دانستنی ها

کاربران گلکسی S20 FE از مشکل در نمایشگر گوشی خبر می‌دهد

مشکلات نمایشگر s20 fe

سامسونگ چندی پیش گوشی جدید خود را با نام گلکسی S20 FE وارد بازار کرد و نظر بسیاری از منتقدان و کاربران را جلب کرد. بسیاری از منتقدان بر این باور بودند که این گوشی بهترین انتخاب برای کسانی است که نمی‌خواهند هزار دلار برای خرید یک گوشی پرچمدار خرج کنند. اما به تازگی در قسمت پشتیبانی سایت سامسونگ و ردیت، کاربران مشکلاتی را در نمایشگر گلکسی S20 FE گزارش داده‌اند که کمی نگران کننده است.

[av_button label=’جهت تعمیرات تلفن همراه کلیک کنید’ link=’manually,https://navakservices.com/service/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%aa%d9%84%d9%81%d9%86-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87/’ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ label_display=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-txr6b1′ admin_preview_bg=”]

بر اساس گزارش کاربران در صفحات مجازی، نمایشگر سامسونگ گلکسی S20 FE با مشکلات مختلفی رو به رو است. بیشترین شکایت و گزارشی که از این گوشی شده است مربوط به ناهماهنگی صفحه نمایش و عملکرد ناهماهنگ است.

بسیاری از کاربران می‌گویند نمایشگر قادر به تشخیص و دریافت فرمان سوایپ و ضربه زدن بر روی صفحه نیست و در این زمینه عملکرد مطلوب و هماهنگی ندارد. برخی دیگر نیز می‌گویند نمایشگر گلکسی اس 20 اف ای به لمس واکنش نشان نمی‌دهد و یا فرمان لمسی ورودی را به اشتباه دریافت می‌کند. به عنوان مثال اگر شما روی یک حرفی ضربه میزنید نمایشگر این فرمان را برای حروف دیگر اجرا می‌کند.

مشکلات نمایشگر s20 fe

البته خوشبختانه مشکلات نمایشگر گلکسی S20 FE در تمامی گوشی‌ها وجود ندارد و صرفا برخی از کاربران با آن رو به رو هستند. البته همین انتقادات نیز باعث شده است تا سامسونگ به فکر راه حل بگردد و باید به زودی شاهد رفع این مشکل توسط سامسونگ باشیم.

رسانه‌ی 9to5Google در گزارشی جداگانه نوشته است دستگاهی که از سامسونگ جهت تست و بررسی گرفته است مشکلات و اختلالاتی در نمایشگر دارد و مشکلاتی مانند دیگر کاربران دارد اما از طرفی رسانه‌‎ی دیگری مانند Android Authority نیز می‌گوید مشکلاتی که دیگران در گلکسی S20 FE دارند را مشاهده نکرده است و این مورد به خوبی نشان می‌دهد که مشکلات ذکر شده تنها مختص به چند دستگاه است و خیلی گسترده به نظر نمی‌رسد.

البته فعلا نمی‌توانیم در مورد مشکل سامسونگ نظر قطعی بدهیم و بگوییم  مشکلات نمایشگر گلکسی S20 FE سخت افزاری است یا نرم افزاری اما فعلا سامسونگ نسبت به این موضوع واکنش رسمی نشان نداده‌ است اما کاربران امیدوار هستند تا سامسونگ هرچه زودتر دست به کار شود.

بیشتر بخوانید: حل مشکل روشن نشدن گلکسی A10

تعمیر و تعویض ال سی دی گلکسی A20

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *