دانستنی ها

وان پلاس بادز Z با قیمت 46 دلار معرفی شد

وان پلاس بادز Z

وان پلاس به تازگی از محصولات جدید خود رونمایی کرده است. یکی از محصولات جدیدی که آن را معرفی کرده است هدفون‌های تو گوشی تمام بی‌سیم با نام وان پلاس بادز z است.

وان پلاس بادز Z را می‌توان یک هدفون مقرون به صرفه دانست. این هدفون‌های تو گوشی قیمت بسیار خوبی دارد و اغلب کاربران را راضی نگه خواهد داشت. قیمت این بادز‌ها فقط 45.99 دلار است و نسبت به وان پلاس بادز که تیر امسال معرفی شد و قیمت 79 دلاری داشت، ارزان‌تر است.

وان پلاس بادز Z

وان پلاس Z در مقایسه با مدل‌های معمولی طراحی نسبتا متفاوتی دارد. در این هدفون از سری‌های سلیکونی استفاده شده است و در کیس آن سه سری سیلیکونی نیز جای داده شده است.

[av_button label=’تعمیرات انواع تلفن همراه’ link=’manually,https://navakservices.com/service/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%aa%d9%84%d9%81%d9%86-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87/’ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ label_display=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-tdt5j1′ admin_preview_bg=”]

وان پلاس می‌گوید هدفون جدیدش برخلاف قیمت نسبتا پایینی که دارد از ویژگی‌هایی خوبی برخوردار است و کیفیت بسیار بالایی دارد. به گفته این کمپانی، وان پلاس بادز زد از فناوری ویژه تقویت بیس محتوای صوتی و استاندارد Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. همچنین، در وان پلاس بادز Z ، از درایورهای 10 میلی‌متری و فناوری بلوتوث 5 و گواهی IP55 ( برای مقاومت در برابر نفوذ عرق ) استفاده شده است.

وان پلاس بادز Z

وان پلاس می‌گوید با هر بار شارژ کردن هدفون‌های جدیدش می‌توانید تا 20 ساعت به آهنگ گوش بدهید و نگران تمام شدن شارژ هدفون‌های خود نباشید. همچنین محصول جدید این کمپانی، از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند به طوری که با هر 20 دقیقه شارژ کردن می‌توانید 3 ساعت به طور مداوم از آن استفاده کنید.

این شرکت چینی ادعا می‌کند که محصول جدید خود در تماس‌های صوتی نیز کیفیت مطلوبی دارد و از فناوری حذف نویز و سر و صدای اطراف پشتیبانی می‌کند. همچنین از قابلیتی به نام جا به جایی سریع نیز پشتیبانی می‌کند. این قابلیت کمک می‌کند به سرعت در بین دو دستگاه جفت شده با وان پلاس بادز Z جا به جا شد.

وان پلاس بادز Z قرار است 2 نوامبر 2020 در دو رنگ سفید و استیون هرینگتون با قیمت 45.99 دلار عرضه شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر و تعویض ال سی دی گلکسی A20

آیا پاوربانک برای گوشی ضرر دارد؟

منبع: theverge

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *