دانستنی ها

چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست بگذاریم؟

پست در اینستاگرام

 

اگر با کامپیوتر شخصی سری به صفحه اینستاگرام خود بزنید می‌بینید که علامت به علاوه‌ای که در نسخه روی گوشی برای پست‌گذاری وجود دارد را در مرورگرتان نخواهید داشت و به همین خاطر نمی‌توانید از طریق رایانه در اینستاگرام پست بگذارید. برای این مشکل یک راه حل بسیار ساده وجود دارد که به شما در ادامه خواهیم گفت.

 

پست گذاری در اینستاگرام با کامپیوتر و لپ تاپ

برای پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر کافی است کاری کنید که صفحه مرورگر شما مثل صفحه مرورگر گوشی شود! برای این کار ابتدا باید وارد صفحه اینستاگرام خود بشوید. اگر مرورگر شما گوگل کروم است کافی است به ترتیب کلیدهای میانبر CTRL+SHIFT+I را فشار دهید یا از سه نقطه‌ای که گوشه سمت راست مرورگر شما وجود دارد روی More Tools و سپس Developer tools‌ بزنید.

اگر مرورگر شما سافاری است و سیستم عامل شما مک است باید اول به Preferences و بعد Advanced بروید تا گزینه Show Develop menu in menu bar را پیدا کنید و تیک بزنید. بعد یک صفحه شخصی باز کنید و User Agent را روی iOS 10 — iPhone از طریق Develop menu قرار دهید.

پست در اینستاگرام

چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست بگذاریم

با این کار و رفتن به مود دولوپرها و برنامه نویس‌ها یک صفحه برای شما باز می‌شود که باید درش به دنبال یک آیکون بگردید (بالای صفحه). آیکونی که شبیه به یک تبلت و گوشی است و کنار کلمه Elements قرار دارد. اگر روی این آیکون بزنید و آیکون به رنگ آبی در بیاید یعنی گزینه مربوط به نمایش صفحه برای گوشی را فعال کرده‌اید. در چنین حالتی باید دیگر علامت به علاوه‌ای که مخصوص ارسال پست در اینستاگرام است را ببیند. ولی اگر ندیدید در همین حالت یکی دو بار صفحه‌تان را رفرش کنید. بقیه مراحل پست گذاری در اینستاگرام درست مثل زمانی است که دارید با گوشی در اینستاگرام پست می‌گذارید. چنانچه خواستید از این حالت خارج شوید هم کافی است روی همان آیکون تبلت و گوشی مجددا کلیک کرده و صفحه را رفرش کنید.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم: ترفندهای استوری اینستاگرام

این روش ارسال عکس با کامپیوتر بر روی ایسنتاگرام بود. متاسفانه اینستاگرام هنوز راه حلی برای ارسال استوری در اینستاگرام با کامیپوتر ارائه نداده و در همین روشی که گفته شده هم کاربران امکان استفاده از فیلترهای مختلف برای عکس‌های‌ خود را ندارند یا نمی‌توانند کلیپ تصویری یا فیلم ارسال کنند. بنابراین باید منتظر باشیم که راه حل‌های جدیدی برای این موضوع از سوی اینستاگرام اعلام شود.

شما از چه مرورگری استفاده می‌کنید و برای رفتن به دولوپرمود از چه روشی استفاده می‌کنید؟ آیا برای پست گذاشتن با مرورگر رایانه در اینستاگرام راه حل دیگری می‌شناسید؟ آن را از طریق بخش نظرات با ما و سایر کاربران سایت ناوک در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *