لپ تاپ

برای تعمیر فلت لپ تاپ چه باید کرد؟

فلت لپ تاپ

شاید با فلت لپ تاپ آشنایی نداشته باشید و ندانید که در صورت خرابی ان قطعه، چه اتفاقی خواهد افتاد. خوب است بدانید که در صورت خرابی فلت Lap top، انتقال تصاویر و داده‌ها از مادربرد به صفحه نمایش دستگاه انجام نمی شود و دستگاه از کار می‌افتد. در ادامه این مطلب به این علایم اشاره می شود . شما می توانید با توجه به این علائم، سریعا شرایط رفع مشکل را فراهم آورید.

علایم خرابی فلت لپ تاپ

موارد زیادی وجود دارد که می تواند شرایط خرابی فلت لپ تاپ را معرفی کند. در ادامه مقاله شما با این موارد آشنا می شوید. اما برای حل این مشکل چه باید کرد ؟ برای پاسخ به این سوال، ما مراجعه به یک مرکز تعمیراتی مطمئن و معتبر را پیشنهاد می کنیم. با توجه به اینکه  مرکز تخصصی تعمیراتی ناوک سرویس در خصوص تعمیر انواع مشکلات لپ تاپ و دیگر محصولات دیجیتالی فعالیت دارد، می توانید با اطمینان رفع مشکل را به تکنسین های این مرکز بسپارید.

  • تاریک بودن صفحه نمایش لپ تاپ
  • تیره شدن صفحه نمایش پس از چندین مرتبه چشمکزدن
  • خطوط راه راه افقی و عمودی روی صفحه نمایش
  • سیاه و سفید بودن صفحه نمایش لپ تاپ

تعویض فلت لپ تاپ چگونه انجام می شود

در همه لپ تاپ‌ها، روی قاب A (قاب پشت ال سی دی) و قاب B (قاب دور ال سی دی)، محلی برای واقع شدن فلت تصویر وجود دارد. به همین خاطر فلت در آن قسمت به راحتی قرار می‌گیرد. در واقع این بخش به حالت خار بر روی قاب‌ها قرار دارد و نشان دهنده مسیر عبور فلت است. اگر می خواهید فلت را در جای دیگری قرار دهید یعنی جایی جز مکان اصلی آن، شاید این کار باعث له شدن، پارگی یا آسیب فلت گردد. پس باید دقت و نهایت احتیاط رعایت شود.

در نتیجه

همچنین ممکن است در اثر برخورد سیم های فلت دستگاه، لپ تاپ شما دچار اتصالی شده و در نتیجه به مادربرد دستگاه شما صدمه و آسیب جدی وارد شود. پیشنهاد ما به شما این است که تعویض  فلت لپ تاپ را به مرکز تخصصی تعمیراتی ناوک سرویس بسپارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *