سیستم عامل

مشکل در Extend کردن پارتیشن در ویندوز

مشکل در Extend کردن پارتیشن در ویندوز

در این مطلب قصد داریم مشکل در Extend کردن پارتیشن در ویندوز را بررسی کنیم. زمانی که پارتیشن های دیسک به درستی تقسیم نشده باشند، فضای کافی برای تجمع اطلاعات در پارتیشن ها وجود نخواهد داشت. این موضوع به طور طبیعی بر عملکرد کامپیوتر تأثیر می گذارد. در این صورت، باید بفهمید که آیا می توانید پارتیشن را گسترش دهید و از شر این مشکل خلاص شوید یا خیر؟

برای انجام این کار، در مدیریت دیسک، باید روی قسمت مربوطه راست کلیک کنید. از لیست، Expand Volume را انتخاب کنید. اگر پیامی روی صفحه نمایشگر ظاهر شد. مبنی بر اینکه این عملکرد در دسترس نیست. (مدیریت دیسک نمی تواند حجم را افزایش دهد)، باید راه های جایگزین را جستجو کنید.

مشکل در Extend کردن پارتیشن در ویندوز

دلایلی که نمی توانید پارتیشن را گسترش دهید ساده هستند. در واقع فضای آزاد کافی بر روی دیسک یا یک پارتیشن خاص یک فضای تخصیص ناپذیر نیست. بخش که باید گسترش دهید FAT است. و این یک منع مستقیم برای گسترش با استفاده از Disk Management است. در این حالت ، شما به سادگی می توانید پارتیشن را به هر روشی که برای شما مناسب است به NTFS تبدیل کنید. در نهایت سعی کنید یکبار دیگر پارتیشن را گسترش دهید.

قبل از شروع افزایش حجم در ویندوز

در هر صورت، قبل از گسترش پارتیشن ها، باید از داده های ذخیره شده مراقبت کنید. زیرا احتمال زیادی وجود دارد که آنها آسیب ببینند و از بین بروند. برای این کار، از DiskInternals Partition Recovery استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که با بارگیری این برنامه، هنوز فرصت ایجاد یک تصویر دیسک به صورت رایگان را دارید. این یک پیشنهاد منحصر به فرد و باورنکردنی است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *