دانستنی ها

مشخصات سخت افزاری گلکسی A02 فاش شد

مشخصات سخت افزاری گلکسی A02

مشخصات سخت افزاری گلکسی A02 ، محصول پایین رده سامسونگ به تازگی فاش شده است و نتایج آن در بنچمارک منتشر شده است.

سامسونگ همیشه عادت دارد تا سری‌های مختلفی از گوشی‌های هوشمند را روانه بازار کند تا رضایت همه کاربران را بدست آورد. سامسونگ برای دست یافتن به این امر، گوشی‌های خود را در سه دسته پایین رده ، میان رده و پرچمدار عرضه می‌کند.

حال امروز مشخصات یک گوشی پایین رده از این کمپانی با نام گلکسی A02 منتشر شده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.طبق مشخصات سخت افزاری منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی A02 می‌توان آن را نسخه ضعیف شده سامسونگ گلکسی A02s دانست.

مشخصات سخت افزاری گلکسی A02

همان طور که گفته شد محصول جدید سامسونگ، جزو محصولات پایین رده اقتصادی این کمپانی به حساب می‌آید و از مشخصات سخت افزاری نه چندان قوی پشتیبانی می‌کند.

طبق آنچه در سایت گیگ بنچ ثبت شده است، این گوشی از شماره مدل SM-A022F استفاده می‌کند و نسخه استاندارد این محصول است و گلکسی A02s نسخه‌ای با سخت افزار بهبود یافته به حساب می‌آید.

سامسونگ برای گلکسی A02 از تراشه مدیاتک MT6739WW استفاده می‌کند. پردازنده‌ای که از فرایند تولید 28 نانومتری برای ساخت آن استفاده شده است. این پردازنده از چهار هسته A53 کورتکس استفاده می‌کند که سرعت آن‌ها بر روی 1.5 گیگاهرتز تنظیم شده است.

مشخصات گلکسی A02

این تراشه نه چندان قدرتمند بیشتر در محصولات پایین رده سامسونگ و دیگر کمپانی‌ها استفاده می‌شود و می‌توان آن را نسخه ضعیف‌تر اسنپدراگون 450 دانست که در گوشی گلکسی M11 استفاده شده است.

سامسونگ گلکسی A02 به 2 گیگابایت رم نیز مجهز شده است تا در اجرای برنامه‌ها و حتی بازی‌های سبک به مشکلی بر نخورند. همچنین این گوشی با سیستم عامل اندروید 10 عرضه خواهد شد و مشخص نیست که آیا این گوشی به اندروید 11 ارتقا پیدا می‌گند یا خیر.

این تمام اطلاعاتی است که از مشخصات سخت افزاری گلکسی A02 منتشر شده است و هنوز تاریخ عرضه و قیمت آن منتشر نشده است و باید منتظر معرفی رسمی این گوشی توسط سامسونگ باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “مشخصات سخت افزاری گلکسی A02 فاش شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *