دانستنی ها

گلکسی تب s7 و s7 پلاس به طور رسمی رونمایی شدند

در طی چند روز گذشته شاهد انتشار اخباری بودیم که در آن مشخصات تبلت جدید سامسونگ یعنی گلکسی تب s7 و گلکسی تب s7 پلاس فاش شده بود. حال امروز سامسونگ در مراسم آنپکد به طور رسمی از دو تبلت خود یعنی گلکسی تب اس 7 و اس 7 پلاس رونمایی کرده است.

سامسونگ جزو معدود کمپانی‌هایی است که هنوز به تبلت‌های اندرویدی خود اهمیت می‌دهد. سامسونگ در مراسم آنپکد از تبلت گلکسی تب s7 و گلکسی تب s7 پلاس رونمایی کرد. هر دو تبلت از نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کنند. همچنین آن‌ها از قلم s pen، سیستم پخش صدای با کیفیت، تراشه اسنپدراگون 865 پلاس نیز پشتبانی ‌می‌کنند.

گلکسی تب s7 پلاس:

گلکسی تب اس 7 پلاس (s7 پلاس) نسخه بزرگ‌تر تبلت سامسونگ است. این تبلت از نمایشگر 12.4 اینچی AMOLED با رزولوشن 2800 در 1752 بره می‌برد. همچنین به دلیل صفحه آمولد سامسونگ حسگر اثر انگشت را در صفحه نمایش ادغام کرده است.

سامسونگ گلکسی تب s7 پلاس را با قلمی مشابه به گلکسی نوت 20 اولترا عرضه می‌کند به همین دلیل تاخیر این قلم نیز 9 میلی‌ثانیه عنوان شده است. این قلم برای استفاده از ویژگی‌های مایکروسافت آفیس بهینه شده است. همچنین گفتنی است که می‌توان این تبلت را با کیبورد سفارش داد و به لطف حالت همیشه فعال Dex امگان استفاده از این تبلت با بهره گیری از کیبورد همیشه فعال است.

گکلسی تب s7 و s7 پلاس

گلکسی تب اس 7 پلاس سامسونگ بدنه باریک دارد. در کنار این بدنه باریک سامسونگ از یک باتری 10090 میلی‌آمپری نیز استفاده کرده است که باتری بسیار قدرتمندی است. به گفته سامسونگ با این باتری می‌توان 16 ساعت ویدیو به طور مداوم پخش کرد. همچنین این تبلت از فناوری شارژ 45 واتی بهره می‌برد.

گلکسی تب اس 7 پلاس از تراشه 865 پلاس بهره می‌برد که در مقایسه با تراشه 855 پلاس سریع‌تر است. در کنار این پردازنده، تبلت جدید سامسونگ از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که البته نسخه‌ی دیگر این تبلت از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. البته اگر بازهم نیاز به فضای بیشتری داشته باشید می‌توانید از micro sd استفاده کنید.

این گوشی از ارتباط وای فای و LTE و 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین گلکسی تب S7 پلاس از دوربین دوگانه شامل حسگر 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی این تبلت نیز 8 مگاپیکسل می‌باشد.

گلکسی تب s7:

گلکسی تب اس 7 (S7) سامسونگ نیز مشخصاتی مشابه به اس 7 پلاس دارد. این تبلت در مقایسه به اس 7 پلاس ارزان تر است.  صفحه نمایشگر این تبلت 11 اینچ و از نوع LCD LTPS TFT می‌باشد البته نرخ بروزرسانی تصویر در این مدل نیز همچنان 120 هرتز است. این تبلت از قلم Spen نیز پشتیبانی می‌کند اما تاخیر آن 26 میلی‌ثانیه است.

سامسونگ گلکسی تب s7

گلکسی تب s7 از باتری 7040 میلی‌آمپری بهره می‌برد و به گفته سامسونگ توانایی پخش ممتد ویدیو به مدت 15 ساعت را دارد.

مشخصات سخت افزاری این تبلت نیز دقیقا مانند گلکسی تب s7 پلاس می‌باشد.

هر دو تبلت از چهار اسپیکر AKG استفاده می‌کنند که دو بلند گو در سمت چپ و دو بلندگو در سمت راست قرار دارد.

دیدگاه شما کاربران ناوک در این زمینه چیست؟

منبع: news.samsung.com

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “گلکسی تب s7 و s7 پلاس به طور رسمی رونمایی شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *