دانستنی ها

نسخه سایبرپانگ 2077 گوشی وان پلاس 8T معرفی شد

نسخه سایبرپانک گوشی وان پلاس 8t

وان پلاس رسما از نسخه سایبرپانک 2077 گوشی وان پلاس 8T با ظاهری جذاب رونمایی کرد.

چیزی به انتشار بازی ویدیویی مورد انتظار سایبرپانک نمانده است و شاهد طرح‌ها و تبلیغات مختلفی از این بازی هستیم. به تازگی وان پلاس نیز از نسخه سایبرپانک گوشی وان پلاس 8T رونمایی کرده است. به گفته OnePlus این گوشی با طرح سایبرپانک فقط برای بازار چین عرضه می‌شود است.

همچنین پیش فروش آن از تاریخ 2 نوامبر شروع‌ می‌شود و 11 نوامبر هم در اختیار کاربران و خریداران قرار می‌گیرد. قیمت گوشی سایبرپانک وان پلاس 8T در حدود 3999 یوان معادل 599 دلار اعلام شده است.

در نگاه اول این گوشی بسیار جذاب طراحی شده است و ظاهری چشم نواز دارد. ماژول‌های دوربین در این گوشی کمی بزرگ‌تر شده است و لبه‌های خمیده‌تری دارد. پشت گوشی هم عناصر مختلفی از بازی سایبرپانک وجود دارد که آن‌ها نیز به نوبه خود جالب هستند. در پنل پشتی گوشی نیز لوگو وان پلاس و پایین آن نیز لوگو سایبرپانک هک شده است.

نسخه سایبرپانک گوشی وان پلاس 8t

 

جعبه این گوشی نیز با لوگو و طرح سایبر پانک عرضه می‌شود و داخل آن یک شارژر 65 وات قرار گرفته که روی آن نیز لوگو سایبرپانک حک شده است. این گوشی از نظر نرم افزاری نیز تغییراتی داشته است و رابط کاربری مورد استفاده در این گوشی با تم سایبرپانک بوده و در آن تصاویر زنده و متحرک نیز دیده می‌شود. اما این گوشی از نظر سخت افزاری تغییر خاصی نسبت به OnePlus 8T نکرده است.

نسخه سایبرپانک گوشی وان پلاس 8t

گوشی وان پلا 8 تی نسخه سایبرپانک از 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. اگر در برابر بازی سایبرپانک هیجان زده هستید شاید دوست داشته باشید این گوشی را خریداری کرده و از ظاهر و ویژگی‌های جذاب آن لذت ببرید البته اگر بتوانید این گوشی را در ایران پیدا کنید زیرا همان‌طور که گفته شد این گوشی فقط برای بازار چین عرضه می‌شود.

منبع: gsmarena

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *