دانستنی ها

بلک شارک 3s با صفحه نمایش 120 هرتز و 12 گیگابایت رم رونمایی شد

شیائومی با رونمایی و معرفی گوشی بلک شارک 3s حضور خود را در بین گوشی‌های گیمینگ تایید کرد.

گوشی بلک شارک 3s در اصل نسخه بهبود یافته و پیشرفته گوشی بلک شارک 3 است و این تغییرات به هدف بهبود در تجربه گیمینگ داده شده است.

شاید بتوان بزرگ‌ترین تغییر گوشی بلک شارک 3s را، تغییر در صفحه نمایش آن دانست.

این گوشی به صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با نرخ بروزرسانی 120 هرتز مجهز شده است این در حالی است که نرخ بروز رسانی تصویر در گوشی بلک شارک 3 ، حدود 90 هرتز بود. البته می‌توانید در صورت تمایل به بخش تنظیمات رفته و برای شارژدهی بهتر نرخ بروزرسانی را روی 90 بگذارید.

صفحه نمایش این گوشی کیفیت بسیار بالایی دارد و طبق گفته شیائومی کیفیت آن 1080P+ می‌باشد.

همچنین حداکثر روشنایی در آن نیز 500 نیت است و این گوشی مجهز به نسل سوم فناوری MEMC نیز می‌باشد.

این فناوری این‌گونه است که در بین فریم‌های موجود، فریم‌های اصلی نیز به وجود می‌آورد و این موضوع کمک می‌کند تا صفحه نمایش تاری کمتری داشته باشد و کیفیت خروجی تصویر بسیار بالاتر باشد.

 

شیائومی بلک شارک 3s

صفحه نمایش بلک شارک 3S دارای دو ناحیه حساس به فشار است و می‌توان آن‌ها را برنامه ریزی کرد. علاوه بر آن حسگر ژیروسکوپ حرکت‌های گوشی را پایش می‌کند تا بتوانید یکی از 6 ژست حرکتی ارائه شده را انجام دهید.

همچنین بلک شارک 3S از فرمان‌های صوتی نیز پشتیبانی می‌کند. به این منظور که می‌توانید بدون لمس گوشی، کار‌هایی مانند اسکرین شات، ضبط از صفحه نمایشگر و یا پاسخ دادن به پیام‌ها و تماس‌ها را انجام دهید.

بلک شارک 3S از پردازنده اسنپدراگون 865 استفاده می‌کند

گوشی بلک شارک 3S از پردازنده اسنپدراگون 865 استفاده می‌کند خبری که می‌تواند کمی عجیب باشد.

امروزه شاهد استفاده از پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس در گوشی‌های معروف و پرچمدار هستیم اما شیائومی در این گوشی نیز از اسنپدراگون 865 استفاده کرده است.

مدل پایه این گوشی دارای 12 گیگ رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی است که قیمت آن 575 دلار است.

این گوشی مدل دیگری نیز دارد و در آن شاهد 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی هستیم که البته نسبت به گوشی پایه 40 دلار گران‌تر است.

همچنین شیائومی نوید از یک ورژن قوی‌تر نیز می‌دهد که در آن شاهد 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهیم بود که البته فعلا در دسترس برای پیش‌خرید نیست.

گوشی جدید شیائومی به صورت پیش فرض با رابط کاربری JOYUI 12 روانه‌ی بازار می‌شود که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اضافه شده به آن قابلیت اسکرین میرورینگ از طریق درگاه USB 3.0  است.

سایز مشخصات در بلک شارک 3S شبیه به بلک شارک 3 است و تغییری به خود نمی‌بیند.

این گوشی از باتری 4729 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد همچنین  از شارژ سریع 65 وات از طریق USB-C بهره می‌برد.

به واسطه این فناوری می‌توان باتری را در عرض 12 دقیقه از صفر به پنجاه رساند و در 38 دقیقه به طور کامل شارژ کرد.

همچنین این گوشی از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لنز F/1.8 بهره می‌برد. در کنار آن یک لنز 13 مگاپیکسلی با لنز اولترا واید و زاویه دید 120 درجه نیز وجود دارد. همچنین یک دوربین 5 مگاپیسکلی برای عمق سنجی نیز در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز 20 مگاپیکسل است.

همچنین گوشی بلک شارک 3S وسایل جانبی نیز خواهد داشت. یکی از این وسایل فن خنک کننده می‌باشد که به واسطه آن گرمای ناشی از فعالیت تراشه و قطعات دیگر کمتر می‌‍شود.

دیدگاه شما کاربران ناوک در این زمینه چیست؟

بیشتر بخوانید: تاریخ معرفی گوشی بلک شارک ۳s مشخص شد

منبع: gsmarena

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *