دانستنی ها

مادربرد جدید ایسوس با تراشه A520 معرفی شد

به تازگی مادربرد ایسوس A520 ( ASUS A520 ) توسط این کمپانی تایوانی معرفی شده است. با معرفی این مادربرد حال می‌توان چیپست A520 را جزوی از سری TUF Gaming و pro prime دانست.

این چیپست جدید حالا جایگزین A320 خواهد شد و این بار از PCI Express 3.0 پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را یکی از قابلیت‌های جذاب و مفید این سری به حساب آورد. این چیپست پایین رده به گونه‌ای طراحی شده است تا نیاز بخش وسیعی از نیاز کاربرانی را که حاضر به صرف هزینه زیاد نیستند، برطرف کند.

مادربردهای جدید ایسوس A520 از 32 مگابایت بایوس بهره می‌برند تا از پردازنده‌های نسل بعدی AMD Ryzen با معماری Zen 3 نیز پشتیبانی کنند.

مادربردهای A520 ایسوس به همراه یک APU از AMD می‌توانند ترکیبی مقرون به صرفه را تشکیل دهد تا برای گیمینگ و حتی ورک استیشن نیز کاربرد بسیاری داشته باشد. همین موضوع باعث شده تا برای کاربران DIY و سازمان‌های تجاری کوچک و متوسط ایده‌آل باشد

ایسوس همچنین اعلام کرده است که تیم تحقیق و توسعه شرکت رکورد فعلی فرکانس حافظه را با اورکلاک یک ماژول Crucial Ballistix MAX به 6666 مگاهرتز روی مادربرد ROG Strix B550-I Gaming و پردازنده AMD Ryzen 7 47000GE به ثبت رسانده است.

مشخصات مادربرد ایسوس A520

مادربرد ایسوس A520 شامل TUF Gaming A520M PLUS و Prime A520M-A و Prime A520M-E و مدل تجاری PRO A520-C می‌شود تا نیاز اکثر کاربران را با مدل‌های ساده و در عین حال کارآمد برطرف سازد.

مادربرد ایسوس A520

به علاوه ایسوس اعلام کرده است که بروزرسانی جدید بایوس برای تمامی لاین آپ‌های بر پایه سوکت AM4 سری A520 و X570 و B550 آماده می‌باشد. این بایوس باعث سازگاری بیشتر با تحولات و ویژگی‌های آینده دنیای ایسوس می‌شود. همچنین ایسوس متعهد شده است تا بهترین پشتیبانی بایوس را برای مادربردهای جدید خود فراهم کند تا تجربه‌ای بسیار خوب و بهینه برای کاربران بدست بیاید.

در هر صورت چیپست و مادربرد ایسوس A520 را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربرانی که بودجه پایینی دارند دانست. این مادربرد در عین اینکه در بین مادربرد‌های پایین رده به حساب می‌آید کارایی بسیار بالایی دارد و برای کاربرانی که قصد دارند پردازنده‌های فعلی و نسل بعدی رایزن را با کمترین قیمت بدست بیاورند بسیار مناسب است.

منبع: wccftech

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *