دانستنی ها

مشخصات گوشی اوپو k7 فاش شد!

گوشی اوپو

اخبار فاش شده از کمپانی اوپو، نشان می‌دهد گوشی جدید این کمپانی با نام اوپو k7به زودی معرفی می‌شود.

کمپانی اوپو که سال‌ها در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند و شارژرهای سریع فعالیت می‌کند حال به زودی گوشی جدید این کمپانی نیز معرفی خواهد شد.

سال پیش شرکت اوپو گوشی جدیدی با نام k3 عرضه کرد و سپس بعد از چند ماه در حالی که همه به منتظر گوشی k4 بودند اوپو مستقیما به سراغ k5 رفت و خبری از k4 نبود.

معمولا محصولات اوپو در چین مورد استقبال قرار می‌گیرد زیرا در کنار کیفیت خوب آن‌ها، معمولا قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز دارد.

حال به نظر میرسد اوپو قصد دارد تا سری k را نیز به شبکه‌های ارتباطی 5G مجهز کند. این خبر هنوز تایید رسمی نشده‌است اما بسیاری از منابع بر این باورند گوشی K7 مجهز به این شبکه خواهد بود.

 

بر اساس اخبار منتشر شده، گوشی هوشمند اوپو (Oppo k7 5G) قرار است به زودی معرفی شود.

گوشی اوپو

مشخصات احتمالی گوشی اوپو k7

این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون 765G استفاده خواهد کرد و اگر ادعاها درست باشد این گوشی اولین سری از کمپانی اوپو است که به شبکه 5G مجهز شده است.

شاید بتوان گفت گوشی K7 نسخه بهبود یافته K5 است. به نظر می‌آید این گوشی از صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED استفاده خواهد کرد و کیفیت صفحه نمایش آن FHD خواهد بود.

دوربین سلفی نیز در بالای گوشی به صورت بریدگی قطره‌ای شکل خواهد بود. گفته می‌شود دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسل خواهد بود و باتری آن 4025 میلی‌ آمپر ساعتی خواهد بود و فناوری شارژ سریع 30 وات نیز از این گوشی پشتیبانی می‌کند.

شاید در نگاه اول به نظر برسد دوربین اصلی این گوشی افت کرده است زیرا در نسخه K5 شاهد دوربین 64 مگاپیکسلی بودیم.

اما همان‌طور که می‌دانید نمی‌توان به این اعداد خیلی توجه کرد و عوامل دیگری مانند دریچه، فناوری‌های بکار رفته در دوربین و حتی نوع سنسور در کیفیت دوبین تاثیر گذار است برای همین فعلا نمی‌توان در مورد کیفیت دوربین گوشی جدید اوپو اظهار نظر کنیم.

در ادامه اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد گوشی اوپو K7 در پنل پشتی، چهار دوربین مجزا با چینش عمودی دارد و فعلا مشخصات خاصی از دوربین سلفی آن منتشر نشده است.

همچنین به لطف صفحه AMOLED، به نظر می‌رسد کیفیت صفحه نمایش قابل قبول باشد. همچنین حسگر اثرانگشت نیز ظاهرا در زیر صفحه نمایش منتثل شود.

به نظر می‌رسد تفاوت چندانی با گوشی اوپو K5 نداشته باشد اما بازهم باید منتظر اخبار رسمی از سمت اوپو باشیم.

بیشتر بخوانید:شارژر 125 وات اوپو معرفی شد

منبع: gsmarena

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “مشخصات گوشی اوپو k7 فاش شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *