دانستنی ها

پشتیبان گیری و ذخیره سازی آنلاین داده ها در کامپیوتر

خدمات نرم افزاری

بسیار پیش آمده که کاربر کامپیوتر در یک برهه از زمان با وجود تهیه نسخه پشتیبان از داده های حیاتی خود با از دست دادن اطلاعات روبرو شده است. کاربران می دانند که تهیه پشتیبان از اطلاعات برای حفظ امنیت پوشه ها و پرونده های آنها مهمترین چیز است. بنابراین ، در عصر حاضر با فناوری سریع ، همه مراقب هستند که بطور منظم از سیستم خود نسخه پشتیبان تهیه کنند تا اطلاعات مهم را از دست ندهند. کاربران یک نسخه از کلیه اطلاعات حیاتی خود را در محل ذخیره سازی خارجی نگهداری می کنند. با این حال ، این کافی نیست. نگه داشتن نسخه پشتیبان در برخی موارد از از دست رفتن اطلاعات جلوگیری می کند. اما در مورد یک فاجعه بزرگ مانند آتش سوزی یا سیل ، یک نسخه پشتیبان تهیه ساده بی فایده است زیرا ممکن است دستگاه ذخیره سازی خارجی را به همراه کامپیوتر در معرض خطر قرار دهید. در چنین سناریویی ، تهیه نسخه پشتیبان در یک مکان جایگزین توصیه می شود . یک سرویس پشتیبان گیری آنلاین می تواند به رسیدگی به این مشکل کمک کند. ما تلاش می کنیم تا با ارائه چنین خدماتی از بروز این فاجعه جلوگیری کنیم.

یک روش ذخیره سازی آنلاین می تواند به شما کمک کند تا کامپیوتر شما به دلیل هر حادثه ای مانند حذف ، مشکل در عملکرد سخت افزار ، بلایای طبیعی و سرقت در اینترنت ، آسیب نبیند. این بهترین راه حل را برای افرادی که علاقه مند به بازیابی داده های خود از مکان های مختلف و یا به اشتراک گذاری با دیگران هستند فراهم می کند. یک روش ذخیره سازی آنلاین کمک می کند تا داده های شما دست نخورده باقی بماند حتی اگر رسانه ذخیره سازی محلی شما خراب شود. این باعث می شود داده های شما فاجعه بار باشد. فضای ذخیره سازی آنلاین به شخص امکان می دهد داده ها را به راحتی از هرجایی که بخواهد بارگیری و بارگذاری کند به شرط وجود اتصال اینترنت. از طرف دیگر ، روش ذخیره سازی در محل روشی ساده و سریع برای ذخیره و بازیابی اطلاعات در هر زمان که شخصی بخواهد فراهم می کند. شخصی که از پشتیبان گیری در محل استفاده می کند در مقایسه با سرویس های ذخیره سازی آنلاین که برخی از هزینه های ماهانه را دریافت می کنند ، هزینه یکبار مصرف را متحمل می شود.

استفاده از سرویس ذخیره سازی آنلاین به شما کمک می کند تا از روشی ایمن و مقرون به صرفه برای تهیه نسخه پشتیبان ، ذخیره ، بازیابی و به اشتراک گذاری پرونده های خود بهره مند شوید. نوعی سرویس میزبانی پرونده است. برخی از سرویس های ذخیره سازی آنلاین ویژگی های دیگری مانند ایجاد پیوند برای پرونده ها را نیز ارائه می دهند تا بتوانید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید و علاوه بر پشتیبان گیری، پوشه ها را با رایانه های دیگر همگام سازی کنید. هنگامی که داده ها را بصورت آنلاین ذخیره می کنید، می توانید با استفاده از هر دستگاهی مانند رایانه شخصی، برنامه iphone ، Mac یا وب به آنها دسترسی پیدا کنید. فضای ذخیره سازی آنلاین درایو شبکه شخصی را در اختیار کاربران قرار می دهد ، جایی که می توانند از هر دستگاهی که به صورت آنلاین متصل باشد، داده ها را ذخیره ، بازیابی و به اشتراک بگذارند.

نتیجه گیری

افراد و مشاغل زیادی وجود دارند که استفاده از یک دستگاه ذخیره سازی را در محل مورد نظر کافی برای نیاز خود در نظر می گیرند. آنها نمی فهمند که یک فاجعه می تواند کل داده های آنها را از بین ببرد و باعث خسارت بزرگی برای تجارت یا شخص شود. علاوه بر این، ممکن است فقط استفاده از روش ذخیره سازی آنلاین نیز کافی نباشد. دلیل این امر این است که ممکن است اتصال اینترنتی بدون وقفه نداشته باشند. از این رو ، برای آنها ضروری است که به استفاده از پشتیبان گیری در محل و ذخیره آنلاین داده ها بپردازند تا بتوانند آن را ایمن و به راحتی در دسترس قرار دهند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *