و آیفون

محدودیت های گارانتی آیفون

شرکت‌هایی که گوشی شما را گارانتی می‌کنند از همان اول به شما می‌گویند که در صورت بروز آسیب‌دیدگی‌های زیر نمی‌توانند به شما خدمات ارزان ارائه دهند:

خرابی‌های ایجاد شده در آیفون به خاطر بلایای طبیعی مثل سیل، زلزله و…

خرابی‌های ناشی از افتادن گوشی اپل در آب و خیس شدنش (یعنی حتی اگر با دست خیس به ایفون دست بزنید و مثلا دکمه هوم آن خراب شود باز گارانتی تعمیرش را تقبل نمی‌کند.)

خرابی‌های ایجاد شده در گوشی که به خاطر دخالت یا سهل‌انگاری کاربر به وجود می‌آیند (مثل افتادن گوشی از دست کاربر و شکستن صفحه ال سی دی)

خرابی‌های ایجاد شده در گوشی به خاطر افتادن گوشی از دست کاربر

گم شدن گوشی اپل

خواندن این مطلب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: چگونگی تعمیر اسپیکر آیفون

ملاک تشخیص بهترین گارانتی برای اپل و آیفون در ایران

با توجه به چیزهایی که گفته شد شما باید به دنبال یک شرکت خوب برای گارانتی کردن ایفون خود باشید. برای پیدا کردن این شرکت بیش از هر چیزی باید به سابقه شرکت توجه کنید. پس در مورد شرکت طرف حساب‌تان تحقیق کنید، در اینترنت جستوجو کنید و کامنت‌ها را بخوانید تا بفهمید خدمات‌شان چطور است و آیا به گارانتی‌ پایبند هستند یا بهانه‌جویی می‌کنند؟ آیا این شرکت به درخواست مشتریانش سریع رسیدگی می‌کند یا وقت بسیاری تلف می‌کند؟ به شرکت‌های تازه‌کار هم اعتماد نکنید چون احتمال ورشکستگی‌ آن‌ها زیاد است. یک سری گارانتی‌هایی که برای اپل وجود دارند و در سال ۹۵ توسط  سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان معرفی شدند عبارتند از: گارانتی آروند، مدیا پردازش، ایرانیان قائم همراه، اکسیر تجارت صبا، داتیس امرتات، الماس سیستم، سیب طلایی هوشمند، ماناتل پارس، دلتا همراه پردازش شرق، دی تل، ارکان ارتباطات، توسعه ارتباطات هما، تک تیم فن، فوژان ارتباط قشم، ویستا پخش رایانه، پیشرو الکتریک فراسو، سریر سرویس، تحلیلگران هوشمند امید (اپل تکنولوژی)، آسمان رایانه سخت افزار، انفورماتیک گستر و سلوکام قشم.

شما هم از محصولات اپل استفاده می‌کنید؟ برای گارانتی کردنش به سراغ چه شرکتی رفته‌اید و به نظرتان بهترین گارانتی برای اپل و آیفون را چه شرکتی ارائه می‌دهد؟  تجربیات خود را در بخش نظرات سایت ناوک با ما و کاربران دیگر در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “راهنمای انتخاب بهترین گارانتی برای اپل و آیفون (iPhone)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *