دانستنی ها

رسما تایید شد: wing نام گوشی مجهز به نمایشگر چرخان ال جی است

گوشی مجهز نمایشگر چرخان

ال جی به طور رسمی نام گوشی جدید خود را اعلام کرد. Wing نام گوشی جدید ال جی می‌باشد که قرار است عصر بیست و چهارم شهریور در رویداد آنلاین رونمایی شود.

ال جی با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که گوشی هوشمندی که چندین بار در رسانه‌ها با عنوان گوشی مجهز به نمایشگر چرخان منتشر شده است، وینگ (LG WING) نام دارد. همچنین ال جی گفته است که از گوشی جدید خود در تاریخ 14 سپتامبر 2020 با برگزاری کنفرانسی آنلاین رونمایی خواهد کرد.

گوشی مجهز نمایشگر چرخان

به گفته‌ی افشاگران گوشی جدید ال جی دارای دو صفحه نمایش جداگانه است که یکی از آن‌ها چرخان است، به گونه‌ای که پس از چرخیدن نمایشگر، گوشی حالتی شبیه به حرف انگلیسی T پیدا می‌کند. ویدیوئی که مدتی پیش منتشر شد، نشان داد که ال جی مکانسیم کشویی خاصی در نظر گرفته است.

بنا بر گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد گوشی ال جی وینگ از نسل پنجم ارتباطات ( 5G) بهره می‌برد. علاوه بر آن در پنل پشتی شاهد دوربین سه گانه هستیم. به گفته افشاگران دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی از تراشه اسنپدراگون سری 700 ( احتمالا 765) برخوردار است. اگر این اطلاعات صحیح باشد، ال جی از یک تراشه قدرتمند برای گوشی جدید خود استفاده کرده است.

اسنپدراگون 765 مجهز به یک هسته کورتکس A76 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و یک هسته کورتکس A76 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته کورتکس A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز خواهد بود.

وینگ قرار است اولین گوشی مجهز به نمایشگر چرخان باشد. ال جی در وبسایت رسمی خود نیز گفته است که این پروژه جاه طلبانه و بسیار خاص است. همچنین ال جی بر این باور است که تجربه‌ای که این گوشی به کاربران می‌دهد را هرگز نمی‌توان با گوشی‌های سنتی بدست آورد.

بنابر شایعه‌ها، ال جی وینگ از نمایشگر 6.8 اینچی با کیفیت FULL HD پلاس بهره می‌برد، البته هنوز ابعاد و مشخصات دقیق نمایشگر دوم مشخص نشده است. افشاگران همچنین می‌گویند ال جی وینگ قرار است شباهت زیادی به ال جی ولوت داشته باشد البته با این تفاوت که قیمت ال جی وینگ به دلیل ساختار و فاکتور خاصی که دارد بسیار بیشتر است تا جایی که برخی رسانه‌ها قیمت آن را 1000 و برخی دیگر 1600 دلار اعلام کرده‌اند.

رویداد رونمایی ال جی وینگ ساعت 18:30 روز 24 شهریور 1399 برگزار می‌شود و قرار است جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر شود.

بیشتر بخوانید: رندر منتسب به ال جی k52 فاش شد

گوشی ال جی Q92 5G با اسنپدراگون 765G معرفی شد

منبع: gsmarena

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *