دانستنی ها

گوشی ویوو S7 5G با پردازنده اسنپدراگون 765G رونمایی شد

گوشی ویوو S7 5G

گوشی هوشمند ویوو S7 5G با هشت گیگابایت حافظه رم و پردازنده اسنپدراگون 765G رونمایی شد.

گوشی هوشمند ویوو S7 5G، با تراشه اسنپدراگون 765G و دوربین اصلی 64 مگاپیکسل و دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی رسما رونمایی شد. این گوشی با تمرکز بر عکس برداری و ضبط ویدیو ساخته شده است.

این گوشی به یک صفحه نمایشگر 6.44 اینچی با رزولوشن 1080× 2400 و نسبت تصویر 20:9 مجهز شده است. صفحه نمایشگر آن از نوع SUPER AMOLED بوده به همین دلیل کیفیت رنگ‌ها و تصاویر در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

همچنین این گوشی جدید از استاندارد HDR پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است نمایشگر مذکور از نرخ بروزرسانی تصویر استاندارد یعنی همان 60 هرتز بهره می‌برد.

اسکنر اثر انگشت در گوشی ویوو S7 زیر نمایشگر قرار دارد و ناچ صفحه نمایشگر جایگاه دو دوربین است. یک دوربین اصلی 44 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه فوق عریض 105. دوربین سلفی این گوشی قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K با نرخ 60 فریم را دارد.

گوشی ویوو S7 5G

در پنل پشتی دستگاه نیز یک دوربین 64 مگاپیکسلی قرار دارد و از ویژگی‌هایی خاصی نظیر SUPER NIGHT استفاده می‌کند. یک ویژگی جذابی که در این گوشی وجود دارد قابلیت فیلمبرداری همزمان با دوربین اصلی و سلفی است. در کنار این دوربین، یک دوربین 8 مگاپیکسلی که هم برای مایکرو و هم برای ثبت تصاویر عریض از آن استفاده می‌شود و در کنار این دو، یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق نیز قرار داده شده است.

گوشی VIVO S7 5G

گوشی Vivo s7 5G از پردازنده اسنپدراگون 765G بهره می‌برد

ویوو S7 5G از تراشه اسنپدراگون 765G بهره می‌برد و حافظه رم آن هشت گیگابایت است. حافظه داخلی این گوشی 128 گیگابایت است اما با این حال می‌توانید با پرداخت پول بیشتر حافظه 256 گیگابایتی این گوشی را خریداری کنید. همچنین این گوشی از کارت حافظه MICROSD نیز پشتیبانی می‌کند.

باتری این گوشی 4000 میلی‌آمپر است و از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. در این گوشی خبری از جک هندزفری 3.5 میلی‌متری نیست اما در صورتی که از هدست USB-C استفاده کنید صدای بسیار شفاف و بدون نویزی را به شما ارائه می‌دهد.

همچنین این گوشی از اتصالات SA و NSA فناوری 5G، WIFI باند دوگانه، بلوتوث 5.1 و NFC من جمله ویژگی‌ها و اتصالاتی هستند که این گوشی پشتیبانی می‌کنند. این گوشی در سه رنگ عرضه می‌شود که جالب ترین آن‌ها رنگ مونه است. مونه نقاش مشهور فرانسوی بود و ویوو تلاش کرده با ترکیب رنگ‌های آبی و بنفش از این نقاشی امپرسیونیست الهام گرفته باشد.

همچنین گفتنی است قیمت این گوشی با ظرفیت 128 گیگابایت حدود 400 دلار و نسخه 256 گیگابایتی آن برابر 442 دلار می‌باشد.

دیدگاه شما کاربران ناوک در این زمینه چیست؟

منبع: gsmarena

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *