دانستنی ها

سومین بتا توسعه دهنده ios 14.2 منتشر شد

سومین بتا IOS 14.2

اپل ساعاتی پس از رونمایی از سری جدید محصولات خود در رویداد HI SPEED ، اعلام کرد سومین نسخه توسعه دهنده IOS 14.2 برای دانلود در دسترس کاربران قرار گرفته است.

کمپانی‌های سازنده تلفن همراه ، همواره سعی می‌کنند با عرضه آپدیت و بروزرسانی مشکلات و اختلالات نرم افزاری گوشی‌های خود را برطرف کنند. علاوه بر آن با استفاده از این بروزرسانی‌ها در برطرف کردن باگ‌های نسخه‌های پیشین تلاش می‌کنند.

اپل پیش از این برای حل مشکلات IOS 13 اپدیت جدیدی را منتشر کرد. IOS 13 مشکلاتی در زمینه دریافت تماس و به اصطلاح Call failed داشت که بسیاری از کاربران از این موضوع شکایت کردند و حتی بسیاری از آن‌ها به مراکز تعمیرات تلفن همراه مراجعه کرده بودند.

 با عرضه IOS 14 این مشکلات نه تنها حل نشد بلکه مشکل دیگری نیز به آن اضافه شد. در IOS 14 شاهد مشکلاتی در باتری آیفون بودیم و بسیاری از کاربران در توییتر به خالی شدن زود هنگام باتری پس از آپدیت به IOS 14 شکایت می‌کردند. مشکلات باتری در IOS 14 آنقدر شدید شده بود که در عرض 1 ساعت شارژ دستگاه به 3 درصد می‌رسید و در نهایت اپل راهکاری برای حل این مشکل ارائه داد.

سومین بتا IOS 14.2

سومین بتا IOS 14.2

حال اپل پس از رویداد HI SPEED از سومین بتای توسعه دهنده IOS 14.2 رونمایی کرده است و آن را برای دانلود قرار داده است. به روزرسانی جدید هم اکنون به روش OTA در منوی تنظیمات به توسعه دهندگان ارائه می‌شود. البته اگر این به روزرسانی هنوز برای دانلود ارائه نشده است، نگران نباشید زیرا گاهی اوقات انتشار به روزرسانی‌های اپل برای تمامی کاربران ممکن است چند ساعت به طول بینجامد.

سیستم عامل IOS 14.2 قابلیت تنظیم پخش موسیقی در صفحه‌ی قفل و گزینه‌های کنترلی AirPlay 2 در کنترل سنتر را بروزرسانی می‌کند. همچنین یک گزینه‌ی دیگری به نام Shazam نیز اضافه شده است که می‌توان در کنترل سنتر اضافه کرد.

به منظور اضافه کردن این قابلیت جدید باید مطمئن شوید که گوشی خود را به IOS 14 به روزرسانی کرده‌اید. سپس به منو تنظیمات و بخش control center بروید و به دنبال گزینه‌ی Shazam در زیر بخش More controls بگردید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *